#25776 Skrevet August 31, 2012 Syrefritt fett/smøremiddel Hvor får jeg tak i? Skal brukes på skruene til noen nye utelys på terrassen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25777 Skrevet August 31, 2012 Flerne som digge klokker her?? : eek :: eek : Ikke noe eksklusive greier men faen så den veier;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25778 Skrevet August 31, 2012 Då har me fått oss ny lokallagsmoderator, Petter Bukkholm Og meg:) Men nå har vi tre lokallagsmoderatorer:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25779 Skrevet August 31, 2012 Og meg:)Men nå har vi tre lokallagsmoderatorer:confused: Det trengs kreve ressurser å passa på denna gjengen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25780 Skrevet September 1, 2012 Domme over v-power shell diesel etter 20mile = dårlig shit spør du meg hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25781 Skrevet September 1, 2012 Kul historie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25782 Skrevet September 1, 2012 For dokk så isje visste at meca har stengt på lørdager, så begynte de med det IDAG.. bomtur deluxe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25783 Skrevet September 1, 2012 Har stått på dørå derras ganske lenge at dei sko slutta med lørdagsåpent, må følla med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25784 Skrevet September 1, 2012 Har stått på dørå derras ganske lenge at dei sko slutta med lørdagsåpent, må følla med e kje så ofte eg e innom Meca ser du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25785 Skrevet September 1, 2012 Lokallagstreff i mårå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25786 Skrevet September 1, 2012 Har meca langåbent ein dag eller har di gjort t heilt umulig å kjøba deler for folk så jobbe 8-16? Sent from my GT-S5690 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25787 Skrevet September 1, 2012 Er vel umuligt for vanlige arbeidere nå ja. Er for sosialklienter,pensjonister og uføretrygda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25788 Skrevet September 1, 2012 Er vel umuligt for vanlige arbeidere nå ja. Er for sosialklienter,pensjonister og uføretrygda eller folk som jobbe skift 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25789 Skrevet September 1, 2012 Eller for folk så styre dagen sjøl på jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25790 Skrevet September 1, 2012 hmm, rart at di slutte å ha åbent når normale folk kan komma inn, heller stenga ner kver onsdag då Vagcat e oppe igen, når skjedde det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25791 Skrevet September 1, 2012 Slutta å handle på Meca for lenge siden, etter at jobben fikk rabatt avtale på Romnes. God service har de å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25792 Skrevet September 2, 2012 (endret) Fordi enkelte ganger er det bedre å holde kjeft enn å måtte skrive noe. Det er akkurat som om noen ikke bryr seg i det hele tatt om bilen din,men synes du har gjort det bra. Alikevell MÅ de bare skrive at de ikke bryr seg. Ser ikke poenget med å dele den informasjonen iom at det ikke gagner noen. Er du ikke enig? Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 Ikke enig. Synes mer at Dag Ivar og ditt svar var unødvendige. Han spurte et spørsmål på et forum og det spørsmålet svarte jeg på. Sikker andre som synes hustråder er kjempespennende men ikke jeg. Men jeg avsluttet med ros til han for arbeidet han gjør, noe verken du eller Dag Ivar tok seg bryet å gjøre, viktigere å trekke frem noe dere kunne "ta" meg på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25793 Skrevet September 2, 2012 2stk flotte Jetta 1 tilsalgs http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=244358&highlight=jetta http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=244410 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25794 Skrevet September 2, 2012 Kor får eg tag i drivaksling te ein Nissan P11 SRI??? Høyre foran.. (så ikkje koste 5-9000,-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25795 Skrevet September 2, 2012 I kveld lokal trekk er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25796 Skrevet September 2, 2012 I kveld lokal trekk er? Ja.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25797 Skrevet September 2, 2012 Komme litt bløtt i buksa da ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25798 Skrevet September 2, 2012 Kor får eg tag i drivaksling te ein Nissan P11 SRI??? Høyre foran.. (så ikkje koste 5-9000,-) Hompen he sikkart... Sjekk her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25799 Skrevet September 2, 2012 Ikke enig. Synes mer at Dag Ivar og ditt svar var unødvendige. Han spurte et spørsmål på et forum og det spørsmålet svarte jeg på. Sikker andre som synes hustråder er kjempespennende men ikke jeg. Men jeg avsluttet med ros til han for arbeidet han gjør, noe verken du eller Dag Ivar tok seg bryet å gjøre, viktigere å trekke frem noe dere kunne "ta" meg på. Ser fortsatt ikke logikken altså eller grunnen til å poste et slikt innlegg. Du har fortsatt ikke svart meg på hva det gjør godt for å si at du ikke bryr deg og at du synes det var indirekte unødvendig å skrive det han skrev? Hjalp det han kanskje til å skrive flere innlegg? Inspirerte det ham? Hvis det gjorde det så beklager jeg så voldsomt, my bad. Nå har jeg ingen ting imot tråden, og selv om ikke jeg roser han så betyr det ikke at jeg ikke ser på tråden eller følger med når han poster her inne. Selv så synes jeg det er spennende å følge med for jeg har akkurat tatt over mitt eget hus og skal begynne med mye av det samme. Er ikke ute på å "ta" DEG på noen som helst måte Andre. Uansett hvem som hadde skrevet det hadde jeg reagert på samme måte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25800 Skrevet September 2, 2012 Eg va innom treffet i dag, stod någen bilar der men eg såg ingen folk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...