Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Fransk Bulldog:)

Her ser du foreldrene, så då får du ein idé om koss an ser ut når an bler voksen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fransk Bulldog:)

Her ser du foreldrene, så då får du ein idé om koss an ser ut når an bler voksen:)

hehe, far min har 2 stk :) Konge hunder.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, far min har 2 stk :) Konge hunder.. :)

Ah, kult! Ja di e steintøffe:)

Bler någen hektiske uker den fyssta tiå når an ska lera seg å pissa ude og alt aent an ska lera! Men d bler kjekt:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, kult! Ja di e steintøffe:)

Bler någen hektiske uker den fyssta tiå når an ska lera seg å pissa ude og alt aent an ska lera! Men d bler kjekt:)

Stemme det..

Ja, blir nok någe lignande på meg og med tiå. Enten sånn eller Engstaff..

Utrolig sosiale honder.. lige det.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror nok også at hunden vil ligne på deg med tia Christopher :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror nok også at hunden vil ligne på deg med tia Christopher :D

hahaha... :D Tosk :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulere med dagen Petter L og Kjell :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulere så møye te begge de to gamle gubbane!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gralla me dagen t alle så fortjene d:)

Kan eg få dårlig oljetrykk av å overfylle? Hadde en litt overivrig kompis til å fylle på igår, og en på jobb mente det kunne vere grunn til at oljelampa lyste...

Sent from my HTC Vision using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

The following errors occurred with your submission:

Sören Arne Stammer has exceeded their stored private messages quota and cannot accept further messages until they clear some space.

Slette noen PM du:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg tru bare han he det sånn slik at han skal sleppe å få PM.. Hehe.. :P Får aldri sendt PM til han eg heller.. :D

Men sånn ellers, tusen takk for det alle sammen! :) Varme et gammelt hjerta! Hehe.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som veit kor de e billigst på kalippere rundt her i distriktet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som veit kor de e billigst på kalippere rundt her i distriktet?

Meca. me klubbrabatt å pant for gammel calipper.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg tru bare han he det sånn slik at han skal sleppe å få PM.. Hehe.. :P Får aldri sendt PM til han eg heller.. :D

Kossen planlegge han å få solgt noge fra delesalgstrådane sine då? Eg ska ha ting fra 2 av trådane hans+ noge han ikkje har skreve opp men eg e ganske sikker på ann har...

Viss du trenge nogen calipara å levera, så har eg nogen heilt ubrugelige, så kan du kansje fiksa dine egne gamle?

Sent from my U8800 using Tapatalk 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kossen planlegge han å få solgt noge fra delesalgstrådane sine då? Eg ska ha ting fra 2 av trådane hans+ noge han ikkje har skreve opp men eg e ganske sikker på ann har...

Viss du trenge nogen calipara å levera, så har eg nogen heilt ubrugelige, så kan du kansje fiksa dine egne gamle?

Han har mobil tlf :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han har fjesbok også... når jeg hadde skrevet hele lista med hva jeg trengte var det stress å måtte skrive hele lista inn på mobilen...

Er det ikke en "slette alle meldinger" knapp? Trodde uansett tiden der lagringsplass for tekst var et problem var over. Sjekka mobilen og fant ut at jeg har over 2500 gamle sms og mms, ingen problem, husker da jeg måtte begynne å slette viss tallet kom over 30...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg få melding når PM boksen er full og hvem som prøvde å sendte meg melding. Så da sletter jeg en del meldinger og sender melding til han som sendte meg melding.

Du fant jo ut av det 19 timer siden hvordan man ellers kan komme i kontakt med meg så hvorfor klager du dagen etter videre på det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke klar over at du fikk vite hvem som har prøvd å sende mld, så da funker det jo.

Du er vel ikke Facebookvenn med hele VACN Søren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke klar over at du fikk vite hvem som har prøvd å sende mld, så da funker det jo.

Du er vel ikke Facebookvenn med hele VACN Søren?

Hva er det nå da?

Dear Big Bird,

Peter Penis has just tried to send you a private message. However, your private messages box on VACN Medlemsforum has reached the specified quota. In order to receive further private messages, you must delete some messages. Please visit this page to do so:

http://forum.vwaudi-club.no/private.php

All the best,

VACN Medlemsforum

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.