#24651 Skrevet Juni 3, 2012 Snart hjemma, forbi Ålgård nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24652 Skrevet Juni 3, 2012 Med andre ord di har satt opp fartsgrensa over fjellet:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24653 Skrevet Juni 3, 2012 20min forand meg då, va på statoil 0055. Hadde ett stopp i suleskard, og så tog eg det veldig rolig fra der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24654 Skrevet Juni 4, 2012 På jobb, trøtt-i-trynet.no!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24655 Skrevet Juni 4, 2012 På jobb, trøtt-i-trynet.no!!! Beat you alot.. kom heim halv 4, stod opp halv 6 og sidda på kurs som blir ført av ein som man vil tro ved første møte er homo og prest... Hehe.. slide allerede.. coffe og red bull blir det nok i dag. Overdose!!!! Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24656 Skrevet Juni 4, 2012 1 søndagen i mnd Lasse , men lurte siden det har vært treff på Våler denne helga, å mange av folka er på vei hjem derfra. Kanskje me sko fått te et ekstraordinært møte neste søndag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24657 Skrevet Juni 4, 2012 Va hjemma kl 1 i natt eg. Å venta me å dra på jobb te kl ni Komme på kontoret, sette meg ner foran maskinen me ein ferske kopp kaffi å kikke ud vinduet: (To 458, to FF, ein Continental og ein California ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24658 Skrevet Juni 4, 2012 Jeg ser ikke slike biler en gang når jeg kjører i flere timer sola, sandnes, stavanger, sola, sandnes, stavanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24659 Skrevet Juni 4, 2012 Rått Finni, vett du ka som foregår? Någen som har fått med seg han her karen? (bortsett fra deg Sören) Hekkan for ein snøball!! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=238966 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24660 Skrevet Juni 4, 2012 Någen som har fått med seg han her karen? (bortsett fra deg Sören) Hekkan for ein snøball!! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=238966 Guddhjelpedemeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24661 Skrevet Juni 4, 2012 Så det er ikke jeg som utaller meg feil, det er han som ikke skjønner? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24662 Skrevet Juni 4, 2012 E nok han så ikkje har satt seg inn i norsk lov... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24663 Skrevet Juni 4, 2012 Rått Finni, vett du ka som foregår? Ser ut som en utstilling de skal ha. Står vertfall parkert utenfor nabobygget her og har pakka inn den hvite 458'en. Någen som har fått med seg han her karen? (bortsett fra deg Sören) Hekkan for ein snøball!! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=238966 Gitt at de som går med på det, er klar over risikoen. Blir det ikke like fy fy som å annonsere for chipping av bil? Straffbart forhold det også, opp til eieren å følge opp. Men så lenge han er naiv nok til å sette bilene i sitt navn er det jo han det går ut over? Bare passe på å betale kontant og ikke kaste chassiet på egen eiendom etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24664 Skrevet Juni 4, 2012 Det å chippe en bil er fullt lovlig Finni;) Det å ikke godkjenne den etterpå er jo det som er ulovlig, samt undra seg den avgiften man eventuelt ville fått... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24665 Skrevet Juni 4, 2012 Det å chippe en bil er fullt lovlig Finni;) Det å ikke godkjenne den etterpå er jo det som er ulovlig, samt undra seg den avgiften man eventuelt ville fått... Det er det å kjøpe bil i utlandet også Robin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24666 Skrevet Juni 4, 2012 Man kan jo gjør det hvis man gidder, men man må ikke skrive dette i et seriøst forum... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24667 Skrevet Juni 4, 2012 deleted... gud hjelpe meg. tenk dere jeg hadde vært på jobb i dag!!! Jeg kunne ikke hatt det mer gøy tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24668 Skrevet Juni 4, 2012 Det er vel ikke lov å selge en utenlansk bil i norge før den er momset inn uansett? En av tyskerne jeg jobbet med tidligere vurderte å selge sin tyske passat i norge før han reiste, men fant ut at det enkleste papirmessig var å kjøre den ut av landet og så inn igen for å momse den inn, så da ble det for mye styr... Sent from my GT-S5690 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24669 Skrevet Juni 4, 2012 Det er vel ikke lov å selge en utenlansk bil i norge før den er momset inn uansett?En av tyskerne jeg jobbet med tidligere vurderte å selge sin tyske passat i norge før han reiste, men fant ut at det enkleste papirmessig var å kjøre den ut av landet og så inn igen for å momse den inn, så da ble det for mye styr... Sent from my GT-S5690 using Tapatalk 2 Det er bare å gå til tollen i stavanger med kjøpekontrakt/verdivurdering og betale momsen på bilen. That's it. Gjort det sjøl i fjord i Mai. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24670 Skrevet Juni 4, 2012 Det er det å kjøpe bil i utlandet også Robin Joda, men ingen seriøs tuner oppfordrer bileier om å ikke godkjenne den og betale avgiften etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24671 Skrevet Juni 4, 2012 Joda, men ingen seriøs tuner oppfordrer bileier om å ikke godkjenne den og betale avgiften etterpå Vet du om en tuner/chipper som oppfordrer kundene sine til å godkjenne bilen etterpå? (det er snakk om promille av biler som kan dette da man må ha papirer på bremser å chassi som skal tåle den økte effekten) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24672 Skrevet Juni 4, 2012 Når eg fekk A6en chippa for eindel år tebake så måtte eg skriva under på ein egenerklæring om at eg va ansvarlig for å få det godkjent og betala avgifter Eg har aldri oppfordra noen te det siden det i praksis ikkje e gjennomførbart (Tror det skal gå med OCT sine chip med TÜV papirer) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24673 Skrevet Juni 4, 2012 Ser hvor du vil. Men det å ikke oppfordre til å betale avgiftene/godkjenne er ikke ulovlig. Men oppfordring til å ikke betale avgift/godkjenne er ulovlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24674 Skrevet Juni 4, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24675 Skrevet Juni 4, 2012 Men oppfordring til å ikke betale avgift/godkjenne er ulovlig. Nei, det blir det samma så hvis eg seie te deg: "ran ein bank" Eg har ikkje gjort noe ulovlig? Rane du banken så e det fortsatt ikkje eg så har gjort noe galt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...