#28151 Skrevet Juni 24, 2013 Vil jo ikje skremma folk heller.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28152 Skrevet Juni 24, 2013 Men kor va det de solgte plastidip i området? Tenkte plastidippa den sletne takboksen min før eg drar ann me på ferie. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28153 Skrevet Juni 24, 2013 Spørs litt kor du bor/e/jobb, men her har du iallefall någen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28154 Skrevet Juni 24, 2013 Lakk og verktøy skaffer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28155 Skrevet Juni 24, 2013 Globy i bikuben har veldig godt utvalg! Mye på lager. Greie priser og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28156 Skrevet Juni 24, 2013 Skulle apsolutt fått lånt meg ein dreiebenk i mårå kl 20. ingen som har? Daniel reiser onsdag så siste "frist" i mårå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28157 Skrevet Juni 25, 2013 Noen som kan legge om 4 18-tommere idag? Har fått en grei pris hos sola bilverksted, men skulle gjerne ha gjort det idag hvis noen kan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28158 Skrevet Juni 25, 2013 Noen som kan legge om 4 18-tommere idag? Har fått en grei pris hos sola bilverksted, men skulle gjerne ha gjort det idag hvis noen kan Hør med bil og anleggsdekk om ikke de kan klare det idag. Veldig godt fornøyd med de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28159 Skrevet Juni 25, 2013 Hør med bil og anleggsdekk om ikke de kan klare det idag. Veldig godt fornøyd med de. Tror ikke de vil ha slike jobber 1800kr skulle de ha på lura, 1600kr på forus.. HAHA! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28160 Skrevet Juni 25, 2013 Hadde vært noe å ha på bakruta! EDIT: Generelt hele bilen kanskje... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28161 Skrevet Juni 25, 2013 Tror ikke de vil ha slike jobber 1800kr skulle de ha på lura, 1600kr på forus.. HAHA! Shiiiit!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28162 Skrevet Juni 25, 2013 Tror ikke de vil ha slike jobber 1800kr skulle de ha på lura, 1600kr på forus.. HAHA! Mange som skrur opp prisane så t di grader når d e snakk om "internettdekk", Skitna di t å slib litt me sandpapir så seie du d e brukte dekk:-P møje billigare då... Dekkbutikkane gjør alt di kan for at folk ska kjøba dekk hos di heller enn på internett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28163 Skrevet Juni 25, 2013 Takk og lov for egen maskin tilgjengelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28164 Skrevet Juni 25, 2013 Noen andre som skal ha noe fra Darkside developments? http://www.darksidedevelopments.co.uk Ska ikje ha så mye eg, et EGR delete kit, men frakta blir jo billigere hvis någen andre ska ha någe? Bestille nok imårå på DHL express, så eg har det på någen daga og montere det før ferie neste helg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28165 Skrevet Juni 26, 2013 Noen som vet om det er forskjell på US versjonene av Poloen kontra EU? Bestilte ferdig kutta soting som ikke passet, selgeren mener at det er forskjeller som gjør at det ikke passet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28166 Skrevet Juni 26, 2013 La om dekkene mine på Dekksentralen Randaberg forresten, 800kr for balansering og alt Halv pris bare på en ringerunde.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28167 Skrevet Juni 26, 2013 La om dekkene mine på Dekksentralen Randaberg forresten, 800kr for balansering og alt Halv pris bare på en ringerunde.. God erfaring med dei eg og! Både når eg har handla dekk der (dei e typisk ein hundrelapp dyrere pr. dekk på Michelin enn Dekkonline ) og når eg har hatt med egne dekk handla på nett. At dei ligge 500m fra huset mitt gjør det heila ganske så praktisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28168 Skrevet Juni 26, 2013 God erfaring med dei eg og! Både når eg har handla dekk der (dei e typisk ein hundrelapp dyrere pr. dekk på Michelin enn Dekkonline ) og når eg har hatt med egne dekk handla på nett. At dei ligge 500m fra huset mitt gjør det heila ganske så praktisk Virket som greie folk ja, hadde grei pris på dekk også.. men jeg ville som alltid ha Toyo Proxes T1R. Kanskje jeg kjøper vinterdekkene mine der! ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28169 Skrevet Juni 26, 2013 Noen som vet om det er forskjell på US versjonene av Poloen kontra EU? Bestilte ferdig kutta soting som ikke passet, selgeren mener at det er forskjeller som gjør at det ikke passet... Sto der noge om "fits US models only" ? E vel selgaren som må gi beskjed ka d passe t? Men e vel vanskelig å få udenlanske sier t å godta norske kjøpsreglar, va d møje d bomma me, eller snakke me millimeter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28170 Skrevet Juni 26, 2013 Foran va d feil form, så tror faktisk ikje eg hadde fått kutta de te. Bak der va de 5-7 cm for korte, mini-rudå va altfor stor (men kuttan te) og bak va d og for stort (men kutta d te..) Fekk litt inntrykke av at d va golf eg hadde fått kutta te.. Men vil tro at vinduene te baksetene ikje e mindre der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28171 Skrevet Juni 26, 2013 Noen som vet om det er forskjell på US versjonene av Poloen kontra EU? Bestilte ferdig kutta soting som ikke passet, selgeren mener at det er forskjeller som gjør at det ikke passet... VW Polo selges ikkje i USA http://www.vw.com/en/models.html Produseres i Mexico men selges kun te søramerika og afrika. Dog i både sedan og stasjonsvogn utgave. Har ikkje fått te nye 6R modellen? Din hette 9N3. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28172 Skrevet Juni 26, 2013 Merkelig at de ikje sa någe om d.. Eg spesifiserte at d va 9N3 og 2009 modell. Prøve nå og se om eg kan få gratis ferdigkutta te passaten heller. Har allerede bestilt ruller så eg kan kutta sjøl te Poloen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28173 Skrevet Juni 26, 2013 [ATTACH=CONFIG]197043[/ATTACH] - 1.9TDI ALH (90hk), nå 367hk/611Nm - Borg Warner S356V turbo (vnt turbo type STOR) - 3,2bar ladetrykk (kun 2,5bar baktrykk!) - HFLO-X .341 dyser Ny 1.9TDI rekord uten lystgass Og sånn endte det (sprekkt blokk!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28174 Skrevet Juni 26, 2013 Kun 2,5 baktrykk? :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28175 Skrevet Juni 26, 2013 Kun 2,5 baktrykk? :-D Jepp, turbo type STOR!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...