Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Klarer ikke sove og har sett på hele videoen denne gangen. Han kan jo ikke kjøre en gang... Mye motor er det nok ikke heller hvis en (kanskje) chipa TDI klarer å følge etter.

... og hvem går egentlig 2 ganger fra pedalen på rettsletta uten å gire... noen her er veldig glad i blowoffen sin tror jeg.

neinei triste saker...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ordet på gata skal ha det til at han er en ræser på Tiptronic! Hein?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ordet på gata skal ha det til at han er en ræser på Tiptronic! Hein?

OOOHH! Genialt! Har du nummeret hans, så skal jeg ringe å bestille time med en gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka e d me folk som har ein så sjelden bil som ROSA skyline å legga ut video på nettet, BER jo om å bli tatt!!

Og ja Finni, heilt enig. Fyren konne ikje kjøra!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skyline Justin Bieber edition?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror JB ed. hadde sett bedre ut faktisk... Utrolig dårlig "lakkering" på den bilen der!

Foresten, kem e d som kjøre ein sølv golf stv me blå/turkis (bentley?) felger her? Observert i bakspeile på høyhastighetsveien i morres.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er bare Plastidippa, ikke så galt da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De kan fremdeles ta innså av hjulbuen suns eg, hadde ikje kosta de mye ekstra samt d hadde sett mye bedre ut ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aldri sett ein sivilbil me blå skiltlys før:p

Å han i skylinen elske dumpventilen, sett ann flerne gangar står i kø å lage seg stor nok plass t å je på bare for å sleppa opp å dumpa litt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjeldent du takke ein person for å stilla me sivilbil heller :P Som nevnt, d e nok same fyr som blei tatt for å kjøra me blålys sist uga ;)

linky

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror JB ed. hadde sett bedre ut faktisk... Utrolig dårlig "lakkering" på den bilen der!

Foresten, kem e d som kjøre ein sølv golf stv me blå/turkis (bentley?) felger her? Observert i bakspeile på høyhastighetsveien i morres.

Daniel Jusnes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen du kjenner? Vet du om ESP lyset lyser?

Hvis ikke kan det gjerne være kun kontakten også :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, ingen jeg kjenner :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så jeg lå bak noen Klubbskilt i dag ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så jeg lå bak noen Klubbskilt i dag ja :)

Feit Golf du har! Var jeg som kjørte den røde mk6en som blinka deg inn i rundkjøringa på forus :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feit Golf du har! Var jeg som kjørte den røde mk6en som blinka deg inn i rundkjøringa på forus :)

Regnet nesten med det var en klubbmedlem :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg va den blåe passaten som suste forbi deg rett itte påkjøringå ;) (holle høy fart, sånn at d faktisk flyr me sin 100 meter bakkeklaring) Bor du i langt vekke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg va den blåe passaten som suste forbi deg rett itte påkjøringå ;) (holle høy fart, sånn at d faktisk flyr me sin 100 meter bakkeklaring) Bor du i langt vekke?

Haha ja sånn det skal være! Bor på åsen nesten med mekonomen, så jobber jeg på forus for øyeblikket rett ved forus private barnehage :)

Btw er det denne helgen det er samling på mcdonalds? skulle fått kjøpt noen skiltplater og klister!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som har peiling på bygging av anlegg i bagasjerom? eller noen som har kontroll på en stikksag og litt lim ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då e du ikje langt fra meg, bor på Saxamarka,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det er ikke langt, nesten naboer jo :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen så vet kor de selge water wetter her i området? Altså kjølrvannstilsett som ikkje e glycolbasert..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rørheim Auto kjøpte eg hos. Mulig han har ennå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.