#26101 Skrevet September 27, 2012 E eksosen så komme ud der oppe ja:) Kan nok ver lyse så gjor att an såg mer lilla ud... Va ann fine? Eg har ikkje fått sett an itte restaureringå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26102 Skrevet September 28, 2012 Eg har, etter å ha fått denne sjølv, lest at feilen "Steering Column Lock Defective" ikkje er så uvanlig på denne type bilar. Er det nokon her som har erfart dette sjølv? Eg har ein VOLKSWAGEN PASSAT 3C Førstegangsreg: 20070118 Det betyr jo og at eg er utfor reklamasjonsretten på 5 år. Så då er det vel bare å levere på Møller og lukke augene med kortterminalen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26103 Skrevet September 28, 2012 Eg har, etter å ha fått denne sjølv, lest at feilen "Steering Column Lock Defective" ikkje er så uvanlig på denne type bilar.Er det nokon her som har erfart dette sjølv? Eg har ein VOLKSWAGEN PASSAT 3C Førstegangsreg:20070118 Det betyr jo og at eg er utfor reklamasjonsretten på 5 år. Så då er det vel bare å levere på Møller og lukke augene med kortterminalen? Sånn eg forstår d så e d rattlåsen som e dårlige? Om d e ein vanlige feil så kan d vel ver at møller/vw dekke noge av kosten, e vel fremdeles utvida reklamasjonsrett på nogen spessielle "vanlige feil"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26104 Skrevet September 28, 2012 Sånn eg forstår d så e d rattlåsen som e dårlige? Om d e ein vanlige feil så kan d vel ver at møller/vw dekke noge av kosten, e vel fremdeles utvida reklamasjonsrett på nogen spessielle "vanlige feil"? Møller måtte feilsøke dette men kunne sei at bilen min var for gammel for reklamasjonsretten. :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26105 Skrevet September 28, 2012 Kosta 5600 å fiksa den rattlås saken på 3c... Been there, done that 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26106 Skrevet September 28, 2012 Det skjære i hjerta å hørra sånne summa for reperasjon av bil som e rett over 5 år. Kor e logikken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26107 Skrevet September 28, 2012 Logikken er... det koster å være kar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26108 Skrevet September 28, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26109 Skrevet September 28, 2012 Logikken er ikke der Det koster å kjøre søppel(ja jeg betegner det som søppel når sånt skjer .. så sinnsyk mye stander feil med 3c att jeg blir kvalm). Logikken er att møller skal tjene penger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26110 Skrevet September 28, 2012 Tipper møller har lagt inn tidssikringer som løses ut rett etter garantien går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26111 Skrevet September 28, 2012 Husk festen i morgen.... http://forum.vacn.no/showthread.php?245046-Garasje-fest-kun-for-lokallags-medlemmer&highlight= 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26112 Skrevet September 28, 2012 [ATTACH=CONFIG]181298[/ATTACH] Eg trenge 10 av di, kor di selle? Ein kompis måtte bytta rattlås på ein gammale passat eingang, 300,- å di pleie å vara 20-30år eller mer, koffer lage di dagens bilar dårligare? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26113 Skrevet September 28, 2012 Fordi dagens biler har noe helsikkes mye dill-dall elektronikk som trenger noen år på å utvikle seg for å fungere bra. Derfor er det mye problemer med VAG av nyere dato, VAG-konsernet kjører hardt på å utvikle utstyr. Derfor fungerer eldre biler "bedre" enn nye; de har mye simplere elektronikk som er enkelt å få til å fungere ordentlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26114 Skrevet September 28, 2012 EID! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26115 Skrevet September 28, 2012 Logikk... Eg har 3c Rattlås 5600.- Turbo 15000.- Låsekasser i bakdør 9000.- Elmotor på håndbrekk 5000.- Siste året på en 2006.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26116 Skrevet September 28, 2012 E stort sett dei første årå med 3C så e kjempedrid. Men føle eg har ei tikkande bomba eg og. Fått EGR feil ett par ganger, ikkje nok flow. I verste fall så e det DPF så smuldre opp innvendig Komme ikkje nytt filter på for å sei det sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26117 Skrevet September 28, 2012 Hotell for Worthersee folkens: http://www.hotel-schoenblick.at/GB/preise_47_GB.html Kem e det som ska bli me fra Stavanger? Kjell, Robin, Stig, Hein? Christopher du ordna deg sjøl? Andre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26118 Skrevet September 28, 2012 Hotell for Worthersee folkens: http://www.hotel-schoenblick.at/GB/preise_47_GB.html Kem e det som ska bli me fra Stavanger? Kjell, Robin, Stig, Hein? Christopher du ordna deg sjøl? Andre? Eg tenkte Har dåkke allerede booka? Og hvilke datoer har dere booka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26119 Skrevet September 28, 2012 Blir booking nå til uka tenker jeg. Det eg tenkte meg vertfall va å reisa ner fredag 3mai eller lørdag 4 mai via Risavika-Hirtshals. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26120 Skrevet September 28, 2012 Noen så har vaskekåna å anbefala? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26121 Skrevet September 28, 2012 Noen så har vaskekåna å anbefala? Citymaid vaske hjemma. Greit fornøyd me de. Komme to stk og e her i ein time, og de har me seg alt utstyr. Pris vett eg ingenting om... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26122 Skrevet September 29, 2012 Så vidt jeg klarte å unngå kræsj i dag. Blir så irritert når jeg må stå på bremsa for at en annen skal slippe å miste bonus også kjører fyren bare videre som ingenting!! Neste gang lar jeg h*n treffe!! Dritt lei av folk som ikke følger med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26123 Skrevet September 29, 2012 Blir booking nå til uka tenker jeg. Det eg tenkte meg vertfall va å reisa ner fredag 3mai eller lørdag 4 mai via Risavika-Hirtshals. Okei, så blir det hjemreise den 12? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26124 Skrevet September 29, 2012 Husk festen i morgen.... http://forum.vacn.no/showthread.php?245046-Garasje-fest-kun-for-lokallags-medlemmer&highlight= Nogen som kjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26125 Skrevet September 29, 2012 Hotell for Worthersee folkens: http://www.hotel-schoenblick.at/GB/preise_47_GB.html Kem e det som ska bli me fra Stavanger? Kjell, Robin, Stig, Hein? Christopher du ordna deg sjøl? Andre? Andre skal ogsA >) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...