#25751 Skrevet August 28, 2012 noen her som konne hjelpt meg med å lokalisert/fiksa ein oljelekasje på bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25752 Skrevet August 28, 2012 noen her som konne hjelpt meg med å lokalisert/fiksa ein oljelekasje på bilen? Eg har grav du kan kjøra an oppå hvis ikkje noge anna e muligt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25753 Skrevet August 28, 2012 Psssssssst. Følger dere forsatt med? http://myrveien.blogspot.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25754 Skrevet August 28, 2012 Noen som trenger verkstedplass? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2649598#post2649598 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25755 Skrevet August 29, 2012 Psssssssst. Følger dere forsatt med?http://myrveien.blogspot.no/ Eg gjør ihvertfall ikke, greit nok med biltråder men hustråder går grensen. Uansett, godt jobba! Blir nok bra dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25756 Skrevet August 29, 2012 Genialt for de som kjøre i rushet: https://maps.google.com/?ll=58.887619,5.717697&spn=0.346641,1.056747&t=m&z=11&layer=t Vise kor det e kø på veiene osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25757 Skrevet August 29, 2012 Fusste del av den kommentaren va vel litt unødvendig, André? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25758 Skrevet August 29, 2012 Fordi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25759 Skrevet August 29, 2012 Fordi enkelte ganger er det bedre å holde kjeft enn å måtte skrive noe. Det er akkurat som om noen ikke bryr seg i det hele tatt om bilen din,men synes du har gjort det bra. Alikevell MÅ de bare skrive at de ikke bryr seg. Ser ikke poenget med å dele den informasjonen iom at det ikke gagner noen. Er du ikke enig? Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25760 Skrevet August 29, 2012 Som om eg sko sagt det sjøl Kjell, bare mye bedre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25761 Skrevet August 30, 2012 Eg e litt enige sånn i at dette e trossalt et bilforum, som burde ha biltråder. Finst vel husforum for hustråder og vel? Men d e trossalt offtopic dette her, så syns d ska ver greit å ha "generell chat" å skrøyd av at ein e flinke t å pussa opp gamle hus å sånt. Personlikt e eg her på dette bilforume for å sitta å lesa ka folk holle på me på bilane sine, ikkje ka di gjør me stuå å vinduene i huset. Hadde eg eid et hus sjøl hadde d nok vore mer intressangt å få inspirasjon å sånt, då hadde eg melt meg inn i et husforum. (Men eg har allerede blueprint av mitt framtidiga hus i håve å trenge ikkje stort mer ispirasjon enn ka eg får på jobb... Sent from my GT-S5690 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25762 Skrevet August 30, 2012 Folk bruker offtopictråden som/istedenfor google. DET er plagsomt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25763 Skrevet August 30, 2012 Til info: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=219286 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25764 Skrevet August 30, 2012 Eg kan stilla te nestleder stolen, om ingen av styremedlemmene ønske den posisjonen og eg e velkommen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25765 Skrevet August 30, 2012 Eg kan stilla te nestleder stolen, om ingen av styremedlemmene ønske den posisjonen og eg e velkommen:) Du e hjertelig velkommen i nestleder stolen eller ka d bler t:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25766 Skrevet August 30, 2012 Heh... Henta bremsecaliperen te passaten me motor te elhåndbrekk... Kosta 5000.- ... Alltid kult å få beskjed om at "nå var du heldig som fikke en så fort for det ryker så mange av dem at de klarer ikke produsere nok av dem" hvertfall mtp at det er en på hver side bak.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25767 Skrevet August 30, 2012 Heh... Henta bremsecaliperen te passaten me motor te elhåndbrekk... Kosta 5000.- ... Alltid kult å få beskjed om at "nå var du heldig som fikke en så fort for det ryker så mange av dem at de klarer ikke produsere nok av dem" hvertfall mtp at det er en på hver side bak.... Får kryssa fingrane for at dei på 3Cen min vare lenge då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25768 Skrevet August 30, 2012 Eg e litt enige sånn i at dette e trossalt et bilforum, som burde ha biltråder. Finst vel husforum for hustråder og vel?Men d e trossalt offtopic dette her, så syns d ska ver greit å ha "generell chat" å skrøyd av at ein e flinke t å pussa opp gamle hus å sånt. Personlikt e eg her på dette bilforume for å sitta å lesa ka folk holle på me på bilane sine, ikkje ka di gjør me stuå å vinduene i huset. Hadde eg eid et hus sjøl hadde d nok vore mer intressangt å få inspirasjon å sånt, då hadde eg melt meg inn i et husforum. (Men eg har allerede blueprint av mitt framtidiga hus i håve å trenge ikkje stort mer ispirasjon enn ka eg får på jobb... Sent from my GT-S5690 using Tapatalk 2 Ingen tvang om å trykka deg inn på linkene du finne i Offtopic-tråden heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25769 Skrevet August 30, 2012 Flerne som digge klokker her?? : eek :: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25770 Skrevet August 30, 2012 Hørte jeg riktig med 260.000 usd? Rå klokke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25771 Skrevet August 30, 2012 jepp, du hørte riktig! Sinnsykt kul klokke:) lommeboka mi er dessverre ikke like kul:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25772 Skrevet August 30, 2012 Konge på kaizers i kveld!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25773 Skrevet August 30, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25774 Skrevet August 31, 2012 Nå går kommunen inn for å ekspropiera tomter te banen på Karmøy, sånn blir det oftast sjau av http://www.h-avis.no/motor/stoy-ikke-pris-1.7514542 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25775 Skrevet August 31, 2012 Då har me fått oss ny lokallagsmoderator, Petter Bukkholm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...