#24701 Skrevet Juni 8, 2012 Grattis med hus ... Har goe jobb forran deg der. Men trenge isje få tekjørt masse då , du kan jo bare jevna ud den du har ..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24702 Skrevet Juni 9, 2012 Om du vil ha masse Kjell så har eg någen kubikk så ska vekk fra hagen i sommer, men det e gjerna litt tidlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24703 Skrevet Juni 9, 2012 Om du vil ha masse Kjell så har eg någen kubikk så ska vekk fra hagen i sommer, men det e gjerna litt tidlig? Bli litt tidlig ja, men alltid ngn som he masse.. Nah, dar e ngn meter fall for å sei det sånn. Hehe.. bygga opp muren og inn med lastebillass Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24704 Skrevet Juni 9, 2012 Ja , eg såg det. Men ka e grunnen for att du bare isje bruge den massen du har å jevne an ud? du får jo litt lenger nersteg t plenen men det koste jo mye mindre. E dyrt å kjøra vekk lass/få tekjørt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24705 Skrevet Juni 9, 2012 Ikje så veldig dyrt når du kjenne de rette folkan. Grunnen e at eg vil ikje ha plenen nedover, eg vil ha ann OPP. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24706 Skrevet Juni 9, 2012 Seie jo seg sjøl når me ska spela fotball så gidde me sje springa å henta ballen hos naboen heila tiå. Dar ngn au! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24707 Skrevet Juni 9, 2012 Hahahaha!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24708 Skrevet Juni 9, 2012 Gratis med hus, og som folk sier til oss: mye godt arbeid der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24709 Skrevet Juni 9, 2012 Gratulere med hus kjell, ka ti ska me henta delene dine.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24710 Skrevet Juni 9, 2012 Gratis med hus, og som folk sier til oss: mye godt arbeid der Takk for det.. Ja, mye godt arbeid i gammelt hus.. Gratulere med hus kjell, ka ti ska me henta delene dine.? Hehe, ja det sko me jo kanskje fått til ein dag.. Heilt glemt de vekk eg.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24711 Skrevet Juni 10, 2012 1 søndagen i mnd Lasse , men lurte siden det har vært treff på Våler denne helga, å mange av folka er på vei hjem derfra. Kanskje me sko fått te et ekstraordinært møte neste søndag? Nogen som har planer om å stilla? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24712 Skrevet Juni 10, 2012 Eg kan alltids stilla på lokallagstreff idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24713 Skrevet Juni 10, 2012 Eg kan ikkje idag, barnavakt i dag ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24714 Skrevet Juni 10, 2012 Eg kan ikkje idag, barnavakt i dag ja Hette ikke barnavakt når det er egne ungar har eg lært;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24715 Skrevet Juni 10, 2012 Eg e midt i et kalkbrudd i Belgia 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24716 Skrevet Juni 10, 2012 Eg e midt i et kalkbrudd i Belgia Fint det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24717 Skrevet Juni 10, 2012 Hette ikke barnavakt når det er egne ungar har eg lært;). Stemme det.. hette pappa duty.. hehr.. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24718 Skrevet Juni 10, 2012 Hette ikke barnavakt når det er egne ungar har eg lært;). Vet jo det, men eg seie bevisst barnavakt for å plaga de så ikkje vet eg kødde og feminista 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24719 Skrevet Juni 11, 2012 har 4x 3" 90graders bend i rustfritt stål til overs. 600kr fastpris skrik ut fort, ellers sender jeg de tilbake til selgern. - sendt fra telefonen - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24720 Skrevet Juni 12, 2012 Jeg tar de om radien er riktig. Godstykkelse? Støpte eller bøyde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24721 Skrevet Juni 12, 2012 76mm utvendog 2mm tykk støypt tror jeg. hvordan ser jeg dette? - sendt fra telefonen - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24722 Skrevet Juni 12, 2012 Ligger de i lokalet? Tenkte jeg skulle ut å levere partyteltet etter Våler samt en girkasse. Så kan se på de da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24723 Skrevet Juni 12, 2012 Kem selle Sachs cluch heromkring? hverken mekonomen elle meca har... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24724 Skrevet Juni 12, 2012 Ligger de i lokalet?Tenkte jeg skulle ut å levere partyteltet etter Våler samt en girkasse. Så kan se på de da? jeg er i tyskland og bendene ligger i tyskland. kan sende deg bilder i morra via epost. sender de ellers torsdag tilbake igjen . - sendt fra telefonen - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24725 Skrevet Juni 12, 2012 støpte skal du ha? da sender jeg disse ikke tilbake ijen - sendt fra telefonen - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...