Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

haha det der er det sjukaste jeg har sett

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hele den filmsnutten der på ca 11 min e ja, spesiell

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åpent for alle, eller må man ha nettsky innstallert i nettsky clouden på windows 8 basert citrix virituellt nettbrett skrivebord på pc ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åpent for alle, eller må man ha nettsky innstallert i nettsky clouden på windows 8 basert citrix virituellt nettbrett skrivebord på pc ?

Kun iPad

: cool :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok.. ikke aktuellt for min del.

Btw dette må jo passe bra for dem: The Lonely IT-manager

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har iRule en liten tass som labber bort og skrur på lyset da? Såvidt jeg vet bor finni i et hus fra 1800 tallet, så tviler på han har wifi strømbrytere.. hvis han har strøm i det hele tatt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lagt ut en 52" full hd lcd i den lokale salgstråden til kun 3000.-..

Dette er latterlig pris.. førstemann til mølla.

nypris 15/7 2008 -> 25000.-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe problem å få det til og virke med og styre lys! Må bare kjøpe noen dimmere/brytere som du bygger inn bak bryteren. Funker fjell! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan lese mye godt om dette her: http://avforum.no/forum/av-gadgets/113754-irule-fjernkontroll-ios-android.html

Men for og si det enkelt så trenger du iRule builder lisens. Koster 49 dolalr for den billigste. Holder som regel dette.

Men så trenger man litt hardware og. Man trenger en itac IP til IR sak som omgjør signalene til IR sånn at du kan styre tv, forsterker osv. For og styre lysene så trenger du en ekstra boks som omgjør IR signalene til RF. En boks som jeg mener heter TF-433. Boksene som du kobler til lysene kommer fra Nexa som du får kjøpt billigst på globy.no, men du får og noe på jula og clas ohlson.

På sydia.se har de en pakke med itac IP2IR, denne TF-433 boksen, 3 innbyggingsdimmere fra nexa samt en skjøtepadde som også kan fjernstyres til ca 2300 ink frakt og norsk mva...

Her har du ett greit panel som noen har laget til ipad:

1b417918_iruleJVC_new.png

Du har uendelige muligheter for og definere disse panelene. Lage egne knapper og bakgrunner... Funker også på Android tablets og mobiler

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du som har galaxy note stian. har ikke denne innebygget ir sender? eller er det bare 10 tommeren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har iRule en liten tass som labber bort og skrur på lyset da? Såvidt jeg vet bor finni i et hus fra 1800 tallet, så tviler på han har wifi strømbrytere.. hvis han har strøm i det hele tatt?

Made my day :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. Petter: aner ikke om eg har ir sender eller ikkje. Trodde ikkje det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har Clay eg kan kjøpe? Finner ikke min igjen hadde 250gram men det er sporlaust borte. Iron-x tok ikke alt :-(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da stoppa skodan, den bilen fattern kjøpte for at jeg skulle ha bil som virka lenge..., kjørtn ca 1500km... gikk strømtom bare da....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har Clay eg kan kjøpe? Finner ikke min igjen hadde 250gram men det er sporlaust borte. Iron-x tok ikke alt :-(

He masse clay eg. Bare å komma. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

He masse clay eg. Bare å komma. :)

Takk.. eg fekk tak i så bare velstand nå. Fy så dårlig lakk det er på golfen flasser jo av bare en ser hardt på det. Panser,skjermer,bakluke og stødtfanger bak må ha ny lakk ettervert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den røde. De har jo lakka bakfangeren 2 ganger på garanti. Nå må den tas igjen... Bakluka ruster desverre får eg ikke noe på garanti siden det er yttre påvirkning steinsprut el.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.