Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Eg spør ka du meine ein off topic tråd ska inneholde.. ka e d me ska skriva om (ihht deg..)?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva jeg vil her inne? Du ser jo at jeg nesten ikke skriver noe mer. Må bare si det, ikke alle som tørr vettu.

Har du stått opp på feil fot i dag Søren? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan bekrefte at jeg ikke spiste frokost i dag og tror jeg skal ha en øl kl 19.37 neste torsdag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du stått opp på feil fot i dag Søren? :D

Ikke i de hele tat. Helt relaxed. Våken siden 6.00 på jobb siden 7.15 og jobber siden 8.00 :).

Hatt en kaffe latte, spist en knekkebrød med ost og venter på lunsj nå mens jeg holder på å bygge offshorerelatert verktøy. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen spesielle å anbefala? Ingen som har erfaring me sånt?

EDIT: Woohoo, 13k for å få bilen godkjent, bremsene foran e vist litt slitt..

Gå innom naboen å lei deg ein tepperenser te 500 kr for ei helg :) Gjorde det sjøl å fekk tatt både min bil, brormin sin og de gamle sin.. E kje så sykt vanskelig å rensa sjøl.. Har rensemiddel hvis du trenge :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ekje bare setene som ska rensas.. heile bilen. Eg ekje bygd for å klarta i så små områder..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fins der sje sånn klubb shop der eg kan kjøba f.eks tskjorter osv lenger?

Ta deg ein tur innom Wurth butikken i sandnes. Der finne du deg ei t-skjorte som passe (eller genser/jakke) og så trykke de på logo fremme og bak for deg. Bare sei du e medlem i klubben så får du gode priser av de. Huske ikkje heilt ka det kosta, men det e ikkje dyrt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta deg ein tur innom Wurth butikken i sandnes. Der finne du deg ei t-skjorte som passe (eller genser/jakke) og så trykke de på logo fremme og bak for deg. Bare sei du e medlem i klubben så får du gode priser av de. Huske ikkje heilt ka det kosta, men det e ikkje dyrt.

Evt trykk her: http://vacn.no/medlemsinfo#klubbshop

Å få trykka opp sjøl e sje heilt i henhold te rettighetene knytta te klubblogo :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har eg fått logoen av de som sitter i styret da! Pluss at de som ligge på wurth butikken står det stavanger lokallag under. Så ser ikkje heilt problemet egentlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har eg fått logoen av de som sitter i styret da! Pluss at de som ligge på wurth butikken står det stavanger lokallag under. Så ser ikkje heilt problemet egentlig.

Va ikkje klar øve det va godkjent. Då e det jo bare å kjøra på! Burde vel ha annonsert dette litt bedre for folk som vil handla. :)

Komme det lokallagsklér der og då Finni?

Nei du får kjøpt klubb effekter sånn som Gjøran spurte om.

Før Stian sa det her trodde eg kun det gjekk gruppekjøp om å få laga lokallags kler.

Må innom å få laga meg nye hettegenser snart, den eg har nå begynne å bli innsausa i ein del olja. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje noen har lyst å sammle penger og bestillinger og skaffe litt forskjellig? Kanskje enda litt billigere?

Har sjøl lyst på 2 hettegenser og noen t-shirter :).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka me "Stavanger lokal lags lokale ikkje så lokale, lokale" genser me stort bilde av Søren på :D

There some money to be made :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

woohoo, då va endelig turbo-probleme friskmeldt. D va vist ein magnetventil d va någe galt me.. EU + stor service + feilsøking og deler = 7100,- også kommer bremser i tillegg...

EDIT: holdt på å kjøre på 3 forskjellige biler på veien hjem, har blitt vant med null dreiemoment før 3000++ .. går litt fortere nå..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va ikkje klar øve det va godkjent. Då e det jo bare å kjøra på! Burde vel ha annonsert dette litt bedre for folk som vil handla. :)

Dette va godt annonsert når eg fekk trykt opp logoene. Lagde og en del t-skjorter og gensrer til folk den gang. Ser tråden er blitt for gammel så den vises ikke lengre.

Eg trykket opp 100 logoer den gang. En liten til fremsiden og en litt større til baksiden. Tror ikke det ble brukt mer enn 20 logoer ca så det er mange igjenn. Disse ligger som sagt på wurth butikken, og her er det bare og gå inn og kjøpe seg en gense, t-skjorte eller jakke og få de til og trykke på logo. Gjort på 5 min mens du vente. Eg kan sjekke litt priser på diverse og lage en ny tråd som bør bli klistret med priser og instrukser osv.

Hvor offesielt det var at jeg fikk logoene fra styret vet jeg ikke. Husker ikke helt hvem det var jeg fikk logoene fra, men dette er jo nesten 2 år siden, så vett ikkje om dette har skjedd i alt kaoset med skifte av styre osv. Men logoene er nå trykket og ligger klar til og bli satt på klær!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokallagsgenseren eg har e ihvertfall geniale, varme å goe å ha nå når det begynne å bli rektig så kaldt i lokalet : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokallagsgenseren eg har e ihvertfall geniale, varme å goe å ha nå når det begynne å bli rektig så kaldt i lokalet : ja :

Får varmepumpe i garasjen neste uga.

Klarte ikkje dy meg:nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått i hus nye stoler te neste sesong? blir det GT kjøring?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kun fot i hus en så e utgått på dato, så klubbtreff passasjerstol.

Planen e å få lisens te neste år å kjøra någen løp, vente bare på det nya regelverket for å se ka endringer der e.

Bare gje en lyd når du vil ha stolane, eg trenge de ikkje mer, så e bare å skru de ut når du vil ha de

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg gjer lyd :) står fint lagra der dei står nå foreløpig :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va d deg eg såg på Meca Petter? Eg kobla ikje før eg såg bilen du putra avgåre i... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.