#25076 Skrevet Juli 9, 2012 Da blir det nok tuningart i første omgang og evt oppgradere senere Blir nok ikke bestilt før lønningen kommer, er det noen som kan hjelpe med installasjonen? Er rimelig blank på dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25077 Skrevet Juli 9, 2012 Da blir det nok tuningart i første omgang og evt oppgradere senere Blir nok ikke bestilt før lønningen kommer, er det noen som kan hjelpe med installasjonen? Er rimelig blank på dette... Hadde du hatt golf 1-2-eller 3 skulle eg hjulpet, men styrer glatt unna multiknirk:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25078 Skrevet Juli 9, 2012 Ja det var det da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25079 Skrevet Juli 9, 2012 Då va firergolfen EU godkjent, på tide å få på senk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25080 Skrevet Juli 9, 2012 Noen med sånn halveis peiling på stereo i bil? Har kobla opp monoblokk, å når eg skrur på spenning, og sette på musikk, så spele kun fra monoblokka, ikkje fra resten av det originale anlegge. Finnes det en super enkel løsning på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25081 Skrevet Juli 9, 2012 Noen med sånn halveis peiling på stereo i bil? Har kobla opp monoblokk, å når eg skrur på spenning, og sette på musikk, så spele kun fra monoblokka, ikkje fra resten av det originale anlegge. Finnes det en super enkel løsning på dette? Du har huska å kobla t di andre høytalerene i spelaren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25082 Skrevet Juli 9, 2012 Dei ligge som før i ISO kontakten, einaste eg har gjort med spelaren, e RCA og remote 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25083 Skrevet Juli 9, 2012 Då va firergolfen EU godkjent, på tide å få på senk! Kor du godkjente? Madland? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25084 Skrevet Juli 9, 2012 Dei ligge som før i ISO kontakten, einaste eg har gjort med spelaren, e RCA og remote Har du sett om d e någe innstillinger du må t me, eventuelt om dår e flerne innganger for signalkabel på spelaren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25085 Skrevet Juli 9, 2012 Fant ut av det, spelaren valgte "automatisk" at han kun sko spela fra forsterkaren.. måtte velga at begge sko spela 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25086 Skrevet Juli 9, 2012 Kor du godkjente? Madland? Nei e du galen, fantaplass! Forus Bilverksted, 3 min å gå te jobben min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25087 Skrevet Juli 9, 2012 Fant ut av det, spelaren valgte "automatisk" at han kun sko spela fra forsterkaren.. måtte velga at begge sko spela D va någe sånt eg tenkte når eg nevnte innstillinger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25088 Skrevet Juli 9, 2012 Nei e du galen, fantaplass! Forus Bilverksted, 3 min å gå te jobben min Gammle jobben min det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25089 Skrevet Juli 9, 2012 Gammle jobben min det I know 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25090 Skrevet Juli 9, 2012 I know NEIN! i know... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25091 Skrevet Juli 9, 2012 Lasse dette må du ha: http://www.ecstuning.com/News/VW_MKVI_Hatch_Pop_Kit/?utm_source=Facebook 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25092 Skrevet Juli 9, 2012 (endret) Någen andre så trenge någe fra http://www.raceshopper.com? Ganske ok priser:) Fraktå e $60-70 for ei eska på maks 9kg så hadde vært greit å dela denne me 1 eller 2 t:) Eg ska ha 2 sett med bremseklosser bare... BESTILLE I MÅRÅ KL.1200 hvis eg isje hørre någe fra någen før det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25093 Skrevet Juli 9, 2012 Någen andre så trenge någe fra http://www.raceshopper.com? Ganske ok priser:) Fraktå e $60-70 for ei eska på maks 9kg så hadde vært greit å dela denne me 1 eller 2 t:) Eg ska ha 2 sett med bremseklosser bare... Kunne godt tatt ett sett med ferodo ds3000 klosser til g60 fram bremser. If the price is right selvfølgelig, stod jo ingenting på siå diras 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25094 Skrevet Juli 9, 2012 Kunne godt tatt ett sett med ferodo ds3000 klosser til g60 fram bremser. If the price is right selvfølgelig, stod jo ingenting på siå diras Fyll ut og send inn skjema her: http://www.raceshopper.com/ferodo_brake_pads.shtml så får du svar rimelig raskt med pris Gi meg ein PM når du vett om du ska ha og ka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25095 Skrevet Juli 10, 2012 Eg tar et sett Ferodo DS2500 te firergolfen, sendt deg delenummer og pris på PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25096 Skrevet Juli 10, 2012 For di så lurte: Golf 2 pickup e ikkje noge goe ide å laga, ser litt løyen ud, men vekke oppsikt jørr ann... Å 1,6d uden turbo går så ein dass, e der folk som kjøre me sånt? Me fekk justert opp trykke litt så røykte d svart, å jekk fremdeles så ein dass:-P men kjørte fra tahoe me hengar jaffal... Sent from my GT-S5690 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25097 Skrevet Juli 10, 2012 Det burde jo ganske lett ses å forstås ved å se på finn annonså...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25098 Skrevet Juli 10, 2012 Tror d e bare bremser å eksos før ann går jønå EU, lide rust generelt. Men der e mangel på goe løysning på lasteplanet, iogmed at golf 2 golv ikkje akkuratt e beint:) der låg råtne gamle trefjøler der når me henta ann. Åsså e der skrudd ei plada fast oppå så du kan ikkje lasta liga møje på ann så du kan i ein vanlige golf uden bagseter.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25099 Skrevet Juli 10, 2012 Noen som har noen felger til salgs til Audi B6 5x112 i 18"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25100 Skrevet Juli 11, 2012 Tips til hvor jeg enklest og billigst får tak i en venstre baklykt til bilen min? Knoksen var tom... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...