#25401 Skrevet August 5, 2012 Du kjører feil vei Idar... Lth er andre veien... Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25402 Skrevet August 5, 2012 Du kjører feil vei Idar... Lth er andre veien... Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 jepp..ikke på tasta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25403 Skrevet August 5, 2012 Skal ud måtte bare heim å henta mat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25404 Skrevet August 6, 2012 Var rundt 10-15person,da jeg måte gå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25405 Skrevet August 6, 2012 Er det noen som har VAG-COM tilgjengelig og som kan nullstille feilmeldinger på Allroad'en min? Helst i dag Kjørte ned fra en liten fortauskant mens luftbelgene var i ferd med å pumpes opp, og da gikk alt i stå (symbol for luftfjæring lyser konstant i speedometeret).... Ta kontakt på sms/telefon 99598039, PM eller svar i tråden. Takk! Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25406 Skrevet August 6, 2012 Kjell låner min kabel og tror han skal ut i Stavanger lokalet å skru i kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25407 Skrevet August 6, 2012 Noen som har tips på hvem som syrevasker, borer blokk og plansliper kan sveise etc i stavanger område? (Skal modifisere en 2.5 diesel blokk R5) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25408 Skrevet August 6, 2012 Noen som har tips på hvem som syrevasker, borer blokk og plansliper kan sveise etc i stavanger område? (Skal modifisere en 2.5 diesel blokk R5) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=130216 http://www.ebbt.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25409 Skrevet August 6, 2012 Flott takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25410 Skrevet August 6, 2012 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=130216 http://www.ebbt.no/ Oppdaterte første tråden og la te Jonassen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25411 Skrevet August 6, 2012 Eg har bestilt Haldex oljefilternøkkel så då blir det service på Haldexen. regne med Finni og Robin blir glad for det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25412 Skrevet August 6, 2012 Eg skulle hatt tak i ein bolt for låsing av Dieselpumpe eg har hatt men finner den ikke igjen: bh :. kor får eg kjøpt det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25413 Skrevet August 6, 2012 Eg kjøpte timing verktøyene mine herfra: http://www.metalnerd.com/cat03.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25414 Skrevet August 6, 2012 Takk trenger jo egentlig kun bolten resten har jo du:p tenkte om det var noen butikk der eg kunne gå inn å kjøpe bolt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25415 Skrevet August 6, 2012 Jeg tror jeg har litt haldexolje som kan gå billig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25416 Skrevet August 6, 2012 Eg skulle hatt tak i ein bolt for låsing av Dieselpumpe eg har hatt men finner den ikke igjen: bh :. kor får eg kjøpt det? Eg har ein sånn ligganes. Din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25417 Skrevet August 6, 2012 Eg har ein sånn ligganes. Din? Haha det kan godt være, men det kan være Petter sin og hans og er vekke:p. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25418 Skrevet August 6, 2012 Haha det kan godt være, men det kan være Petter sin og hans og er vekke:p. Samma kem sin det e, få an tebake så ska me sikkert greia å dela på an Finni, du har ikkje tilfeldigvis det flattjernet og så ska brukas te å låsa av kammen med? (eg mangle den og huske ikkje kem så ha lånt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25419 Skrevet August 6, 2012 Samma kem sin det e, få an tebake så ska me sikkert greia å dela på an Finni, du har ikkje tilfeldigvis det flattjernet og så ska brukas te å låsa av kammen med? (eg mangle den og huske ikkje kem så ha lånt) Tror den blei levert tebage te deg samen me den grønne armen? Hvis ikkje har eg det åg ligganes i verkstedet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25420 Skrevet August 6, 2012 Tror den blei levert tebage te deg samen me den grønne armen? Hvis ikkje har eg det åg ligganes i verkstedet. Mothold te kamhjul har eg, og strammeverktøyet te regreim strammeren, men resten e mystisk borte vekk Se om du finne ein sånn ein: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25421 Skrevet August 6, 2012 Takk trenger jo egentlig kun bolten resten har jo du:p tenkte om det var noen butikk der eg kunne gå inn å kjøpe bolt Eg har ein du kan få har dobbelt . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25422 Skrevet August 6, 2012 Eg har ein du kan få har dobbelt . Det hadde jo vært helt magisk:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25423 Skrevet August 6, 2012 Bare å henta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25424 Skrevet August 6, 2012 Bare å henta Eg gir deg ein lyd ein dag eg er i området. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25425 Skrevet August 7, 2012 Blei motorbytte på Pickupen i helgå, 1,9tdk men har litt klatt me clutcvaieren, e d bare eingangs? fins d me manuell straming isteden for den sjølstramingsgreiå? Åsså fekk me litt diskusjon om eksosdelen, e d liv og død å få nøjaktig rektige motstand på eksosen, e bare downpipe på ann atm men d e feil downpipe meine han.. går d ikkje å bare justera itte d du har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...