#24926 Skrevet Juni 27, 2012 Girling 54.. Org Golf G60 kalippere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24927 Skrevet Juni 28, 2012 http://www.rb.no/bil/article6126895.ece Jeg ler meg ihjel: A6-en har foruten tilstrekkelig komfort, god plass til barnevogn. Og siden familien har et feriehus i Drøbak som ligger litt brattlendt til, kommer forhjulsdriften til sin fulle rett, særlig vinterstid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24928 Skrevet Juni 28, 2012 Jeg ler meg ihjel Ikke få pustebesvær nå da quattrofrank... Ville valgt forhjulstrekk foran bakhjulstrekk opp en bakke vinterstid any day! Ja så klart er det enda bedre med firehjulstrekk.. men så er en tanks enda et hakk hvassere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24929 Skrevet Juni 28, 2012 Du er jo litt g4y da finni... fwd over rwd på vinterstid? Mongo Hva gjør du når fwd`en står fast i bakken? Jo du rygger opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24930 Skrevet Juni 28, 2012 Hva gjør du når rwd står fast i bakken da? Uten om å legge på kjetting på fremhjula som du prøvde sist 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24931 Skrevet Juni 28, 2012 http://bil.aftenbladet.no/bil/Her-kan-du-gi-full-gass-22462.html Bare å planlegge: http://www.autobahnatlas-online.de/Limitkarte.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24932 Skrevet Juni 28, 2012 Hva gjør du når rwd står fast i bakken da? Uten om å legge på kjetting på fremhjula som du prøvde sist Hvis rwd står fast i bakken har du to valg: Kjøre ned, begynn å drikke La den stå, begynn å drikke Kjettinger er noe herk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24933 Skrevet Juni 28, 2012 Hvis rwd står fast i bakken har du to valg: Kjøre ned, begynn å drikke La den stå, begynn å drikke Kjettinger er noe herk Derfor du alltid har en Freeman i bagasjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24934 Skrevet Juni 28, 2012 Det er endel av førstehjelpspakka. Like obligatorisk som OTP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24935 Skrevet Juni 28, 2012 Det er endel av førstehjelpspakka. Like obligatorisk som OTP On time period? (amen brother ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24936 Skrevet Juni 28, 2012 OTP= obligatorisk tjeneste pensjon... det er slike ting du bør bekymre deg om... gammærn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24937 Skrevet Juni 28, 2012 OTP= obligatorisk tjeneste pensjon... det er slike ting du bør bekymre deg om... gammærn Evt on time position! Er sååå engelsk jeg vet du Og synes nå mitt første forslag var enda mer bekymringsverdig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24938 Skrevet Juni 28, 2012 Djizes det der så ut så noe scam greier... Sikker på at dei ikkje bare overprise jobben når du først ska gjør noe hos dei med ett sånt gavekort? (sånn så dei gjør når forsikringsselskapå ska betala) Hehe, ikke vet jeg. Har bilen der inne nå, lakkering av svart gummi til bilens farge samt soting av 5 ruter. 7500,- toalt. Snakket med fyren i dag, og det virket som at han har gjort en grundig jobb. Henter bilen på søndag, så kommer oppdatering og bilder på etter det om resultatet. Tror det bare er en som jobber der, så han har nok litt å gå på i forhold til de større med flere ansatte. Det stod en Golf 4 utenfor når jeg leverte inn bilen, nettopp omlakkert hele bilen til raserrød, var ingenting å klage på ved første øyekast iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24939 Skrevet Juni 29, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24940 Skrevet Juni 29, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24941 Skrevet Juni 29, 2012 First lift a crane with a crane... Then lift that crane (lifting a crane) with another crane... Finally lift that crane (lifting a crane (lifting a crane)) with another one... Made my head explode... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24942 Skrevet Juni 29, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24943 Skrevet Juni 29, 2012 [YOUTUBE]ZcDpGrJb4hE[YOUTUBE] Robin???? Ingen haldex havari å se her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24944 Skrevet Juni 29, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24945 Skrevet Juni 29, 2012 Sattan så rå den siste filmen der va Haldex power! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24946 Skrevet Juni 29, 2012 bortsett fra 1 1/2 halv runde lægg på bakhjula 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24947 Skrevet Juni 29, 2012 Se filmen om igjen frank:) 1/3 runde vil jeg heller si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24948 Skrevet Juni 29, 2012 bortsett fra 1 1/2 halv runde lægg på bakhjula Mindre enn ein halv runde meine du vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24949 Skrevet Juni 29, 2012 JUHU!!!! endelig ferie: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24950 Skrevet Juni 29, 2012 JUHU!!!! endelig ferie: smil : Støtte den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...