#25126 Skrevet Juli 12, 2012 Snart 2013 sommarsesong, vurdere litt rundt sommerfelgar te firergolfen (TT replika felgane blir vinterhjul). Tror dei her hadde blitt nice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25127 Skrevet Juli 12, 2012 Mørke felger på mørk bil? Blir ikkje det litt kjedelig? Sjøl om felgene va tøffe så syns eg de forsvinne. Spesielt på svarte bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25128 Skrevet Juli 12, 2012 Litt kjangs å ta, kan forsvinna eller kan bli skikkelig bøllete, mattsvart hadde ihvertfall forsvunne. Men den felgen fås i andre farger og altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25129 Skrevet Juli 12, 2012 Likte designet på felgene. Men har enda tilgode å se en sort bil som ser bra ut med sorte felger! Bestilte felger til Leaf´en min og i dag. TSW Nurburgring. 18" felger som er lettere og sterkere enn de originale 16" felgene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25130 Skrevet Juli 12, 2012 Ikkje akkurat sorte felger, men ganske mørke, å på en mørke bil... Eg suns jaffal det ser bra ut Go for it, Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25131 Skrevet Juli 12, 2012 Likte designet på felgene. Men har enda tilgode å se en sort bil som ser bra ut med sorte felger! Bestilte felger til Leaf´en min og i dag. TSW Nurburgring. 18" felger som er lettere og sterkere enn de originale 16" felgene. Det blir bra på leafen tror jeg. Bare å få justerbart på dennå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25132 Skrevet Juli 13, 2012 Jaja da har alm knust den røde a4 på gatebil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25133 Skrevet Juli 13, 2012 Irriterende at P&R har stengt pga GATEBIL akkurat når jeg skal bestille! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25134 Skrevet Juli 13, 2012 Jaja da har alm knust den røde a4 på gatebil Serr? For mye stasing? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25135 Skrevet Juli 13, 2012 Jaja da har alm knust den røde a4 på gatebil Details, please! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25136 Skrevet Juli 13, 2012 Irriterende at P&R har stengt pga GATEBIL akkurat når jeg skal bestille! Du kan vel bestilla på nett sjøl om dei e på Gatebil? Om dei sende i dag eller på mandag betyr vel fint lite når du ennå ikkje har funne noen så vil hjelpa deg å skru på multiknirken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25137 Skrevet Juli 13, 2012 Snart 2013 sommarsesong, vurdere litt rundt sommerfelgar te firergolfen (TT replika felgane blir vinterhjul). Tror dei her hadde blitt nice gull funke bra på sort bil;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25138 Skrevet Juli 13, 2012 Har litt flerne ting på samme bestilling, fekk svar på at d va to kolli og e derfor usikker på hvilket frakt alternativ eg ska velga. Velge og forhåndsbetaling, som gjør at eg må få en ny faktura me rabatt før eg får betalt. Hjelp te å bytta har eg fiksa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25139 Skrevet Juli 13, 2012 gull funke bra på sort bil;) Like ikkje XXR sin gullfarge Alt for blass! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25140 Skrevet Juli 13, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25141 Skrevet Juli 13, 2012 Like ikkje XXR sin gullfarge Alt for blass! Ok få lagt ut ett bilde då sånn at me får tatt ein vudering:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25142 Skrevet Juli 13, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25143 Skrevet Juli 13, 2012 Mer info om disse felgene? Ser ut til å være et strekt og lett design, skulle hatt noen ekstra banefelger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25144 Skrevet Juli 13, 2012 Mer info om disse felgene? Ser ut til å være et strekt og lett design, skulle hatt noen ekstra banefelger http://www.xxrwheels.com/xxr_527.shtml 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25145 Skrevet Juli 13, 2012 Takk. Har du sett noe vekt på disse? Klarte ikke å finne noe på siden dems 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25146 Skrevet Juli 13, 2012 Takk. Har du sett noe vekt på disse? Klarte ikke å finne noe på siden dems 17x8.25 = 9,0kg 17x9.75 = 9,1kg 18x8.75 = 9,6kg 18x9.75 = 9,9kg tall fra http://www.nlmotoring.com Ikkje dei aller lettaste, men ikkje verst te prisen! (sjekk på ebay.com) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25147 Skrevet Juli 13, 2012 Takker, skal sjekke mer. Tror disse er på topp ti ang banefelger når man regner inn faktorene: utseende, pris, vekt og tilgjenglighet. God helg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25148 Skrevet Juli 13, 2012 Hvis det e kun vekt så e viktig så e Enkei RPF1 ein goe vinnar, sykt lette! 8x17 = 7,3kg 8x18 = 8,2kg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25149 Skrevet Juli 13, 2012 Ja, men de taper på andre steder som utseende og tilgjenglighet i allefall. Men sykt lette er de ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25150 Skrevet Juli 13, 2012 Ja, men de taper på andre steder som utseende og tilgjenglighet i allefall. Men sykt lette er de ja Jepp, kjedelig design. Men tilgjengelighet? E jo bare å bestilla på ebay eller tirerack Men koste jo dobbelt så mye så XXR felgane... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...