#27351 Skrevet Mars 18, 2013 Någen som skal til Rogaland bildeler i løbe av ugå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27352 Skrevet Mars 18, 2013 Någen så vett kor eg kan levera ein felg med liden kantskade for å få fiksa an? Felgfix svare verken på mail eller telefon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27353 Skrevet Mars 18, 2013 Rykande fersk 2,5" downpipe te Passaten, glemte visst å montera DPF og kat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27354 Skrevet Mars 18, 2013 Någen så vett kor eg kan levera ein felg med liden kantskade for å få fiksa an? Felgfix svare verken på mail eller telefon. Kor stor e skaden, he du bilde av det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27355 Skrevet Mars 18, 2013 Rykande fersk 2,5" downpipe te Passaten, glemte visst å montera DPF og kat Ser bra ut Mr. Lønning! Ska bli morsomt å se hvilke tall du egentlig får ut av den brummeren din og hvordan registeret blir. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27356 Skrevet Mars 18, 2013 Fortsatt original GTC1244VZ turbo, så blir nok ikkje noe ræserbil uansett, men godt å bli kvitt søppelbøttå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27357 Skrevet Mars 18, 2013 Kor stor e skaden, he du bilde av det? Det har eg Vore borti ein kant tydeligvis eingong, for eg merka d ikkje før eg skifta t vinter. Isje større enn ca. 1 cm lang. Men irriterende nok uansett når de er bare någen månder gamle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27358 Skrevet Mars 18, 2013 Klarlakk på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27359 Skrevet Mars 18, 2013 Klarlakk på? Hmm d har eg ikkje peiling på. Det er disse felgene: http://www.vertiniwheels.com/images/wheels/fairlady/fairlady.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27360 Skrevet Mars 18, 2013 det er jo ikke svindyre felger . du har ikke bare vudert å handle ein ny så kan du ha den andre i reserve. plutselig går de ut av salg å då kan det være greit å ha ein ekstra i tilfelle du skulle knuse ein på ett senere tidspunkt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27361 Skrevet Mars 18, 2013 det er jo ikke svindyre felger . du har ikke bare vudert å handle ein ny så kan du ha den andre i reserve. plutselig går de ut av salg å då kan det være greit å ha ein ekstra i tilfelle du skulle knuse ein på ett senere tidspunkt. D konne eg og gjort om eg sko beholdt bilen, men den ska vekk veldig snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27362 Skrevet Mars 19, 2013 Eg suns d burde ver 0-90 regler for hvilke felt en ska få lov te å velga ved påkjørselen av motorveien fra Stavanger. Eg forstår ikje koffår de som knapt nok komme seg opp i 90 te første avkjørsel ligge i venstrefelte!!! Btw, någen som vett koss høyre spelplatå e festa? An henge kun i festene i toppen per nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27363 Skrevet Mars 19, 2013 Eg suns d burde ver 0-90 regler for hvilke felt en ska få lov te å velga ved påkjørselen av motorveien fra Stavanger. Eg forstår ikje koffår de som knapt nok komme seg opp i 90 te første avkjørsel ligge i venstrefelte!!! Btw, någen som vett koss høyre spelplatå e festa? An henge kun i festene i toppen per nå... Speile e klipsa, trykk rett inn. Ang bila som ligge i venstrefelte. Me bur i norge, nordmenn e domme når det komme til bil for me e vant til 1 felt øve alt, så me kan ikje kjøra bil. Einaste som kan kjøra e dei som he vært ein tur ner i europa eller ng. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27364 Skrevet Mars 19, 2013 Nei, ekje klips. D e selve speile som e lause, når eg vippe d fram. Ser eg plastdekselse bak... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27365 Skrevet Mars 19, 2013 Nei, ekje klips. D e selve speile som e lause, når eg vippe d fram. Ser eg plastdekselse bak... Snakke me dekselet eller glasset? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27366 Skrevet Mars 19, 2013 selve speilglasse, henge laust. Kun festa i toppen, kan dra d ut nere og då e d et plaststykke bak (sama form som speilglasse), men ska sjekka ein gang te om d e snakk om klips, men har flere ganger prøvd å dytta d inn uten at d har endra någe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27367 Skrevet Mars 19, 2013 Ah, okei.. Då e det selve glasspladå som e løsna i frå dekselet som feste det til speilet. Prøv å vipp ut heile speilet m/ dekselet som egentlig ska ver festa til glasset og så kan du jo lima det. Anbefale sånne finne brekkverktøy til deksla for å ikje knusa glasse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27368 Skrevet Mars 19, 2013 eg løfta d litt for å sjekka om d va någen klips der, sidde nå me speile i hånnå! E d någe spess lim som burde brugas, tenke i forhold overføringa av varmen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27369 Skrevet Mars 19, 2013 eg løfta d litt for å sjekka om d va någen klips der, sidde nå me speile i hånnå! E d någe spess lim som burde brugas, tenke i forhold overføringa av varmen. Ring meg på 95803585. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27370 Skrevet Mars 19, 2013 Mer nytt om Jesus! http://www.aftenbladet.no/nyheter/lokalt/dalane/Her-blir-det-bann-gass-3143513.html#.UUhmpIy9KSM Hvis der bler asfalt i 2015, så kan det jo ikkje vêr langt fra ferdig i løpet av det året 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27371 Skrevet Mars 19, 2013 Asfalt rett før frostå 2015, lapping, fiksing og reparering av telehiv 2016 og klar te bruk 2017 lov å håpa at det blir ferdg ein gang ihvertfall, samma korti - eg stille te start! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27372 Skrevet Mars 19, 2013 Hallo guttaboys. Må få tipsa dokk om denne butikken i hillevågsveien! Design butikk me myyye kjekt http://www.facebook.com/designspirit.no?fref=ts http://www.designspirit.no/ Eg e tebage i Rogaland nå, så eg komme t å komma å plaga dokk en dag på lokallags treff! E det nogen så trenge noge fra Skien-Rogaland så kjøre eg der ifra rundt den 28. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27373 Skrevet Mars 20, 2013 Hallais jenter! MÅÅ bare tipsa dåkkår om denne fantastiske garn butikken eg leste om på kvinneguiden: http://www.garnstudio.com Myyye kjekt te fantastiske priser!! Trykk liker på FEISBOKK å få DAGLIGE oppdateringer med nyheter om spennende produkter dåkkår kan laga heilt sjøl! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27374 Skrevet Mars 20, 2013 Så litt mer normale ting: Nurnburgring er kommet ut for salg: http://www.autoweek.com/article/20130318/CARNEWS/130319813 Prislapp: 125 millioner Euro. Det inkluderer banen, hotell, park og rettighetene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27375 Skrevet Mars 20, 2013 Spleiselag??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...