#26276 Skrevet Oktober 17, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26277 Skrevet Oktober 17, 2012 haha det der er det sjukaste jeg har sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26278 Skrevet Oktober 17, 2012 Hele den filmsnutten der på ca 11 min e ja, spesiell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26279 Skrevet Oktober 18, 2012 Flerne enn dåkkår eg vet om som ska på dette? http://www.atea.no/hovedmeny/Atea-Community-2012/Agenda/Agenda-Stavanger/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26280 Skrevet Oktober 18, 2012 Åpent for alle, eller må man ha nettsky innstallert i nettsky clouden på windows 8 basert citrix virituellt nettbrett skrivebord på pc ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26281 Skrevet Oktober 18, 2012 Åpent for alle, eller må man ha nettsky innstallert i nettsky clouden på windows 8 basert citrix virituellt nettbrett skrivebord på pc ? Kun iPad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26282 Skrevet Oktober 18, 2012 ok.. ikke aktuellt for min del. Btw dette må jo passe bra for dem: The Lonely IT-manager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26283 Skrevet Oktober 18, 2012 hehe IDC! Eneste målet mitt for dagen er å sikre meg en slik: http://www.logitech.com/no-no/remotes/universal-remotes/harmony-touch God helg folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26284 Skrevet Oktober 18, 2012 Flerne enn dåkkår eg vet om som ska på dette? http://www.atea.no/hovedmeny/Atea-Community-2012/Agenda/Agenda-Stavanger/ Eg ska 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26285 Skrevet Oktober 18, 2012 hehe IDC! Eneste målet mitt for dagen er å sikre meg en slik: http://www.logitech.com/no-no/remotes/universal-remotes/harmony-touch God helg folkens! Du som er litt Ipad/iphone fan burde jo sett på iRule! Råeste fjerkontroll software! Eg har nettopp installert dette og styre alt fra PS3, TV og forsterker te lyset i mange rom! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26286 Skrevet Oktober 18, 2012 Har iRule en liten tass som labber bort og skrur på lyset da? Såvidt jeg vet bor finni i et hus fra 1800 tallet, så tviler på han har wifi strømbrytere.. hvis han har strøm i det hele tatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26287 Skrevet Oktober 18, 2012 lagt ut en 52" full hd lcd i den lokale salgstråden til kun 3000.-.. Dette er latterlig pris.. førstemann til mølla. nypris 15/7 2008 -> 25000.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26288 Skrevet Oktober 18, 2012 Ikke noe problem å få det til og virke med og styre lys! Må bare kjøpe noen dimmere/brytere som du bygger inn bak bryteren. Funker fjell! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26289 Skrevet Oktober 19, 2012 Tell me more? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26290 Skrevet Oktober 19, 2012 Du kan lese mye godt om dette her: http://avforum.no/forum/av-gadgets/113754-irule-fjernkontroll-ios-android.html Men for og si det enkelt så trenger du iRule builder lisens. Koster 49 dolalr for den billigste. Holder som regel dette. Men så trenger man litt hardware og. Man trenger en itac IP til IR sak som omgjør signalene til IR sånn at du kan styre tv, forsterker osv. For og styre lysene så trenger du en ekstra boks som omgjør IR signalene til RF. En boks som jeg mener heter TF-433. Boksene som du kobler til lysene kommer fra Nexa som du får kjøpt billigst på globy.no, men du får og noe på jula og clas ohlson. På sydia.se har de en pakke med itac IP2IR, denne TF-433 boksen, 3 innbyggingsdimmere fra nexa samt en skjøtepadde som også kan fjernstyres til ca 2300 ink frakt og norsk mva... Her har du ett greit panel som noen har laget til ipad: Du har uendelige muligheter for og definere disse panelene. Lage egne knapper og bakgrunner... Funker også på Android tablets og mobiler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26291 Skrevet Oktober 19, 2012 du som har galaxy note stian. har ikke denne innebygget ir sender? eller er det bare 10 tommeren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26292 Skrevet Oktober 19, 2012 Har iRule en liten tass som labber bort og skrur på lyset da? Såvidt jeg vet bor finni i et hus fra 1800 tallet, så tviler på han har wifi strømbrytere.. hvis han har strøm i det hele tatt? Made my day 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26293 Skrevet Oktober 20, 2012 (endret) Hehe. Petter: aner ikke om eg har ir sender eller ikkje. Trodde ikkje det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26294 Skrevet Oktober 20, 2012 Noen som har Clay eg kan kjøpe? Finner ikke min igjen hadde 250gram men det er sporlaust borte. Iron-x tok ikke alt :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26295 Skrevet Oktober 20, 2012 Da stoppa skodan, den bilen fattern kjøpte for at jeg skulle ha bil som virka lenge..., kjørtn ca 1500km... gikk strømtom bare da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26296 Skrevet Oktober 20, 2012 Noen som har Clay eg kan kjøpe? Finner ikke min igjen hadde 250gram men det er sporlaust borte. Iron-x tok ikke alt :-( He masse clay eg. Bare å komma. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26297 Skrevet Oktober 20, 2012 He masse clay eg. Bare å komma. Takk.. eg fekk tak i så bare velstand nå. Fy så dårlig lakk det er på golfen flasser jo av bare en ser hardt på det. Panser,skjermer,bakluke og stødtfanger bak må ha ny lakk ettervert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26298 Skrevet Oktober 20, 2012 Hmm.. Snålt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26299 Skrevet Oktober 20, 2012 Den hvite eller røde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26300 Skrevet Oktober 20, 2012 Den røde. De har jo lakka bakfangeren 2 ganger på garanti. Nå må den tas igjen... Bakluka ruster desverre får eg ikke noe på garanti siden det er yttre påvirkning steinsprut el. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...