#27576 Skrevet April 15, 2013 Tror det er 450 og 550 nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27577 Skrevet April 15, 2013 Inflasjon! hehe Fortsatt norges billgaste bremsebenk vil eg tro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27578 Skrevet April 15, 2013 Uten tvil! Når jeg var i Oslo for å bremse M5'n før eg sgo te tyskland, så ringte jeg til alt og alle som hadde bremsebenk, fikk priser ifra 1500 og opp til 3000 for noen få pulls.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27579 Skrevet April 15, 2013 Eg har betalt 400,- for bremsing av fwd eingang, hos Stig Bakke på ålgård, men han har kun for 2hjulstrekk, å tror ikkje han gjørr d for å tjena penger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27580 Skrevet April 15, 2013 Får ikkje turtallsmåling hos Bakke på diesel og derfor ikkje dreimomentskurve heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27581 Skrevet April 15, 2013 Hva pleier dere gutta å betale (på den siden av fjorden) for å legge om 4 dekk? Mener å ha lest 1000-lapp ++? Driver å skaffer meg utstyr for å legge om + avbalansere nå, så tenkte å si ifra her. Er hovedsaklig til privat bruk og for familie. Er ikke helt i mål enda, men ting er godt på gang. Balanseringsmaskin blir sannsynligvis bestillt denne uken, og elektriker skal komme i morgen for å se på hvordan vi skal legge opp til 3-fas (men der har jeg en plan allerede). Omlegger å alt tilbehør er på plass allerede. Bor jo litt unna, men greit å si ifra tenkte jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27582 Skrevet April 15, 2013 Hva pleier dere gutta å betale (på den siden av fjorden) for å legge om 4 dekk? Mener å ha lest 1000-lapp ++? Driver å skaffer meg utstyr for å legge om + avbalansere nå, så tenkte å si ifra her. Er hovedsaklig til privat bruk og for familie. Er ikke helt i mål enda, men ting er godt på gang. Balanseringsmaskin blir sannsynligvis bestillt denne uken, og elektriker skal komme i morgen for å se på hvordan vi skal legge opp til 3-fas (men der har jeg en plan allerede). Omlegger å alt tilbehør er på plass allerede. Bor jo litt unna, men greit å si ifra tenkte jeg. Jeg legger om selv, men koster mellom 1000kr til 1600kr (den høyeste pris) for å legge om 4dekk og avbalansere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27583 Skrevet April 15, 2013 Ja, ser at det kan lønne seg å legge om selv. Bestillte 4 stk Pirelli P Zero Nero GT 225/45 ZR17 91Y i helga. Kom på ca 3500,- inkl frakt (dekkonline). Fikk pris på 4 stk premium dekk (ikke Pirelli, men tilsvarende dekk) på 8000,- ferdig pålagt (butikk på denne siden av fjorden. vil ikke henge ut noen, så nevner ikke navn), så her blir det utstyr til å skifte selv. Kjell, har du også utstyr selv, eller er det bare tilgang? Hvordan gikk det med den saken du sendte sms om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27584 Skrevet April 15, 2013 Koste 800 for omlegg på dekkcentralen, Randaberg. E vel rundt den prisen hos Motori på Orstad og (omleggingspartner med dekkonline.com) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27585 Skrevet April 15, 2013 Gratulerer x2 Jan Erik Kluge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27586 Skrevet April 15, 2013 Gratulerer ja: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27587 Skrevet April 15, 2013 Ja, ser at det kan lønne seg å legge om selv. Bestillte 4 stk Pirelli P Zero Nero GT 225/45 ZR17 91Y i helga. Kom på ca 3500,- inkl frakt (dekkonline). Fikk pris på 4 stk premium dekk (ikke Pirelli, men tilsvarende dekk) på 8000,- ferdig pålagt (butikk på denne siden av fjorden. vil ikke henge ut noen, så nevner ikke navn), så her blir det utstyr til å skifte selv. Kjell, har du også utstyr selv, eller er det bare tilgang? Hvordan gikk det med den saken du sendte sms om? He omlegger, men ikke avbalanseringsmaskin ennå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27588 Skrevet April 16, 2013 Kjent problem med diesel lekkasje rett bag høyre framhjul? Dryppe bittelitt ser eg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27589 Skrevet April 16, 2013 Kjent problem med diesel lekkasje rett bag høyre framhjul? Dryppe bittelitt ser eg... nei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27590 Skrevet April 16, 2013 Så kjedelig... Får prøva å jekkan opp og se ka eg ser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27591 Skrevet April 16, 2013 se heller oppe i motorrommet du... Lekk rundt dieselfilter, slanger te og fra? Sjekk og om dieselkjøleren har fått seg ein karamell under bilen (hvis der e det på "strikkmotoren" din ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27592 Skrevet April 16, 2013 hmms... ok, får se om eg finne någe, harkje troffe någe i d sista. Ser at d nok va ein lekkasje i går og ittesom d e merke der eg sto parkert i går og.. Virke og som d e værre når eg bremse/rygge i og med at d e ein tydelige stripa itte eg rygga på plass i dag men bare dryppe ein dråba kvert 30-60 sek når an står i ro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27593 Skrevet April 16, 2013 Hva pleier dere gutta å betale (på den siden av fjorden) for å legge om 4 dekk? Mener å ha lest 1000-lapp ++? Driver å skaffer meg utstyr for å legge om + avbalansere nå, så tenkte å si ifra her. Er hovedsaklig til privat bruk og for familie. Er ikke helt i mål enda, men ting er godt på gang. Balanseringsmaskin blir sannsynligvis bestillt denne uken, og elektriker skal komme i morgen for å se på hvordan vi skal legge opp til 3-fas (men der har jeg en plan allerede). Omlegger å alt tilbehør er på plass allerede. Bor jo litt unna, men greit å si ifra tenkte jeg. Betalte 800kr for 4 dekk og balansering. Hos Tors Motori. Det var også en "drittprofil" 215/35-18 på 9.5" bred felg. Veldig fornøyd Men ser ellers at det ligger 1000-1600kr ish 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27594 Skrevet April 16, 2013 Petter, kan du koda vekk auto-låsingå på bilen på torsdag? Bilen låste seg i dag me nøkkelen inni!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27595 Skrevet April 16, 2013 På dagtid? Usikker på om eg får det te for der fullt kjør denna ukå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27596 Skrevet April 16, 2013 Kan ta d neste uga hvis d passe bedre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27597 Skrevet April 16, 2013 Petter, kan du koda vekk auto-låsingå på bilen på torsdag? Bilen låste seg i dag me nøkkelen inni!!! JATAKK! Forresten, det sjedde sjå meg at den "drenerings" skruen eller ka de e i plastik onda dieselfilteret lekke.. Sjekk den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27598 Skrevet April 17, 2013 Gratulerer med dagen Petter. Gamle mann! ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27599 Skrevet April 17, 2013 Gratulerer me dagen Petter!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27600 Skrevet April 17, 2013 Grattis med dagen Petter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...