Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Uten tvil at fyren ble forskjellsbehandling pga bilens verdi og muligens eiers status, har hørt om flere som har klaget i flere måneder før det har skjedd noe (hvis det skjer noe)

Jonatan, du må huske at de på kvadrat ikke er noe speseilt hinder for de med høye biler og balongdekk ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det rista godt i T3 syncroen (den mykeste bilen jeg har hatt) ved passering av den med kvadrat i 10-15km/t hvertfall, hadde muligens vert bedre med høyere fart...

Alle humper er fordelaktig med svære gamle utslippsverstinger, det burde også vere et godt argument for å fjerne de...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dei gule og svarte sånn som dei på kvadrat e de verste suns eg. Smelle jo kver gong eg snige meg øve de me passaten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dei gule og svarte sånn som dei på kvadrat e de verste suns eg. Smelle jo kver gong eg snige meg øve de me passaten.

Enig, synes de e verre enn vanlige dumper.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig, synes de e verre enn vanlige dumper.

Jaja, kommer jo litt ann på hvor de er plassert men kan være ganske så glad i både humper og dumper jeg da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, kommer jo litt ann på hvor de er plassert men kan være ganske så glad i både humper og dumper jeg da :)

Hvis man he lav bil så kan de ver plassert kor som helst og aligavell smelle det. Hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joakim snakker om BOOOOBS maaaan!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blæææ! Nå har både Forus Bilverksted og ein vanlig mekaninker på Møller gitt opp å finna ut koffår vinduene på Poloen ikje fynke. Spesialist (ka nå enn d betyr) ska se på d 17 juni..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du prøvd å bytta bryter? Evt ta ut å se om de andre funke.

Någen som kan bekrefta om det e koding på vinduene eller bare I/O?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På møller sa de at d kom strøm te bryteren iallefall. Forvente at de hadde fonne ut om d va bryteren som va probleme. De bestilte opp nytt ledningsnett sånn at de hadde d i bakhånd når an ska inn om 1 mnd..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Følger du med i speilet når du kjører Joachim?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som he ein Gecleant glassplugg liggande? Trenge ein asap!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg trur eg har liggande ein Kjell! ASAP som iløpe av dagen elle helgå? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge d e fint ver, går eg ut i fra at d ikje haste så mye :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg trur eg har liggande ein Kjell! ASAP som iløpe av dagen elle helgå? :)

Får ny bakruta i dag, så i løpet av dagen/imårå hadde vært konge. Tru ikje de gidde redda den som e der. Hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Skulle hatt VW/Audi club skilt plater jeg? Hvem/hvor ordner jeg dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Skulle hatt VW/Audi club skilt plater jeg? Hvem/hvor ordner jeg dette?

Meg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ny bakruta i dag, så i løpet av dagen/imårå hadde vært konge. Tru ikje de gidde redda den som e der. Hehe..

Ka du har jort for å fortjena ein sånn premie?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ølfisane te Kjell har tatt ein mann av dage før de :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha.... Det veit du alt om ette ei uga i Worthersee! Hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg ska leida itte så fort eg komme heim idag. Har du ett tlf, så kan eg senda dg ein mld når eg får sjekka boden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg ska leida itte så fort eg komme heim idag. Har du ett tlf, så kan eg senda dg ein mld når eg får sjekka boden?

95803585

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nogen så har tips t greie babystol t ein på 4 mnd så e litt lengre enn "normalen" han begynne å bli for lange for den stolen som storesøster brukte, men e ikkje sterke nok t å sidda oppreist... (han e 70cm å litt øve 8 kg;))

D må og konna monteras frittståandes, siden der e nesten litt for god plass imydlå setene i Caravellen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare skryda litt av Einar Knutsen Bilglass på Bryne. Va der å skifta rudabidag og servicen var helt fenomenal! Gratis leiebil hele dagen, gode oppdateringer underveis ang vingen som de måtte demontere for å få ut ruta, skrapte ren den gamle geclant glasspluggen for glass og monteringslim og montere den for meg uten at jeg spurte om det. Rengjorde hele bagasjerommet. Det var en fornøyelse å både levere og hente bilen. :D

Og seff etter avtalen vi har med dem, helt gratis!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.