#28201 Skrevet Juli 1, 2013 Er det noen forskjell på ryggesensorene i bakfangeren, eller har alle det samme delenummeret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28202 Skrevet Juli 1, 2013 Er det noen forskjell på ryggesensorene i bakfangeren, eller har alle det samme delenummeret? På noen er det forskjell fra midten og siden, men på de fleste biler pleier det å være like. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28203 Skrevet Juli 1, 2013 Til info så er lamin-x veldig enkelt å legge.. Så med andre ord, du tar jobben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28204 Skrevet Juli 1, 2013 Så med andre ord, du tar jobben? Hehe, hadde eg hatt tid sko eg gjerne vært me å hjolpe deg, men he hendan fulle for tiå og reise snart på ferie i 3uge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28205 Skrevet Juli 1, 2013 Så med andre ord, du tar jobben? Ligge greie guider på youtube 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28206 Skrevet Juli 1, 2013 Gi meg litt tid, så kan kanskje eg hjelpa. Holle på å lera meg soting og ska prøva å legga på lyktene mine og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28207 Skrevet Juli 2, 2013 Noen som har tube videoen av den rosa skylinen som ble "jaktet" av "politiet"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28208 Skrevet Juli 2, 2013 Ble ikke den lagt ut på denne tråden da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28209 Skrevet Juli 2, 2013 Post #27676 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28210 Skrevet Juli 2, 2013 Takker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28211 Skrevet Juli 2, 2013 Nogen her som har erfaring eller hørt noge om Rørheim Auto i sandnes? Ligge på ganddal.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28212 Skrevet Juli 2, 2013 Goe kar d? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28213 Skrevet Juli 3, 2013 Vettkje kor mange sports interesserte folk d e her, men lure på om d e någen her som har lyst å verme på Viking Race. Eg ska ta turen me to kompiser men e plass te flerne! Vikting Race.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28214 Skrevet Juli 3, 2013 Vettkje kor mange sports interesserte folk d e her, men lure på om d e någen her som har lyst å verme på Viking Race. Eg ska ta turen me to kompiser men e plass te flerne! Vikting Race.no Hmmm aldri sett før. Så ut som kul sport. Nordisk Parkour 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28215 Skrevet Juli 4, 2013 E vel ikje akkurat ein sport, men sports-aktivitet Hinderløypa, finner mange sånne rondt om i Europa og verden, men dette e d en fyste i Norge. EDIT: Diskusjon fra et annet forum. Var en fyr som fikk beskjed fra Møller om at intervall på reg. reim bytte var 210 000km på en 2010 A3 1.6TDi, stemmer dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28216 Skrevet Juli 4, 2013 (endret) EDIT: Diskusjon fra et annet forum. Var en fyr som fikk beskjed fra Møller om at intervall på reg. reim bytte var 210 000km på en 2010 A3 1.6TDi, stemmer dette? Det e nye type reim, Continental Diesel Runner, så ska holda så lenge ja. Men ska inspiseras fra 90k og kver 30k etter det så kan jo ver dei finne ein grunn te å bytta an før det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28217 Skrevet Juli 4, 2013 (endret) Takker! Godt å ha sånne så deg!! EDIT: Ka e d som må stillas på itte jeg har montert senken? Någe eg kan jør sjøl? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28218 Skrevet Juli 4, 2013 Det er vell camber, caster, spissing og hva det nå enn heter. Ikke lett å gjøre uten 4-hjulskontrollutstyr. Tar ikke 0,01 grader skjeivhet på øyemål Og hvis du skal ha det inn i vognkortet må du ha papirer fra et verksted på at det er korrekt innstilt. Men kjør litt med det slik at det får satt seg litt (hvis det er kun fjærer). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28219 Skrevet Juli 4, 2013 Gratulerer med dagen Robin: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28220 Skrevet Juli 4, 2013 Finnes det en butikk i nærheten som er veldig god på skruer og mutre? Jeg trenger en M5 firkantmutter som er ca 2mm tykk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28221 Skrevet Juli 4, 2013 Skruehuset på forus? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28222 Skrevet Juli 4, 2013 Takker! Godt å ha sånne så deg!! EDIT: Ka e d som må stillas på itte jeg har montert senken? Någe eg kan jør sjøl? Det du kan stilla på e spissing og det du burde stilla på e spissing, camber og caster. e ein grunn til at eg bytta hjul nesten kvert år.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28223 Skrevet Juli 4, 2013 Skruehuset på forus? Skruegården.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28224 Skrevet Juli 5, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28225 Skrevet Juli 5, 2013 Om antenne hullet i taket er større på biler med GPS levert fra fabrikk eller er bare basen større på topp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...