#24301 Skrevet Mai 5, 2012 S4, eller hur? http://www.aftenbladet.no/nyheter/lokalt/stavanger/Fant-amfetamin-i-smadra-bil-2968519.html#.T6T-Leh1Ago 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24302 Skrevet Mai 5, 2012 Imponert av politiet som fant utav at det var narko i bildet, ikke alltid de er så opplagte på jobb.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24303 Skrevet Mai 5, 2012 Imponert av politiet som fant utav at det var narko i bildet, ikke alltid de er så opplagte på jobb.... Sama her! Fyssta eg tenkte va jo at adle kjøre jo ud akuratt der på motor veien så det va jo heilt naturligt at bilen va planta i grøftå. At sjåføren konne ver rusa va jo et kjempe mysterium så e sikkert ein super etterforsker som e spesialist på å avdekka evt rusa sjåfører som blei flydd inn fra kripos som avdekka dette tilfellet Godt ikkje adle knivane e liga skarpe i skoffå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24304 Skrevet Mai 5, 2012 Godt ikkje adle knivane e liga skarpe i skoffå Ingen av knivane i den der skoffen e spesielt skarpe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24305 Skrevet Mai 5, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24306 Skrevet Mai 6, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24307 Skrevet Mai 6, 2012 Komme meg ikkje ut på lokallagstreffet i dag desverre Må gjør ferdig noe jobb greier te mandags morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24308 Skrevet Mai 6, 2012 Faen og! E så lenge siden eg har vært der at eg glømme jo at d skjer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24309 Skrevet Mai 6, 2012 Hmm... takk for påminnelsen finni, godt du tenke på meg (kabelen).. Hehe.. Glømte det heilt ud i dag desv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24310 Skrevet Mai 6, 2012 Trenger 4x100 felger. 15 eller 16 toms. 15 uten dekk 16 uten dekk eller med dekk (195/205/215 45) Cheap shit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24311 Skrevet Mai 6, 2012 Funker vegvesenes tilhengerkalkulator hos dere? Få ikke noe resultat http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Eie+og+vedlikeholde/Tilhengerkalkulator 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24312 Skrevet Mai 6, 2012 Funker vegvesenes tilhengerkalkulator hos dere? Få ikke noe resultat http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Eie+og+vedlikeholde/Tilhengerkalkulator Funker her. Får opp 1340kg m/brems, noe som stemmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24313 Skrevet Mai 6, 2012 Mh.. da prøver jeg en annen browser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24314 Skrevet Mai 6, 2012 Var det lite folk på treffet i dag eller såg det bare sånn ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24315 Skrevet Mai 6, 2012 Mh.. da prøver jeg en annen browser Enkelt å regne ut selv da. 3500 minus bilens tillatte totalvekt = X X sammenlignes med bilens egenvekt (Y) Det laveste tallet av X og Y er det du har lov å trekke. I mitt tilfelle er det da: 3500 minus 2160 = 1340 1340 vs bilens egenvekt (1644) = 1340 som er det laveste tallet = maks hengervekt er 1340. Hadde bilens egenvekt vært lavere enn 1340 (si at bilens egenvekt er 1200), hadde det da blitt maks hengervekt på 1200kg Dette gjelder de som bare har kl B. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24316 Skrevet Mai 6, 2012 Enkelt å regne ut selv da. 3500 minus bilens tillatte totalvekt = X X sammenlignes med bilens egenvekt (Y) Det laveste tallet av X og Y er det du har lov å trekke. I mitt tilfelle er det da: 3500 minus 2160 = 1340 1340 vs bilens egenvekt (1644) = 1340 = maks hengervekt er 1340. Hadde bilens egenvekt vært lavere enn 1340 (si at bilens egenvekt er 1200), hadde det da blitt maks hengervekt på 1200kg Har ikke noe hidden om de bilene jeg leter etter Hvis noen vett om noen som selger en Passat 3B eller A6 C5 med 2,8 eller 1,8T med automat, klima og hengerfeste, skrik ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24317 Skrevet Mai 6, 2012 Trenger 4x100 felger. 15 eller 16 toms.15 uten dekk 16 uten dekk eller med dekk (195/205/215 45) Cheap shit eg har 15" me udslitte vinterdekk du kan få billikt i innbytte mod Dezent felgane? (at eg betale litt imydlå) Har du kjøpt campingvogn si du ska dra så møje hengar? eller ska du dra me deg Passat VR6 på hengar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24318 Skrevet Mai 6, 2012 Har ikke noe hidden om de bilene jeg leter etter Hvis noen vett om noen som selger en Passat 3B eller A6 C5 med 2,8 eller 1,8T med automat, klima og hengerfeste, skrik ut. VAG automat som trekkbil? Hørtes dyrt ut i lengden.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24319 Skrevet Mai 6, 2012 eg har 15" me udslitte vinterdekk du kan få billikt i innbytte mod Dezent felgane? (at eg betale litt imydlå) Har du kjøpt campingvogn si du ska dra så møje hengar? eller ska du dra me deg Passat VR6 på hengar? Dezent felgene er solgt siden en god stund . Ja, tenker på trekkbil nå og en bil som er nice på langkjøring (ikke senk, felger etc.). VAG automat som trekkbil? Hørtes dyrt ut i lengden.... Har tenkt det samme og ser at 5 eller 7 serie BMW koster like mye og her få jeg en god rekkesekser uten registerreim og ofte i bedre tilstand enn A6 og Passat i samme prisklassen (sånn maks. 60.000kr.). (damn, i tyskland hadde jeg kjørt S6/Passat W8 for de pengene ... men hadde ikke hatt rå til det...hehe). Etter jeg klarte meg helt fint uten 4x4 gjennom vinteren har jeg ikke så veldig behov for det heller. NEI! Mercedes og Diesel er ikke aktuelt Automat pga. køkjøring. Mye mer avlappene. På langtur er det jo uansett lite giring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24320 Skrevet Mai 6, 2012 Var det lite folk på treffet i dag eller såg det bare sånn ut? Va en del folk, men isje sånn ekstremt mange. Men keffer kjørte du bare forbi ? Du sko jo komt opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24321 Skrevet Mai 6, 2012 Va en del folk, men isje sånn ekstremt mange.Men keffer kjørte du bare forbi ? Du sko jo komt opp Var ute på et annet ærend og han eg hadde meg meg måtte hjem- kjørte bare forbi for å sjekke oppmøtet:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24322 Skrevet Mai 6, 2012 Dezent felgene er solgt siden en god stund . Ok, 205/40 R17 dekka og? Kan du ikke trekke endel med VR6? hvor mye skal du trekke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24323 Skrevet Mai 6, 2012 Har ikke noe hidden om de bilene jeg leter etter Hvis noen vett om noen som selger en Passat 3B eller A6 C5 med 2,8 eller 1,8T med automat, klima og hengerfeste, skrik ut. Jeg har en '98 C5 1,8T med specsa du er ute etter til salgs snart. Må bare få gang på den først PM meg om du er interessert. Vi kan nok lett bli enige om en god pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24324 Skrevet Mai 7, 2012 NY RABATTAVTALE PÅ DEKK & FELG Se nederst i denne tråden for mer info:) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2559491 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24325 Skrevet Mai 7, 2012 NY RABATTAVTALE PÅ DEKK & FELG Se nederst i denne tråden for mer info:) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2559491 Med fare for å virke negativ, men jeg blir litt provosert når tilbud til privatpersoner blir omtalt med priser eks. mva... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...