#26151 Skrevet Oktober 2, 2012 Frank, hørte du noe fra hattehyllemakeren i går? Ikke noe fra hverken Jørgen hattemaker eller god mann økseskaft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26152 Skrevet Oktober 2, 2012 Nei! Vanlig feil men Coupé e ikkje 80 eller 90 Hmm, nei vel Suns fremdeles at d va ein fin bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26153 Skrevet Oktober 2, 2012 Nei! Vanlig feil men Coupé e ikkje 80 eller 90 Audi Coupe eller Audi Coupe Quattro, eller Audi S2 Coupe. Også har man selvfølgelig Audi Coupe, Audi Coupe Quattro, Audi Quattro og Audi Sport Quattro (typ 85 bilene) Sikkert noen etter dette også ( TT? ) , men Audi etter 1996 bryr jeg meg ikke om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26154 Skrevet Oktober 2, 2012 Någen her som har mye peiling på defa? Får kje start på a6'en og eg tror det e Defa systemet som stoppe det.. startmotoren går som bare det men den "røde" lampå som hørre te defaen står bare å blinke rødt når eg prøve.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26155 Skrevet Oktober 2, 2012 Nogen så har prøvt seg på å sleppa parkeringsbotå når lappen har dotte ner? 760,- e sure pengar når eg faktisk hadde betalt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26156 Skrevet Oktober 2, 2012 har du lappen så seie du har betalt e det bare å klaga, men du må først betala botå å få pengene tebake ittepå... Står sikkert på botå kordan du ska klaga eller et tlf. nummer du kan ringa å spør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26157 Skrevet Oktober 2, 2012 Generelt e d tafatt å klaga på disse p-avgiftene. De avslår stort sett og seie at neste anke blir i retten. Te ein litt mer positiv parkerings opplevelse; Va på sola flyplass på søndag (sko senna hjema foreldrene mine og henta lillebroren te damå). På vei bort te automaten ser at d e kø foran den eine mens den rett på siå ikje blir brukt. Tenkte fyst at de kanskje va samen og prøvde å sedda på litt penger, men merka fort at d va litt penger kilt fast. Stappa så inn nøkkelen og jokka litt me den, men d skjedde ingenting. Gikk så øve te nabo automaten så nå va ledig. Men eg la på penger der, hørte eg d raste ner penger i nabo automaten. Plokka dette ut og gikk tebage te bilen me billett og 122,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26158 Skrevet Oktober 2, 2012 Generelt... nekt nekt og nekt.. be om bevis.. be om utsettelse.. ta det til retten. To dager før rettsaken sterter kontakter du de og sier at du frafaller saken og betaler boten. i noen av tilfellene vil de gi seg før du tar det til retten, men hvis du ikke hører noe innen to dager før er de beredt på å ta skaen og du kan regne med å tape. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26159 Skrevet Oktober 2, 2012 Noen her som interessere seg for Ishockey/Oilers eller spiller innebandy forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26160 Skrevet Oktober 2, 2012 Nogen så har prøvt seg på å sleppa parkeringsbotå når lappen har dotte ner? 760,- e sure pengar når eg faktisk hadde betalt... Ka e grunnen for botå? At du va å sko betala? Hvis du har billetten som vise at du betalte mens boten ble ilagt kan du klage på det. Har god erfaring med å klage på boten eg. Står veiledning bakpå boten. Eg klaga fordi lappen hadde sklidd ner forbi det svarte skyggefeltet i frontruta sånn at det ikkje va mulig å se klokkelsett på lappen. Skreiv klage og la med kopi av billetten som hadde varighet fra lenge før ileggelses tid og forbi klokkeslettet kor eg tok bilde av bilen med bot og lapp. Fekk fysst autosvar med forfallsdato som opphørte inntil videre saksgang og et svar ca 3 uker etterpå kor eg fekk medhold og de kanselerte boten. Easy shit! