Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Koss e d me utslitt frontruta? e 3-4 steinsprutskader og ganske ripete og matte frontruta på caravellen, nogen så vett kor gale d må ver for at di ska bytta ruta?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis bremsene dine er ikke helt utslitt men nesten og du bestiller time hos VW for å bytte disse, tror du de nekter å bytte bremsene dine fordi de holder litt til!?

Jeg tror du må formulere spørmålet ditt på en annen måte!?

Og når du har gjort det så kommer du på at det er kanskje best å ringe forsikringen din om de bytter utslitte ruter på glasskadeforsikringen.

:evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel glassmesteren som avgjør om ruta skal byttes eller repareres, er somsagt 3-4 (sikkert flere) steinsprutskader, men jeg gidder ikke kjøre inn bare for å fikse de og kjøre videre med utslitt rute... Har lest noge om maks antall steinsprutskader som kan reparerast å sånn, men e ikkje sikker.

Reperasjon anbefales ikke hvis det er to slagskader innenfor ein diameter på 100mm.

stemme d f-eks?

Men ja, e kansje greiast ringa di:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må snart få gjort noe med den ødelagte frontruta mi og :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror eg må ligga i rauå på någe trailere og håpa på at de klare å slenga litt steiner i rutå mi, mye småskader og riper nå, men tvilsom nok te å få ny...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E ikkje tilfeldigvis någen då har ett felgsett 8-9x17, Et 25-35, 5x100 boltsirkel. Så eg konne lånt te Våler?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åjo, men sko hatt te regndekkå;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E ikkje tilfeldigvis någen då har ett felgsett 8-9x17, Et 25-35, 5x100 boltsirkel. Så eg konne lånt te Våler?

Bare felger du vil låne, som i at du har dekk selv? GTi'n min står jo på 8x17 et35 5x100 (TSW Evo R felger). Felgene er stygge som fy (skal i grunn pusses opp). I tillegg så er ihvertfall 2 felger ikke helt runde, men kan ikke si at jeg har merket noe til det da.

Har omlegger og avbal.maskin også. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dekk selv, så egentlig kun felger jeg er interessert i

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dekk selv, så egentlig kun felger jeg er interessert i

Såg det etter jeg hadde postet. Som sagt, har felger jeg hvis du ikke får tak i noe annet. Golfen står uten skilt, så har nada betydning om jeg tar felgene av (i grunn bare en fordel, for da har jeg en god grunn for å starte opp-pussing). Og som sagt, omlegging skal ordne seg det også eventuelt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bytta frontruda på 2 stk bilar med kun utslitte, ripete og stygge frontruter, uten någen store steinsprutskader. Null problem :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bare 7,5x17 et35 Bbs, S3 7,5x17 et32, parabol 7,5x17 et 32.

Alle med dekk men de kan jo demonteres :)

Send sms, jeg er på jobb. Følger ikke med her i dag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7,5 e for smalt desverre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har ett sett 8x17, fant ikkje ET merking på de, men passe Golf4. Står dekk på, men de e søppel. E godt mulig de e litt skeive og

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E der nogen som selger kjørehansker i Stavanger, eventuelt nogen som har tips te nogen hansker som e greie å kjøra me samt tilfredstille kravå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E ikkje krav om hansker enda. Eg har kjørt med vanlige arbeidshansker og de funke fint. Men e ikkje flammesikre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E ikkje krav om hansker enda. Eg har kjørt med vanlige arbeidshansker og de funke fint. Men e ikkje flammesikre

Jo, hansker e påbudt!

Sånne stretch arbeidshansker fynke greit Selle, selges overalt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då har eg misforstått litt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E d påbudt me hansker men ingen spesielle krav t kaslags hansker?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hansker iallefall utrolig smart å bruke. Når eg ramla på scooter i ungdomstiå, så fekke eg bare småsår på kroppen, men hånnå blei d et dypt sår som eg ennå ha arr itte. Sjøl håve mitt blei mindre skada..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E ikkje krav om godkjente hansker, men de ska ikkje ver av syntetiske material som smelte seg fast i huden hvis det blir brann

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei, jeg har kjøpt meg ny Pick up Navara (mod 2006) D40. Trenger gass til AC er det noen som har fylling her i klubben?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske smart å bruke hansker om vinteren også. Da blir hendene ikke så kaldt!

Bruker til og med daglig hansker på jobb, da slipper man å vaske seg hele tiden.

Kjøp hansker for et enklere liv!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.