#27251 Skrevet Mars 1, 2013 kl er nå 14.57 og jeg tar helg.. god helg til alle mine vacn-book venner:) Ps.. kjørte 35km til jobb i dag og skal sikkert kjøre det samme hjem igjen. I tilfelle noen lurte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27252 Skrevet Mars 1, 2013 *liker* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27253 Skrevet Mars 1, 2013 kl er nå 14.57 og jeg tar helg.. god helg til alle mine vacn-book venner:) Ps.. kjørte 35km til jobb i dag og skal sikkert kjøre det samme hjem igjen. I tilfelle noen lurte BTW ditt 967. innlegg i denne vacn-book tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27254 Skrevet Mars 1, 2013 har du funne lengdemål og breddemål? Ikkje her men kan sikkert ta noen mål seinere i dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27255 Skrevet Mars 1, 2013 Faen! Eg fekk ikkje med meg at eg passerte 122587km på transporteren idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27256 Skrevet Mars 1, 2013 NSB 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27257 Skrevet Mars 1, 2013 Nåken som har lyst på Golf ( gamle petter l. sin ) ? Ska selgas så an havne på Finn i neste uka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27258 Skrevet Mars 1, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27259 Skrevet Mars 1, 2013 Sjeldent det komme 150hk (+) 4Motion te salgs i Norge! Selle, kjøp det nye bruksbil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27260 Skrevet Mars 2, 2013 Lokallagslaug i mårå!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27261 Skrevet Mars 3, 2013 hahahaha. fant et gammelt bilde her. tider 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27262 Skrevet Mars 3, 2013 It's a classic! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27263 Skrevet Mars 4, 2013 Eg har et lide problem på jobb, sjefane mine synes d e viktig å gje meg arbeidstelefon, men eg har ikkje lyst å springa me 2 telefonar, å vill heller ikkje ofra min egen me gamla nr mod ein knappetelefon me nytt nr. Nogen så får kompensasjon for å bruga privattelefon på jobb f.eks? Va ikkje bare bruken di tenkte, men og at eg ikkje sko ødelegga min telefon på jobb, men sålenge eg har ann me uansett så e jo den risken der uansett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27264 Skrevet Mars 4, 2013 Kan du isje be om å få ditt eget nr på det nya abonnementet fra jobben då? Så putte du bare det nya simkortet i din egen telefon hvis du syns d e greiast for deg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27265 Skrevet Mars 4, 2013 Konne jo vore ein mulighed, men då blir d styr viss eg f.eks bruge telefonen i udlanne eller betale for noge me mobilen sånn at jobben får ei kjemperekning... Nå har eg i udgangspunkte sakt at eg ringe gratis så d e ingen problem for meg, men di e i udgangspunkte ganske strikse på at me ikkje ska bruga privat udstyr på jobb, å vil i såfall gi kompensasjon for d. Men ingen vett kor møje å koss d evt ska gjørs... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27266 Skrevet Mars 4, 2013 Di fleste abonnement i dag e jo fastpris åsså kan du ringa for X antall minutt pr mnd... Så du kan jo diskutera med sjefen din om han syns d e fornuftig at di dekke prisen tilsvarende et sånt abonnement. Åsså må dåkk ble enige om ka som skjer dersom du ødelegge din egen telefon i jobbsammenheng... Du kan jo i utgangspunktet isje be di dekka ny telefon t deg siden du "nekte" å ta i mot firmatelefon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27267 Skrevet Mars 4, 2013 noen må sende meg melding når det er treff. glemmer det ut hver eneste gang. sommer 2011 var jeg der ute sist... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27268 Skrevet Mars 4, 2013 Någen som vett kor eg kan få tag i kraftige borrelås med lim? Gjerna ganske breie og.. Men kraftige lim og borrelås iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27269 Skrevet Mars 5, 2013 Någen som vett kor eg kan få tag i kraftige borrelås med lim? Gjerna ganske breie og.. Men kraftige lim og borrelås iallefall Hengt opp ganske mye rart med 3M sin borrekås, men tru eg bestilte det i frå Ebay. Konge borelås btw. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27270 Skrevet Mars 5, 2013 Spør her siden jeg vet det sitter minst en med kompetanse som leker seg i denne tråden. øøøh hvordan får man av fremfanger på ur quattro? Skal man ta av innerdel først eller sist? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27271 Skrevet Mars 5, 2013 Husker faktisk ikke bare skrudde den av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27272 Skrevet Mars 5, 2013 Det var planen min også, men ser ut til at innerdelen er skrudd fra bakside eller motorrom? Hmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27273 Skrevet Mars 6, 2013 Folkens! Noen som vett hva ferjen koster fra Mekjarvik til Skudeneshavn? Ikke allverden som den til Haugesund eller koster den ekstra mye? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27274 Skrevet Mars 6, 2013 Folkens! Noen som vett hva ferjen koster fra Mekjarvik til Skudeneshavn? Ikke allverden som den til Haugesund eller koster den ekstra mye? Mekjarvik - Skudeneshavn 205,- for fører og bil Mortavika - Arsvågen 176,- for fører og bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27275 Skrevet Mars 6, 2013 Wow, det var mye penger faktisk. Da er det jo ikke vits å fly fra Karmøy. plus parkering, drivstoff etc. Takk for svar! edit: nei det var jo ikke så dyrt likevell. Jeg missforstå litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...