#28051 Skrevet Juni 7, 2013 Meg, alle kan ikke kjøre VrAG;) Feit bil! har du bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28052 Skrevet Juni 7, 2013 Så denne volvoen på Hundvåg for en stund siden. Til og med madammen snudde seg to ganger! Potensiale i Volvo og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28053 Skrevet Juni 7, 2013 Kun for deg! Dokk e så søte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28054 Skrevet Juni 10, 2013 GOOOOOD mandag folkens!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28055 Skrevet Juni 10, 2013 Så denne volvoen på Hundvåg for en stund siden. Til og med madammen snudde seg to ganger! Potensiale i Volvo og... Såg an parkert på Eiganes/Tasta/Stokka/Kampen (litt usikker på hvilke si at grenså an står..) Godkjent te å ikje ver ein VAG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28056 Skrevet Juni 12, 2013 Ingen som har behov for litt plass og lyst på en sjelden bil? Volkswagen Caravelle Oettinger Syncro Domt tidligere eier har satt inn så mye uten å koble det til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28057 Skrevet Juni 12, 2013 Eg e så sykt lei av Stavanger at eg flytta te oslo eg! http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=42141856&sort=3&areaId=20061 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28058 Skrevet Juni 12, 2013 Fy f*** for en bilderik annonse! Gangavstand til dagligvareforretning, buss, skole og barnehaver. Om du har 120 000 000 til å bruke på hus tar du ikke buss! (om du ikke heter Olav Thon vel å merke) Olav Thon tok bussen ifra Sola Flyplass til Stavanger Sentrum i forbindelse med åpning av hotellet i klubbgaten etter en større oppussing. Hotellsjefen der ble litt overasket når han kom ruslende inn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28059 Skrevet Juni 12, 2013 Ka e galt med Stavanger? http://www.aftenbladet.no/nytte/bo/prospekt/?propertyAdId=7827 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28060 Skrevet Juni 12, 2013 Ka e galt med Stavanger? http://www.aftenbladet.no/nytte/bo/prospekt/?propertyAdId=7827 Eg va så lei av å leva i luksus.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28061 Skrevet Juni 12, 2013 Ka e galt med Stavanger? http://www.aftenbladet.no/nytte/bo/prospekt/?propertyAdId=7827 Spleiselag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28062 Skrevet Juni 12, 2013 Spleiselag? Eg tenkte ungkars rede med parkering i stua 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28063 Skrevet Juni 12, 2013 Spørs om du får lov te å bo der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28064 Skrevet Juni 12, 2013 Kunne godt tenkt meg å parkere i stua http://www.fordgtforum.com/forums/showthread.php?17919-The-Uncluttered-Ultimate-Garage-Thread 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28065 Skrevet Juni 12, 2013 De er litt kroner å spare på ebay.de i Norge koster en bosch 120a dynamo 5500kr som byttedel Ebay samme dynamo 1384kr med frakt til norge.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28066 Skrevet Juni 12, 2013 Ble enda billigere ifra USA :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28067 Skrevet Juni 13, 2013 Æsj... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28068 Skrevet Juni 13, 2013 Sånn e d av og te Ila de 1,5årene eg har hatt bil, har eg fått såpass mange bøter at eg burde fått eienandeler i stavanger parkering.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28069 Skrevet Juni 13, 2013 Sånn e d av og te Ila de 1,5årene eg har hatt bil, har eg fått såpass mange bøter at eg burde fått eienandeler i stavanger parkering.. Jadå, surt ligavel. Spesielt når kunden har sagt at d va greit å parkera der... Men heller stavanger parkering enn q-park, billigare d:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28070 Skrevet Juni 13, 2013 Ekje kunden som bestemme når d e kommunal vei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28071 Skrevet Juni 13, 2013 Jadå, surt ligavel.Spesielt når kunden har sagt at d va greit å parkera der... Men heller stavanger parkering enn q-park, billigare d:-) Då kan vel jobben din betala den botå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28072 Skrevet Juni 13, 2013 Då kan vel jobben din betala den botå... Ja, di tar ann faktisk, men ska prøva å sleppa heilt, di har gitt bot pga brudd på skiltforskriften, skilt 376.2, altså parkering forbudt sone. Men slikt skilt finnes ikkje ved innkjørslane. Der e skilt 306.1 forbudt med motorvogn, med underskilt "gjelder ikke nødvendig syke og varetransport" E der noge grunnlag for å gi parkeringsbot då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28073 Skrevet Juni 13, 2013 Då kan vel jobben din betala den botå... Så siden du sa det går greit å parkere utenfor brødrene lie sitt lager få jeg de 500kr i bot tilbake fra deg? (der ved city gym) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28074 Skrevet Juni 13, 2013 Så ein lexus som trolig hadde plastidipa heila bilen eller prøvde på to-tone på langs (panser, tak og bagasjelokk), ikke gjort helt jobben når det gjelder kanten mellom lakk og plastidip, så ikje bra ud!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28075 Skrevet Juni 14, 2013 Hei Daniel! ( rett i rundkjøringa me AJ på Hana) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...