#25376 Skrevet August 1, 2012 Hvor skjer det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25377 Skrevet August 1, 2012 Fikk ikke tid til Autofil opplegget, noen som var? http://www.autofil.no/899747/full-tenning-paa-autofils-roadshow 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25378 Skrevet August 1, 2012 Lokallagstreffene er 1. søndagen i måneden på McDonalds Kvadrat kl 19:00. Skiltplater og klister skaffer jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25379 Skrevet August 1, 2012 Er det ikke en haug av rånere der da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25380 Skrevet August 1, 2012 Nei, tror ikke rånerene er der lenger. Dessuten så holder vi oss LANGT vekk fra dem uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25381 Skrevet August 1, 2012 Kanskje jeg kommer innom da Må se litt hvordan det passer i forhold til å kjøre fruen til flyplassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25382 Skrevet August 1, 2012 rånerne står på andre sia av kvadrat, men securitassene og politiet er så ivrige at de gjør ingenting lenger, bare står å sparker i dekk... Noen som har kjørt gjennom rennfast idag? kjørte gjennom å så ei tjukk svart stripe av olje midt i veien, fortsatte nesten helt opp bakken, å på toppen på nermeste busstopp sto det en tysk turistbuss med åpent motordeksel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25383 Skrevet August 1, 2012 (endret) Rånerene står på "fremsiden" av Kvadrat, på den store P-plassen og bare står der. Er på Mekjarvik det skjer etterpå Vært veldig lite politi i den siste tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25384 Skrevet August 1, 2012 Noen så skal gå på søndag da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25385 Skrevet August 2, 2012 Som regel er vi 10+ uansett så kommer nok folk. Jeg kommer kanskje. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25386 Skrevet August 2, 2012 Kommer nok jeg også, må bare kjøre missen til flyplassen først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25387 Skrevet August 2, 2012 jeg stiller nok opp også, hvis det passer går for min del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25388 Skrevet August 2, 2012 OL e gøy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25389 Skrevet August 3, 2012 OL e gøy! Den sporten trur eg at eg faktisk kunne tatt gull i Sent from my iPhone using iPhone 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25390 Skrevet August 4, 2012 Til info: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=36363913 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25391 Skrevet August 5, 2012 Noen i lokallaget som kjører en mørk (sort?) Passat 3c som var innover her i går (Årdal)? Senk og chrome speilhus mener jeg registrerte i farten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25392 Skrevet August 5, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25393 Skrevet August 5, 2012 Mange som har tenkt seg på LTH idag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25394 Skrevet August 5, 2012 Hva er LHT? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25395 Skrevet August 5, 2012 Hva er LHT? Lokal treffet idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25396 Skrevet August 5, 2012 Lokal treffet idag Nei... LHT er ikke det. Vet ikke hva LHT er for noe, men LTH = Local Team Hit (lokallagstreff på Tasta engelsk) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25397 Skrevet August 5, 2012 hva bruker du H-en til? LT burde det vel hete? Jeg tenkte meg bort, men skal kjøre madammen til flyplassen først, så kommer etter syv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25398 Skrevet August 5, 2012 Nei... LHT er ikke det. Vet ikke hva LHT er for noe, men LTH = Local Team Hit (lokallagstreff på Tasta engelsk) eg skreiv jo LTH? Local Team Hit! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25399 Skrevet August 5, 2012 omg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25400 Skrevet August 5, 2012 hhaahaha, my bad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...