Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

På såpass nye bil e det vel greit å ta servicen ein plass sånn at service hefte blir stempla? (for videresalg)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Njaaa.. e kanskje d.. Men suns d e så sykt at de ska ha øve 5500 for någe som egentlig e ganske enkelt :P I tillegg komme feilsøkingen på de forbanna vinduene som ikje vil fynka..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

60k service, bytting av filterene, oilja og bremseveska.

An ska sellas, så mulig eg prøve å sellan uten å jør någe mot litt avslag i prisen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor mange kronene sko an ha?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor mange kronene sko an ha?

800kr ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

800kr ;)

Hvilken jobb innebar det? Glassblåsing, lakkering osv?

Innser at eg ikkje får tid t å fiksa felgane sjøl, så må vurdera andre alternativ..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken jobb innebar det? Glassblåsing, lakkering osv?

Innser at eg ikkje får tid t å fiksa felgane sjøl, så må vurdera andre alternativ..

Som eg skreiv så va ikkje kanten lakkert, så d va pussing og polering går eg utifrå ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle hilse fra min mormor å si takk for tipset ang strikke siden du hadde kjennskap til Finn Kleppe.

008EB864-E6F0-4371-B87D-2533CEB021B7-478

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då va felgen så god som ny :) (D va ikkje klarlakk) Bare å anbefala http://luminathor.no/ :)

De ska visst ver flinke der ja, han som drive det har datter på samme barnehageavdeling me har jentå vår på, virke som ein som har peiling og god erfaring. Tar jo myyye av karosseriarbeide te Gabriel Østraat, di har visst ikje folk sjøl.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De ska visst ver flinke der ja, han som drive det har datter på samme barnehageavdeling me har jentå vår på, virke som ein som har peiling og god erfaring. Tar jo myyye av karosseriarbeide te Gabriel Østraat, di har visst ikje folk sjøl.

Ja, Tor e flinke han. Kan trygt anbefalas.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var digg å kjøre til jobb uten å stå i kø idag;-)

Ikke så digg å vere på jobb med ødelagt hud på hendene etter litt for mange timer med olje og shit på de... er det noen som har bra tips for de? Annet enn store mengder spenol og bruke hansker neste gang?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du damehender siden du ikke tåler olje?:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

smør inn hendene med mineral olje før du legger deg så er du kvitt problemet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du damehender siden du ikke tåler olje?:P

Sto med svarte never å skrudde i over 24t i strekk for å så ikke få vasket de skikkelig på 4-5 timer etter det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Shell på voll bilvask?

Googlemaps (streetview) og google forteller meg bare lite. :(

Syncroen trenger en vask før den kommer inn i lokalet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Banekjøring på reve på mandag.

400,-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Shell på voll bilvask?

Googlemaps (streetview) og google forteller meg bare lite. :(

Syncroen trenger en vask før den kommer inn i lokalet :)

De har bilvaskemaskin ja, men vett ikkje om de har selvvask. Så nøye har eg ikkje sett etter;)

Hadde forresten ikkje vært feil den stasjonsvognå der Finn Kristian:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger ut et spm her jeg; Hva pleier montering av varmepumpe å koste? ca pris da.

Og er det noen her i lokallaget som driver med dette?

Ser ut som pumpa mi er gåen, den driver å slår ut på jordfeilbryteren. Så er vel på tide med en ny.

Ser konkursnett.no har Mitsubishi Kirigamine 6,6 - MSZ-FH35 til ca 15 lapper + frakt. Montering kommer utenom. De tilbyr montering til 5 lapper, noe jeg synest hørtes dyrt ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk akkurat pumpe montert, Mitsubishi Kirigamine til 22.000kr.Ac senteret. Var et tilbud da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, er vel rundt der de ligger på i pris. Derfor er det jo kanonbillig med 15 000,-, men synest det er mye med 5000,- i montering. Derfor lurte jeg på om noen vet om noen som er billigere. Har jo pumpe fra før som nå må byttes ut (sannsynligvis da, har ikke fått en "diagnose" enda), så er jo hull i veggen + fester til utedel klart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, er vel rundt der de ligger på i pris. Derfor er det jo kanonbillig med 15 000,-, men synest det er mye med 5000,- i montering. Derfor lurte jeg på om noen vet om noen som er billigere. Har jo pumpe fra før som nå må byttes ut (sannsynligvis da, har ikke fått en "diagnose" enda), så er jo hull i veggen + fester til utedel klart.

Enkelt å montere selv og så får du bare en rørlegger til å koble til. Koster sikkert ikke mange kronene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.