#27726 Skrevet Mai 1, 2013 Klarer ikke sove og har sett på hele videoen denne gangen. Han kan jo ikke kjøre en gang... Mye motor er det nok ikke heller hvis en (kanskje) chipa TDI klarer å følge etter. ... og hvem går egentlig 2 ganger fra pedalen på rettsletta uten å gire... noen her er veldig glad i blowoffen sin tror jeg. neinei triste saker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27727 Skrevet Mai 1, 2013 Ordet på gata skal ha det til at han er en ræser på Tiptronic! Hein? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27728 Skrevet Mai 2, 2013 Ordet på gata skal ha det til at han er en ræser på Tiptronic! Hein? OOOHH! Genialt! Har du nummeret hans, så skal jeg ringe å bestille time med en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27729 Skrevet Mai 2, 2013 Ka e d me folk som har ein så sjelden bil som ROSA skyline å legga ut video på nettet, BER jo om å bli tatt!! Og ja Finni, heilt enig. Fyren konne ikje kjøra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27730 Skrevet Mai 2, 2013 Skyline Justin Bieber edition? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27731 Skrevet Mai 2, 2013 Tror JB ed. hadde sett bedre ut faktisk... Utrolig dårlig "lakkering" på den bilen der! Foresten, kem e d som kjøre ein sølv golf stv me blå/turkis (bentley?) felger her? Observert i bakspeile på høyhastighetsveien i morres. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27732 Skrevet Mai 2, 2013 Den er bare Plastidippa, ikke så galt da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27733 Skrevet Mai 2, 2013 De kan fremdeles ta innså av hjulbuen suns eg, hadde ikje kosta de mye ekstra samt d hadde sett mye bedre ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27734 Skrevet Mai 2, 2013 Aldri sett ein sivilbil me blå skiltlys før:p Å han i skylinen elske dumpventilen, sett ann flerne gangar står i kø å lage seg stor nok plass t å je på bare for å sleppa opp å dumpa litt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27735 Skrevet Mai 2, 2013 Sjeldent du takke ein person for å stilla me sivilbil heller Som nevnt, d e nok same fyr som blei tatt for å kjøra me blålys sist uga linky 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27736 Skrevet Mai 2, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27737 Skrevet Mai 2, 2013 Tror JB ed. hadde sett bedre ut faktisk... Utrolig dårlig "lakkering" på den bilen der! Foresten, kem e d som kjøre ein sølv golf stv me blå/turkis (bentley?) felger her? Observert i bakspeile på høyhastighetsveien i morres. Daniel Jusnes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27738 Skrevet Mai 2, 2013 131HK Golf STV til salgs Trenger bare ny haldexpumpe, oppretting og lakkering samt en glassplugg, så er den good to go! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27739 Skrevet Mai 2, 2013 Noen du kjenner? Vet du om ESP lyset lyser? Hvis ikke kan det gjerne være kun kontakten også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27740 Skrevet Mai 2, 2013 (endret) Nei, ingen jeg kjenner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27741 Skrevet Mai 2, 2013 Så jeg lå bak noen Klubbskilt i dag ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27742 Skrevet Mai 3, 2013 Så jeg lå bak noen Klubbskilt i dag ja Feit Golf du har! Var jeg som kjørte den røde mk6en som blinka deg inn i rundkjøringa på forus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27743 Skrevet Mai 3, 2013 Feit Golf du har! Var jeg som kjørte den røde mk6en som blinka deg inn i rundkjøringa på forus Regnet nesten med det var en klubbmedlem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27744 Skrevet Mai 3, 2013 Eg va den blåe passaten som suste forbi deg rett itte påkjøringå (holle høy fart, sånn at d faktisk flyr me sin 100 meter bakkeklaring) Bor du i langt vekke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27745 Skrevet Mai 3, 2013 Eg va den blåe passaten som suste forbi deg rett itte påkjøringå (holle høy fart, sånn at d faktisk flyr me sin 100 meter bakkeklaring) Bor du i langt vekke? Haha ja sånn det skal være! Bor på åsen nesten med mekonomen, så jobber jeg på forus for øyeblikket rett ved forus private barnehage Btw er det denne helgen det er samling på mcdonalds? skulle fått kjøpt noen skiltplater og klister! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27746 Skrevet Mai 3, 2013 Noen her som har peiling på bygging av anlegg i bagasjerom? eller noen som har kontroll på en stikksag og litt lim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27747 Skrevet Mai 3, 2013 Då e du ikje langt fra meg, bor på Saxamarka, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27748 Skrevet Mai 3, 2013 Nei det er ikke langt, nesten naboer jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27749 Skrevet Mai 4, 2013 Någen så vet kor de selge water wetter her i området? Altså kjølrvannstilsett som ikkje e glycolbasert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27750 Skrevet Mai 4, 2013 Rørheim Auto kjøpte eg hos. Mulig han har ennå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...