#24376 Skrevet Mai 9, 2012 E så råe motoren i Honda NR750 - V4 750cc - 4 ovale stempler, 8 råder, 32 ventiler!!! 100% enig! Det der er kunst på høyt nivå. Nå er jeg en gammel mann, så husker godt når jeg kjøpte en mc-katalog i 94 (mener det var i 94, gikk ihvertfall på skole da, ferdig i 95). NR750 var med i den katalogen (katalog over alle sykler i salg). Den var jo ganske overlegen alt annet da! Men mener å huske at det var en sinnsyk pris på den. Kan det stemme med 100 000 tyske mark? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24377 Skrevet Mai 9, 2012 An kosta ihvertfall 50.000$ i USA og va den dyraste på markedet der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24378 Skrevet Mai 9, 2012 Ganske spesielt, eg va dredonge på den tiå, men syns å minnast å ha lest at det ikkje akkurat va driftsikkert...? E jo ikkje akkurat enkelt med ovale stempelringer osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24379 Skrevet Mai 10, 2012 Og hvorfor ovale? For å få motoren breiest mulig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24380 Skrevet Mai 10, 2012 For å få plass til flest ventiler og for å få den så smal som mulig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24381 Skrevet Mai 10, 2012 Med runde stempler kunne de hatt V8! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24382 Skrevet Mai 10, 2012 Den første NR (NR500) blei utvikla te motoGP og der va det maks 4syl. Honda fant bare ein måte å strekka strikken litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24383 Skrevet Mai 10, 2012 Hehe! Stilig! Kult med serier der det er lov å være innovativ. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24384 Skrevet Mai 10, 2012 Trenger en mobiltelefon til som jeg kan ha på jobb. Tenkte på denne: http://www.prisguide.no/produkt/samsung-b2100-111525 Kanskje noe dere kan anbefalle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24385 Skrevet Mai 10, 2012 Trenger en mobiltelefon til som jeg kan ha på jobb. Tenkte på denne: http://www.prisguide.no/produkt/samsung-b2100-111525 Kanskje noe dere kan anbefalle? Jeg har neste samme mob selv. Du kan kikke litt mer på den i løpet av helgen. Vi snakkes i morgen tidlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24386 Skrevet Mai 10, 2012 Nice! Ses i morra da Må tåle å dette i bakken, epost, sms og telefon. kanskje kamera. thats it 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24387 Skrevet Mai 11, 2012 http://myrveien.blogspot.com/ bedre sendt en aldri. Vår oppussings blogg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24388 Skrevet Mai 11, 2012 Fun light 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24389 Skrevet Mai 11, 2012 http://myrveien.blogspot.com/ bedre sendt en aldri. Vår oppussings blogg Ska dokk gjør alt sjøl eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24390 Skrevet Mai 11, 2012 E der nogen telefonar i salg nå som ikkje klare di kravå dine Sören? Mail e vel einaste probleme, eller, alle mobilar "kan" motta mail, men har ikkje sett noge så funke så godt som Android+Gmail... Ka telefonar tåle e mest flaks/uflaks, min Huawei har levd ubeskytta i ett år snart, ingen problem me x antall ganger i bakken, 2-3 ganger i sølepytt osv. Ein kompis av meg klarte å ødelegga den Samsungen du linka t itte ein mnd... å eg behandle på ingen måde min finare enn han behandle sin... Tor Semming: Einaste så funke me sånnei riving e ett stort brekkjern å møje sinne:P eg har mye erfaring me å riva veggar der snekkeren har vore vel ivrige me spigrane... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24391 Skrevet Mai 13, 2012 Kom alle seg heilskinna hjem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24392 Skrevet Mai 13, 2012 Kom alle seg heilskinna hjem? Spør Sellen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24393 Skrevet Mai 13, 2012 Ja Selle?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24394 Skrevet Mai 13, 2012 Fun light Rått!! Er det kittet jeg skal ha på min Må bare få litt cash 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24395 Skrevet Mai 13, 2012 Ja Selle?? Har komt hjem eg, men måtte donera litt te fellesskapet på veien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24396 Skrevet Mai 14, 2012 Har komt hjem eg, men måtte donera litt te fellesskapet på veien Kjøre som ett svin alså. Trodde du hadde lært av Petter sine feil eg:p petter ikke glem gjengene på oljefilterbraketten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24397 Skrevet Mai 14, 2012 Anbefaller alle å kjøpe brillene sine hos sandnes optikk... DAMER!!! - sendt fra telefonen - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24398 Skrevet Mai 14, 2012 At eg isje lere..... har nå fått meg enda en vag........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24399 Skrevet Mai 14, 2012 Sitte å vurdere ein tur te Møller å handla GTi nå... Men må kanskje rydda ut hjelmen og campingutstyret fra helgå fysst.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24400 Skrevet Mai 14, 2012 Kjøp deg heller den svarte 2.8l 4-Motion Golf som ligger til salgs på forum. - sendt fra telefonen - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...