#27826 Skrevet Mai 14, 2013 Haha, til NRK betaler du jo TV-lisens, så det er ikke så veldig gratis det heller Glemte å føre den nye TVen på foreldrene mine, så jeg må begynnte å betale NRK-lisens igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27827 Skrevet Mai 14, 2013 Disse miljømerker kom opp da jeg flyttet til Norge så vett ikke så veldig mye om det. Ikke mange steder du trenger disse: http://gis.uba.de/Website/umweltzonen/index.htm Kan finne ut enda mer hvis du vil Er en del steder virker det som: http://www.miljømerke.com/no/miljoesoner.html Jeg lurte mest på om de er strenge på det... Er 40EUR i bot for å ikke ha miljømerke... Men tror ikke det er noe problem om man bare kjører gjennom Tyskland på Autobahn, er vel bare inni byene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27828 Skrevet Mai 14, 2013 Autobahn har ikke dey nei. Bare i byene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27829 Skrevet Mai 14, 2013 love autobahn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27830 Skrevet Mai 14, 2013 ^ enig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27831 Skrevet Mai 14, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27832 Skrevet Mai 14, 2013 Kult å kjøre forbi politi i den farten. Kor fort va det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27833 Skrevet Mai 15, 2013 Hadde 270 før me slapp gassen Hehe, only in germany 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27834 Skrevet Mai 15, 2013 Tror ikkje politie i Norge hadde gidda å prøvt å kjøra itte heller me vitoane sine, når du passere i langt øve 200 så vett di vel at bilen e vekke før di rekke å komma opp i 150... einaste sjangsen di har e vel å ta skiltnr eller snakka på radioen å få nogen lengre framme t å stoppa deg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27835 Skrevet Mai 15, 2013 Så jeg lå bak noen Klubbskilt i dag ja Ikje glemma å blinka når du bytte felt!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27836 Skrevet Mai 15, 2013 Ifølge det man leser i media så virker det som om politiet kjører etter uansett hva... Om det så skulle være total dødfødt... Har selv blitt henta inn igjen av en vito (stoppa og skulle slippe av noen, visste ikke at de var bak meg).. Sto sikkert å venta på de i et minutt før de kom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27837 Skrevet Mai 15, 2013 Hans, din bil jeg så utfor ICA Støperigården slutten av sist uke? (kommer ikke på dagen!!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27838 Skrevet Mai 15, 2013 Hans, din bil jeg så utfor ICA Støperigården slutten av sist uke? (kommer ikke på dagen!!) Jepp, sto parkert langs den fargehandleren eller hva det er Lørdag tror jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27839 Skrevet Mai 15, 2013 Nogen her så har erfaring me T3 2.1l Syncro? Ska se på å vurdera å kjøba ein idag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27840 Skrevet Mai 15, 2013 Någen så vet kor eg kan få kjøpt lakk "RAL 5002 Marine Blå 400 ml" her i byen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27841 Skrevet Mai 15, 2013 Någen så vet kor eg kan få kjøpt lakk "RAL 5002 Marine Blå 400 ml" her i byen? http://www.lakkogverktoy.no/ eller http://www.sandtec.no/ burde vel greia å blanda ein standard RAL farge te deg, bremseoppussing på gang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27842 Skrevet Mai 15, 2013 Jepp oppussing før Våler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27843 Skrevet Mai 15, 2013 Tror ikkje politie i Norge hadde gidda å prøvt å kjøra itte heller me vitoane sine, når du passere i langt øve 200 så vett di vel at bilen e vekke før di rekke å komma opp i 150... einaste sjangsen di har e vel å ta skiltnr eller snakka på radioen å få nogen lengre framme t å stoppa deg... Di prøve uansett. Fekk blålys på meg av UP når jeg kom cruisende i 140km/t, blinket inn og tenkte løpet var kjørt på motorveien, idet 2 motorsykkler kom skrikende forbi i minst 180km/t. Og politiet dumme som de var nølte for å så blinke ut å legge seg etter de, på tross av at de allerede var langt utenfor synsrekkevidde. Men er jo bare glad for idiotien deres jeg. Slapp jo ei heftig bot der ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27844 Skrevet Mai 15, 2013 Nogen her så har erfaring me T3 2.1l Syncro? Ska se på å vurdera å kjøba ein idag... Ja, bestekompisen min har hatt et flust av de, å broren ennå mer av de å gjort det mesta me de ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27845 Skrevet Mai 15, 2013 Forslag te någe eg kan bruga te å henga opp 4 x 18" felger på veggen? Bjunne å bli veldig trangt i den 6kvm store boden me 4 felgsett ligganes.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27846 Skrevet Mai 16, 2013 http://hd.se/angelholm/2013/05/15/koenigsegg-funderar-pa-flytt/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27847 Skrevet Mai 16, 2013 Noen som kan forklare meg hva dette er for noe? Har en liggende i garasjen.. aner ikke hvor jeg har den ifra.. Delenummer 0 438 121 049 og 034 133 353 på den største delen, og 0 438 101 029 på den greia til høyre Er det søppel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27848 Skrevet Mai 16, 2013 Det er ein mengdefordeler fra et k-jet system evt ke-jet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27849 Skrevet Mai 16, 2013 Det er ein mengdefordeler fra et k-jet system evt ke-jet Ok Er det søppel eller noe noen feks i klubben her vil ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27850 Skrevet Mai 16, 2013 Er ting som jeg har opplevt at går istykker, og da var det ganske dyrt å skaffe en erstatning. Var vel 2-3tusen knoksen skulle ha dengang... Legg det til salgs på forum så ser du om noen er intrissert;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...