Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

E eksosen så komme ud der oppe ja:)

Kan nok ver lyse så gjor att an såg mer lilla ud...

Va ann fine? Eg har ikkje fått sett an itte restaureringå...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har, etter å ha fått denne sjølv, lest at feilen "Steering Column Lock Defective" ikkje er så uvanlig på denne type bilar.

Er det nokon her som har erfart dette sjølv?

Eg har ein VOLKSWAGEN PASSAT 3C Førstegangsreg: 20070118

Det betyr jo og at eg er utfor reklamasjonsretten på 5 år.

Så då er det vel bare å levere på Møller og lukke augene med kortterminalen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har, etter å ha fått denne sjølv, lest at feilen "Steering Column Lock Defective" ikkje er så uvanlig på denne type bilar.

Er det nokon her som har erfart dette sjølv?

Eg har ein VOLKSWAGEN PASSAT 3C Førstegangsreg:20070118

Det betyr jo og at eg er utfor reklamasjonsretten på 5 år.

Så då er det vel bare å levere på Møller og lukke augene med kortterminalen?

Sånn eg forstår d så e d rattlåsen som e dårlige? Om d e ein vanlige feil så kan d vel ver at møller/vw dekke noge av kosten, e vel fremdeles utvida reklamasjonsrett på nogen spessielle "vanlige feil"?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn eg forstår d så e d rattlåsen som e dårlige? Om d e ein vanlige feil så kan d vel ver at møller/vw dekke noge av kosten, e vel fremdeles utvida reklamasjonsrett på nogen spessielle "vanlige feil"?

Møller måtte feilsøke dette men kunne sei at bilen min var for gammel for reklamasjonsretten. :-(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kosta 5600 å fiksa den rattlås saken på 3c... Been there, done that

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skjære i hjerta å hørra sånne summa for reperasjon av bil som e rett over 5 år. Kor e logikken?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Logikken er ikke der :) Det koster å kjøre søppel(ja jeg betegner det som søppel når sånt skjer .. så sinnsyk mye stander feil med 3c att jeg blir kvalm).

Logikken er att møller skal tjene penger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper møller har lagt inn tidssikringer som løses ut rett etter garantien går :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

[ATTACH=CONFIG]181298[/ATTACH]

Eg trenge 10 av di, kor di selle?:P

Ein kompis måtte bytta rattlås på ein gammale passat eingang, 300,-:) å di pleie å vara 20-30år eller mer, koffer lage di dagens bilar dårligare?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordi dagens biler har noe helsikkes mye dill-dall elektronikk som trenger noen år på å utvikle seg for å fungere bra. Derfor er det mye problemer med VAG av nyere dato, VAG-konsernet kjører hardt på å utvikle utstyr. Derfor fungerer eldre biler "bedre" enn nye; de har mye simplere elektronikk som er enkelt å få til å fungere ordentlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Logikk... Eg har 3c

Rattlås 5600.-

Turbo 15000.-

Låsekasser i bakdør 9000.-

Elmotor på håndbrekk 5000.-

Siste året på en 2006....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E stort sett dei første årå med 3C så e kjempedrid. Men føle eg har ei tikkande bomba eg og. Fått EGR feil ett par ganger, ikkje nok flow. I verste fall så e det DPF så smuldre opp innvendig : eek :

Komme ikkje nytt filter på for å sei det sånn ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir booking nå til uka tenker jeg. Det eg tenkte meg vertfall va å reisa ner fredag 3mai eller lørdag 4 mai via Risavika-Hirtshals.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen så har vaskekåna å anbefala? :)

Citymaid vaske hjemma. Greit fornøyd me de. Komme to stk og e her i ein time, og de har me seg alt utstyr. Pris vett eg ingenting om...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så vidt jeg klarte å unngå kræsj i dag. Blir så irritert når jeg må stå på bremsa for at en annen skal slippe å miste bonus også kjører fyren bare videre som ingenting!! Neste gang lar jeg h*n treffe!! Dritt lei av folk som ikke følger med!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir booking nå til uka tenker jeg. Det eg tenkte meg vertfall va å reisa ner fredag 3mai eller lørdag 4 mai via Risavika-Hirtshals.

Okei, så blir det hjemreise den 12?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.