Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Meca tenkte eg faktisk isje på, så takk for den :)

Batteriet mitt va heilt dødt når eg sko starta bilen i går. Då hadde an stått siden torsdags morgen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det noen dyktige maskinerings folk her som har lyst på jobb? Eller kjenner til noen? Me trenge ein te mann hos oss om ikkje så lenge...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp batteri hos Exide. Alltid god service

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koste jo ikje meir enn ei god tusenlapp for exide/sønnak batteri så ville gått for det. Verdt det lille ekstra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Andrè sier kjøp biltema. Har kjøpt det til alle bilene jeg har en finger med i vedlikeholdet til, aldri hatt noe problemer. Det som skiller et godt å et dårlig batteri er antall uladninger det takler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Andrè sier kjøp biltema. Har kjøpt det til alle bilene jeg har en finger med i vedlikeholdet til, aldri hatt noe problemer. Det som skiller et godt å et dårlig batteri er antall uladninger det takler.

Har bare dårlig erfaring med biltema batterier. Hehe.. Har kjøpt til to forskjellig biler og begge tok kvelden under 3mnd. Satte i sønnak batteri, ingen problemer. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bare godt å si om de aldri opplevd noe problem med de 3 eller 4 jeg har erfaring med. Ikke brukt så mye batteri i samme biler, men i forskjellige over tid

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fire nye Volvoer til under 1 mill.. Er det mulig??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spylervæsken har frøset fast i Poloen, tenkte å koke litt vann og blande med frostvæskekonsentrat. God plan?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøft. hvor mye veier de forskjellige bilene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjort det på en skikkelig bane og ikke på Reve hadde nok resultatet vært litt annerledes og tørt føre hadde A1 ikke hatt sjangs. Men det viser jo veldig godt at om vekt/effektforholet i 2 biler er likt, har den letteste klare fordeler;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøft. hvor mye veier de forskjellige bilene?

1380 vs. 1740kg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp!: smil : du får vel ein liten slant for din og

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytte nok Syncroen i ein firer te :)

Planen e høyre styrt orginal bil, men kunne jo vert litt tøft med ein venstre styrt å ribba som baneprosjekt åg :D hmm..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nogen så vett om et skrulokale i rogaland, åpen for det mesta :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lag ein tråd på trim-4-eldre, flerre så har lokaler der med ledig plass fra tid te aen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.