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26161 Skrevet Oktober 2, 2012 Generelt... nekt nekt og nekt.. be om bevis.. be om utsettelse.. ta det til retten. To dager før rettsaken sterter kontakter du de og sier at du frafaller saken og betaler boten. i noen av tilfellene vil de gi seg før du tar det til retten, men hvis du ikke hører noe innen to dager før er de beredt på å ta skaen og du kan regne med å tape. Har ikke egentlig noe god sak, da de har bilde av bilen min der det viser at biletten ikke lå synlig (forbanna drittbil, nedre del av frontruta er svart, så når den lå der var det ikke mulig å se noe...) men trodde man kunne bare sende inn biletten og slippe med et lite gebyr ellernoe... Ringte de å etter en halvtime i telefonkø fikk jeg beskjed om at det var mitt ansvar å legge biletten synlig og man kunne ikke gjøre noe med bota da... Ble en dyr kebab:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26162 Skrevet Oktober 2, 2012 fikk nettop bot utenfor her jeg bor. De har vert å klistret opp maks 30 minutt mens jeg var borte og da jeg kom tilbake lå det bot i vinduet. Har alltid stått der uten å få bot men nå hadde de klistret opp lapp. Bota var gitt nøyaktig 32 minutt etter de hadde observert bilen. Det står og feil adresse på bota. har aldri stått på den adressa som de mener det er . Er ytre eiganesveien 19 her og på bota står det ytre eiganesveien 17. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26163 Skrevet Oktober 2, 2012 Noen som har en Stål/Alu felg i 15" med 5x100 liggende å slenge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26164 Skrevet Oktober 2, 2012 Harde bud i parkeringsmiljøet for ti hørre eg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26165 Skrevet Oktober 2, 2012 Noen som har en Stål/Alu felg i 15" med 5x100 liggende å slenge? Eg har, med noen godt slitte piggfrie dekk på....e noe orginale alu.felg greier te golf 3 tror eg...ska se om eg finne et bilde ellers får eg finna di fram å ta ett;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26166 Skrevet Oktober 2, 2012 Golf 3 1,8 har 4x100. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26167 Skrevet Oktober 2, 2012 stemme det, men ikkje GTi eller VR6, de eg har sto på ein 8v GTi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26168 Skrevet Oktober 2, 2012 http://forum.vacn.no/showthread.php?246057-F%E5r-ikke-start-p%E5-A6-4b anyone??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26169 Skrevet Oktober 2, 2012 Mye ska du ha for de Stein Ørjan? Sko hatt et sett sommarhjul te Skodan når an selges. Type runde og ikkje kast men samma ka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26170 Skrevet Oktober 3, 2012 Eg har, med noen godt slitte piggfrie dekk på....e noe orginale alu.felg greier te golf 3 tror eg...ska se om eg finne et bilde ellers får eg finna di fram å ta ett;) Trenger bare en felg uansettt type. Skal ha den på reservehjulet da den felgen som fulgte med bilen når vi kjøpte den var 5x112 av en eller annen grunn... Og siden konemor har fått ny slede så skal golfen selges, denne gang med et reservehjul som passer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26171 Skrevet Oktober 3, 2012 Skal muligens skifte gløde plugger på en T5 2,5 TDI motor BNZ transporter. Noen som vet om det en ok jobb. Trenger en spesial verktøy? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26172 Skrevet Oktober 3, 2012 Kurant jobb Stig de står plassert som tennplugger på ein bensinmotor. 10mm langpipe i 1/4" så bør du klare deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26173 Skrevet Oktober 3, 2012 Lasse: har du gjort det før på 2.5tdi T5? Det har jeg....ikke drømmejobb akkurat. MYE jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26174 Skrevet Oktober 3, 2012 Gjør det helst på kald motor så du ikkje gruse gjengene i toppen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26175 Skrevet Oktober 3, 2012 Lasse: har du gjort det før på 2.5tdi T5?Det har jeg....ikke drømmejobb akkurat. MYE jobb. Er det bare masse skruing eller veldig trangt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...