#25101 Skrevet Juli 11, 2012 Knust? http://www.partsandretards.no/belysning/lykter/vw/passat-3b-3bg/baklykter/depo-original 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25102 Skrevet Juli 11, 2012 mjaaaa, har vært en sprekk i det siden jeg kjøpte bilen som igjen har samlet opp litt konsens og fukt. Skulle prøve å fikse dette i går, men ble litt ivrig med varmepistolen og skrujernet. Så nå er den smeltet og sprekt Kom akkurat på at PR hadde god pris på lykter, med rabatt blir det faktisk billigere enn knoksen solgte sine brukte for.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25103 Skrevet Juli 11, 2012 Noen som har peil på hvor få emblemfri S5 grill og S5 speilhus uten at man nødvendigvis må gå til Møller/originalt? Milltek eksos med S5 look monteres nå på A5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25104 Skrevet Juli 11, 2012 http://www.ecstuning.com/Audi-B8_S5-Quattro-V8_4.2L/Exterior/Body/ES1866499/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25105 Skrevet Juli 11, 2012 Noen som har peil på hvor få emblemfri S5 grill og S5 speilhus uten at man nødvendigvis må gå til Møller/originalt? Milltek eksos med S5 look monteres nå på A5 Blir rå lyd da! grill og speilhus = ebay.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25106 Skrevet Juli 11, 2012 Nogen så vil ha ein nye skinnpåse t girstang på passat 3b/3bg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25107 Skrevet Juli 11, 2012 Nogen så vil ha ein nye skinnpåse t girstang på passat 3b/3bg? e det samme pose te a6 og? For hvis det e samme så tar eg ann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25108 Skrevet Juli 11, 2012 http://www.ecstuning.com/Audi-B8_S5-Quattro-V8_4.2L/Exterior/Body/ES1866499/ Feil type grill dessverre... S5 grill er vel strengt tatt lik S-Line grill, bare blank/krom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25109 Skrevet Juli 11, 2012 Blir rå lyd da! grill og speilhus = ebay.de Hadde faktisk trodd at lyden skulle bli råere, men litt forskjell er det jo Gassresponsen ble merkbart bedre, men definitivt utseende som er største forskjellen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25110 Skrevet Juli 11, 2012 e det samme pose te a6 og? For hvis det e samme så tar eg ann Kan godt ver for alt eg vett, du kan få ann å prøva... ellers blir d kasta... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25111 Skrevet Juli 11, 2012 E dår någen her så ska på gatebil i helgå tilfeldigvis? Sko ha sent ein downpipe me i så fall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25112 Skrevet Juli 11, 2012 Kan godt ver for alt eg vett, du kan få ann å prøva... ellers blir d kasta... Eg får komma å plukkan opp ein eller aen dag då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25113 Skrevet Juli 11, 2012 Her er forøvrig bilde av prosjekt Audi A5 vs Milltek S5 look: https://www.dropbox.com/sh/jgsmo9cox3f4ki5/_CkRp095IK/20120711_205730.jpg Bilen ble forøvrig vaska på mandag, selv om det ikke ser ut som det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25114 Skrevet Juli 12, 2012 Pls isje le av meg nå Men eg ska få montert senkesett fra TA snart.. d eg lure på e om d e vanskeligt å heva/senka an sjøl når det e montert? Må an stå på bukk når d ska gjerast eller går det å jekka opp ett og ett hjul? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25115 Skrevet Juli 12, 2012 Pls isje le av meg nå Men eg ska få montert senkesett fra TA snart.. d eg lure på e om d e vanskeligt å heva/senka an sjøl når det e montert? Må an stå på bukk når d ska gjerast eller går det å jekka opp ett og ett hjul? Går fint å skru opp me jekk på et å et hjul. Bare husk å smør inn gjengene godt å ha det reint når du ska justera i ittetid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25116 Skrevet Juli 12, 2012 Pls isje le av meg nå Men eg ska få montert senkesett fra TA snart.. d eg lure på e om d e vanskeligt å heva/senka an sjøl når det e montert? Må an stå på bukk når d ska gjerast eller går det å jekka opp ett og ett hjul? Du må levere den inn til biltilsynet for å få justert høyden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25117 Skrevet Juli 12, 2012 Her er forøvrig bilde av prosjekt Audi A5 vs Milltek S5 look: https://www.dropbox.com/sh/jgsmo9cox3f4ki5/_CkRp095IK/20120711_205730.jpg Bilen ble forøvrig vaska på mandag, selv om det ikke ser ut som det... Hva har du gjort med den gamle eksosen og defuseren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25118 Skrevet Juli 12, 2012 Har fått byttet parklyset til LED EDIT: Beklager opp-ned bilde, de er rett vei på mobilen og hiddenen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25119 Skrevet Juli 12, 2012 Hva har du gjort med den gamle eksosen og defuseren? Diffuseren ligger ennå i bagasjerommet, mens eksosen fikk jeg ikke plass til, så den må hentes med større bil på verkstedet Interessert i dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25120 Skrevet Juli 12, 2012 Han som kjøpte "caddy mk2" har snakka litt med bt og møller, for å høre om han kan bygge en til. Sa ingenting om at han hadde en, bare spurte om han kunne bygge om den andre han har til pickup. Fikk dette som svar: " Ikke mulig og godkjenne golf 2 med plan. Fabrikken tillater ikke det. Og det finnes heller ingen dokumenter på en slik ombygging" Sent from my GT-S5690 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25121 Skrevet Juli 12, 2012 Han som kjøpte "caddy mk2" har snakka litt med bt og møller, for å høre om han kan bygge en til. Sa ingenting om at han hadde en, bare spurte om han kunne bygge om den andre han har til pickup. Fikk dette som svar: " Ikke mulig og godkjenne golf 2 med plan. Fabrikken tillater ikke det. Og det finnes heller ingen dokumenter på en slik ombygging" Sent from my GT-S5690 using Tapatalk 2 Det kom vel ikkje akkurat så ei bomba? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25122 Skrevet Juli 12, 2012 Noen så trenge ein goe Pioneer CD spelar med bluetooth osv. te bilen så har eg denna liggande: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=224655 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25123 Skrevet Juli 12, 2012 Totalt 7 arbeidstima igjen så ska eg ikkje på jobb før 8.oktober. Minigraver blir levert i kveld, ikkje feeeil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25124 Skrevet Juli 12, 2012 Hva skal du give dig ut på nå? Mer garasje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25125 Skrevet Juli 12, 2012 Hva skal du give dig ut på nå? Mer garasje? Han sa til meg at han sko begynna å røyga... hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...