#27501 Skrevet April 11, 2013 Dersom Golf MK5 settet passer på Scirocco (mener de er like) har gjerne Frank Rui et brukt han snart skal bytte ut. Han har blitt for gammal til å kjøre senka bil påstår han, men tror det nok har mere med den påviste antibiotikaresistante klamydian å gjøre Hei Høyden er ikke problemet, men dette settet er pinnestivt.. bilen rister i stykker og jeg har fått problemer med rygg og nakke. Her på østlandet er det noe som heter telehiv.. i disse dager har jeg daglig hjulløft da jeg av prinsipp gir gass istedenfor å bremse når jeg ser en kul.. Ganske artig, men veldig slitsomt.. spesiellt når jeg var i sverige sist og halvparten av øl`en og cola boksene hadde utvida seg.. tam cola er noe dritt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27502 Skrevet April 11, 2013 Kan du ikke høre om han skal selge det da? så kan jeg finne ut om MK5 og Scirocco går over ens? Hei Du vil ikke ha mitt sett, det går til resirkulering.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27503 Skrevet April 11, 2013 https://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=40900361 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27504 Skrevet April 11, 2013 Virket veldig billig den bilen der(?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27505 Skrevet April 11, 2013 Ingen upris det nei.. BSR chip 150hk Er vel nytt svinghjul også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27506 Skrevet April 11, 2013 Ein sånn ein: http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/1-9-tdi-8v-pd105-bls-brm-200bhp-turbo-upgrade-gtb1749v.html og et sett med sånne: http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/1-9-8v-tdi-pd150-arl-injector-set-038-130-073-al.html Og ein liten chip, så e det 200hk i R19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27507 Skrevet April 11, 2013 Gralla Selle! (han får publisera sjøl ka det gjelde) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27508 Skrevet April 11, 2013 Gralla Selle! (han får publisera sjøl ka det gjelde) Gratulere ja!!! (venter til han publisere hva vi gratulere før jeg kan forklare hva jeg gratulere for) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27509 Skrevet April 11, 2013 Billig 130TDI 4Motion Golf på finn.no nå, ikkje ofta det dukke opp 4M golf med over 100/105hk så det e bare å lø heim http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=40893099 Ikkje heeeilt enig i "- Brede felger - Fine baklys" men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27510 Skrevet April 11, 2013 Eg suns an e litt kort EDIT: någen her som kjenne Andre Pedersen fra Alf Graarud Motor? Fekk invitasjon te AGM-weekend, mye skrive og tegnfeil i mailen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27511 Skrevet April 11, 2013 Gratulere ja!!! (venter til han publisere hva vi gratulere før jeg kan forklare hva jeg gratulere for) Gratulerer! (venter til han publiserer hva vi gratulerer for, før jeg egentlig vet hva jeg gratulerer for) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27512 Skrevet April 11, 2013 Hahaha, felganoe og dekkan som blei stjåle av meg e tbage igjen ser det ud som.. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=40918262&searchQuery= 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27513 Skrevet April 11, 2013 Han som "kjøpte" de som selger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27514 Skrevet April 11, 2013 Han som "kjøpte" de som selger? Nei, trukje det... Aldri hørt om en Stefan før.. Samme dekkan tom. Bare annen farge. Og så he de gått opp i pris au. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27515 Skrevet April 11, 2013 Hahaha, felganoe og dekkan som blei stjåle av meg e tbage igjen ser det ud som.. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=40918262&searchQuery= Fekk du de isje tbake? Trodde du fikk ordna d? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27516 Skrevet April 11, 2013 Fekk du de isje tbake? Trodde du fikk ordna d? Neup, henlagt som alt annet. Sjøl om eg sa kor felgane var. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27517 Skrevet April 11, 2013 Heleri er jo nesten like ille som å "kjøpe"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27518 Skrevet April 11, 2013 Neup, henlagt som alt annet. Sjøl om eg sa kor felgane var. Drøyt, norge i et nøtteskall. Og norge sier vi ikke skal ta saken i egne hender og politiet ordner alltid opp. Bare svada som med alle andre saker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27519 Skrevet April 11, 2013 Drøyt, norge i et nøtteskall. Og norge sier vi ikke skal ta saken i egne hender og politiet ordner alltid opp. Bare svada som med alle andre saker. Men politie he vell sagen min i register ennå? Sjøl om an e henlagt. Så kan ann bli oppretta igjen på bevisets stilling? Eller? Hadde vært morro å sitt om de gadd å gjør någe me sagen. Aftenblad innlegg kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27520 Skrevet April 11, 2013 Någen som he spacere til 5x112liggande? 10-15 eller 20mm? Sko ha prøvetesta litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27521 Skrevet April 11, 2013 Men politie he vell sagen min i register ennå? Sjøl om an e henlagt. Så kan ann bli oppretta igjen på bevisets stilling? Eller? Hadde vært morro å sitt om de gadd å gjør någe me sagen. Aftenblad innlegg kanskje? Dårlig med det, backloggen på henlagte saker e ganske ekstrem her i distriktet og de fleste som isje involvere vold eller tilsvarende forfalle før de komme opp t vurdering igjen. Derofr mange voldtekts saker har svunnet ut i intet. Va ihvertfall det som va status for någen år siden. Tror de hadde 5-6 år verdt med henlagte saker å sa i media at de ville prioritere volds saker og de som involverte "folk". Tragisk opplegg i "retts staten" norge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27522 Skrevet April 11, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27523 Skrevet April 11, 2013 gratla Selle: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27524 Skrevet April 11, 2013 Det gratulasjonene gjaldt? Var vel ikke den i Stavanger på finn? Hadde jo andre lykter og mangla vel emblem den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27525 Skrevet April 11, 2013 Gratulerer! Såg ud som ein sleden (4)motion... Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...