#28101 Skrevet Juni 19, 2013 Wurth... Ja, til 170,-/stk... Endte på swedol, de hadde til 50,-/stk, men kjøpte hele settet, kosta meg 140,- :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28102 Skrevet Juni 20, 2013 "Superlørdag" på Mekonomen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28103 Skrevet Juni 20, 2013 E der någen i distrikte som forhandle BSR sine produkter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28104 Skrevet Juni 20, 2013 DONT'T DO IT!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28105 Skrevet Juni 20, 2013 E der någen i distrikte som forhandle BSR sine produkter? Rørheim Auto i Sandnes og Rune Helleland AS på Klepp i følge BSR: http://sv.bsr.se/contact/dealers-europe/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28106 Skrevet Juni 20, 2013 Da skal vi se om denne klubben har en mulighet til å hjelpe min (ste)sønn og hans band. Håper dere vil, kan og har lyst til å gi disse gutta deres stemme her: https://app.localheroes.no/node/36021 Dette er en facebooklink, og har ikke noe skummelt ved seg.. bare trykk og stem på The Factory, det er alt jeg ber om :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28107 Skrevet Juni 20, 2013 Nogen så har ein goe fiskaplass? Tenke ud å fiska noge stimfisk men begynne å bli leie av å stå på ølberg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28108 Skrevet Juni 21, 2013 Noen som har lyst på en 2001 A6 3,0l 30V quattro, navi, bose, parkeringssensor, alcanthara skinn, 154000km, klima, setevarmer, elm vindusheis etc. Ny tannrem, hått 155000km, automat, svart lakk, alufelger etc. Etc. Svensk regga delebil (hel bil ikke kolidert) 25000kr Bare i dag. En på jobb som selger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28109 Skrevet Juni 21, 2013 koffår så billig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28110 Skrevet Juni 21, 2013 Vil du kjøpe den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28111 Skrevet Juni 21, 2013 Bare nyskjerrig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28112 Skrevet Juni 21, 2013 Dokkor som har peiling på understell og slikt. H&R Monotube, er det verdt pengene? E på jakt itte et bra understell som ikkje e for stivt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28113 Skrevet Juni 21, 2013 Kjøp Bilstein, de koster jo ikke allverden til bilen din og du skal jo ikke bruke den på langturer med familien!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28114 Skrevet Juni 21, 2013 (endret) Det er helt soleklart verd pengene H&R 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28115 Skrevet Juni 21, 2013 Noen som har dreiebenk som kan lånes ca 1time etter kl 20 en dag operatøren (Daniel)slutter ikke på jobb før så vanskeligt å få gjort noe før det. skal modifisere noen ventiler i Dieselpumpa mi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28116 Skrevet Juni 21, 2013 Når tid trenger du den? Vi har 3 stk på jobb, men tror kanskje de er litt store hvis det er bare noen ventiler det er snakk om. Eg e ikkje hjemme før etter 01.07 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28117 Skrevet Juni 21, 2013 Er bare lei av og kjøre sykt stiv bil. Vil ha noe som er bra, men ikke for hardt... Blir nok H&R. Bilstein er vel en hel del dyrere og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28118 Skrevet Juni 21, 2013 Når tid trenger du den? Vi har 3 stk på jobb, men tror kanskje de er litt store hvis det er bare noen ventiler det er snakk om. Eg e ikkje hjemme før etter 01.07 Ventilene er 1cm lange og har en diameter på 0,5cm så tipper dine dreiebenker blir litt store bør og ha den før 25/6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28119 Skrevet Juni 21, 2013 Noen som vet kor de har vaskehall med bra underspyling må få spylt av noe sot og oljesøl under bilen etter eksoslekasjer og oljelekasjer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28120 Skrevet Juni 21, 2013 finnes det i området? Bedre er vel å sette bilen på jekker og bruke høyttrykkspyleren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28121 Skrevet Juni 21, 2013 finnes det i området? Bedre er vel å sette bilen på jekker og bruke høyttrykkspyleren.. Hadde håpet å slippe å gjekke opp bilen får liksom kun maks 40cm under å då blir det kun halveis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28122 Skrevet Juni 21, 2013 Leggan på siå då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28123 Skrevet Juni 21, 2013 Lasse, du får ta turen ut te Hesbyen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28124 Skrevet Juni 21, 2013 Dokkor som har peiling på understell og slikt. H&R Monotube, er det verdt pengene? E på jakt itte et bra understell som ikkje e for stivt. Eg he twintube og det blir for mykt til banekjøring, men perfekt for familiebil. Monotube ska ver mjugare enn kw seie de, så då regne eg ikje me det e pinnestivt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28125 Skrevet Juni 21, 2013 Mitt monotube er mye stivere en KW settet eg hadde dia på stempelstang i kw settet var vel 18-20mm på H&R settet er det 35mm+ heftige greier - - - Updated - - - Lasse, du får ta turen ut te Hesbyen Har du an på facebooken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...