Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Noen som har noen orginale fjære til 3B / 3BG liggende?

Mamma sin bil trenger en liten rehab på høyden.

Er det noen forskjell på sedan og stasjonsvogn på disse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger ut et spm her jeg; Hva pleier montering av varmepumpe å koste? ca pris da.

Og er det noen her i lokallaget som driver med dette?

Ser ut som pumpa mi er gåen, den driver å slår ut på jordfeilbryteren. Så er vel på tide med en ny.

Ser konkursnett.no har Mitsubishi Kirigamine 6,6 - MSZ-FH35 til ca 15 lapper + frakt. Montering kommer utenom. De tilbyr montering til 5 lapper, noe jeg synest hørtes dyrt ut.

Pedersen Radio & TV Service selge og montere varmepumper :) Edit: Expert Jørpeland hette di nå forresten :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som kjenner noen som valser i rogaland? spurt litt rundt omkring men ingen som kan.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noen orginale fjære til 3B / 3BG liggende?

Mamma sin bil trenger en liten rehab på høyden.

Er det noen forskjell på sedan og stasjonsvogn på disse?

Jeg har fra en stasjonsvogn!

De ligger på Karmøy, men kan fraktes ned neste fredag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har for fyste år piggdekk i år.. kati må eg bytta? Måtte skraba frontrudå idag, så vil helst ikkje ha sommardekk på transitten ennå hvertfall...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E d isje fyste helgå itte påske, så ut denne ugå. Men hvis forholdå kreve det så kan du kjøra lenger me d.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det. Første helg etter påske. Eg bytta i går. Ser ikkje heilt problemet å kjøre her i byn på sommerdekk nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror eg må holla på vinter dekkå litt te, kan ikje gå fra 18" te 16" :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikkje der e store fare for at det blir veldig glatt her nei, men transkitten e ubrukelige på vinterføre me piggdekk, vil helst ikkje finna ud koss d e me sommardekk på ein isete sving. Sålenge der e nattafrost e sjangsen der...

Passaten e d greit me, bytta t sommardekk for nesten ein mnd si, men måtte bytta tebage når eg plutselig sko t fjells, tror ikkje eg ska d igen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster sikkert bare 4 mill. fordi Petter bor rett vedsiden.

"Faller boligprisene i Stavanger nå? Hus solgt for 1,5mill under takst. Skal du selge boligen din? Kjøpte du nettopp bolig for alt for mye penger? Fra kl. 13:00 er vår boligspessialist Kevin K. tilgjengelig for deg i livechatten!"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det er fasinerende at boligprisene "faller" over natta... Prisene er nå fortsatt de samme, og slike endringer skjer ikke over natta sist jeg sjekket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sett at prisene er gått litt ned på Finn. men tror det er for å lokke flere "kjøpere" på visning. Det er fortsatt umulig å finne noe over 40 kvm til under 2,5mill. Synes synd på førstegangskjøpere som skal inn på boligmarkedet. Leieprisene er jo sinnsyke også. Koster jo mer å leie en leilighet til en verdi på 2,5 mill enn det koster å ha lånet på samme sum.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Naboen har fått verdivurdering godt over 4mill, har bare satt prisen te rett under 4mill for å lokka flerre folk på visning :P At eg bor ved siden av burde trekka ned prisen : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jeg kjøpt huset så hadde jeg kanskje til slutt også blitt konvertert til dieselddhism! Uff nei... : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen andre som har vert på lefdal og sett diverse utgåtte varer for 1kr stk? Var idag å kjøpte diverse apple adaptere (apple plugg->vga/dvi/svideo, og dvi->vga osv) til 1 krone stk:-P har en gang tidligere kjøpt rambrikker og der til gibortpris...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://touch.vg.no/article.php?artid=10115189

Andbefaler å kjøre med piggdekk en stund til, og benytter samtidig anledningen til å minne om at kjøring med piggdekk etter helga belønnes med et gebyr på 500,-

Altså ble jeg ikke klokere av det heller, men tror nok bare jeg legger om og håper på finvær framover også:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://touch.vg.no/article.php?artid=10115189

Andbefaler å kjøre med piggdekk en stund til, og benytter samtidig anledningen til å minne om at kjøring med piggdekk etter helga belønnes med et gebyr på 500,-

Altså ble jeg ikke klokere av det heller, men tror nok bare jeg legger om og håper på finvær framover også:-)

"Du kan bruke piggdekk og kjetting utenom disse datoene dersom føret krever det. Kravet om tilstrekkelig veggrep veier tyngre. Dette må du som sjåfør vurdere."

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som trenger frakt til eller fra Arendal (Tvedestrand)?

Kjører i morgen en liten tur. kan også stoppe underveis :).

søndag tilbake. send sms eller pm før kl. 12:00 i morgen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 felger fra Kristiansand , hva ville du hatt for det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendte deg PM :). Speed up, snart søndag ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har spacer (5x112) 10-15mm til salgs, eller som jeg kan låne for å se hva jeg trenger å kjøpe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.