#28526 Skrevet August 15, 2013 Men du finni, har kje du bare ein Golf 4 med 1.4l bensin? Ikkje for å skrøyda, men det e ein 1.6! Nærme nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28527 Skrevet August 15, 2013 Du sa te meg at det va ein 1.8!!! Nå vil eg aldri ver me deg å kjøba is lenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28528 Skrevet August 18, 2013 Hvem var det som hadde fått denne tidligere? Mk1 Campaign grill. Må hentes i dag ellers rett i bosset;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28529 Skrevet August 18, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28530 Skrevet August 18, 2013 Det er vell en av de dårligere filmene jeg har sett så langt i år... Var veldig skuffa! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28531 Skrevet August 18, 2013 (endret) Såg ein hvit jetta (mk1?) senka me någen breie små felger, samt ein sølv passat 3C med svart bagasjelokk (vil tro at d e ei striba øve heile) som sto på Essoen bekkefare. Klubbbiler? EDIT: Någen som kan hjelpa? http://forum.vacn.no/showthread.php?260571-F%E5-av-grill-passat-3BG&p=2827053#post2827053 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28532 Skrevet August 19, 2013 Mornings! Har liggande litt småting te Scirocco i boden så eg isje har bruk for lengre. Har isje lagt d ud på "Kjøp og salg" siå eg isje har bestemt mg for pris å sånn.... Mn d e ihvertfall: - Takbøyler - Votex bakvinge. Någen her så e intr. elle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28533 Skrevet August 20, 2013 Nogen så har ein gammale mobil liggandes så eg kan kjøba billigt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28534 Skrevet August 21, 2013 Någen i området som kan hjelpa litt hurtigt? Trenge å resetta airbaglys og sletta avgasslyset på Boraen som forsvinne snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28535 Skrevet August 22, 2013 bump.. ingen med kabel rundtom i stavanger? Eg komme der du e altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28536 Skrevet August 22, 2013 Hmm, e nok ein del me kabel rondtforbi, men tippe nogen blir litt skeptiske... vis eg forstår deg rett så vil du sletta feilkoder på bilen før salg? D e sånt så d kan bli krangling og rettsaker av? Eller har du fiksa feil men bare ikkje fått sletta feilkodar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28537 Skrevet August 22, 2013 Hmm, e nok ein del me kabel rondtforbi, men tippe nogen blir litt skeptiske... vis eg forstår deg rett så vil du sletta feilkoder på bilen før salg? D e sånt så d kan bli krangling og rettsaker av?Eller har du fiksa feil men bare ikkje fått sletta feilkodar? Hvis dar e problema så vil kodan komma tbage igjen me ei gong. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28538 Skrevet August 22, 2013 Hmm, e nok ein del me kabel rondtforbi, men tippe nogen blir litt skeptiske... vis eg forstår deg rett så vil du sletta feilkoder på bilen før salg? D e sånt så d kan bli krangling og rettsaker av?Eller har du fiksa feil men bare ikkje fått sletta feilkodar? Hehe, eg har fiksa, men ikke fått sletta feilkodane. Kjøparen har sitt og forstått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28539 Skrevet August 22, 2013 Ok, ikkje meiningå å ver negative altså, men kan godt ver folk e lettare å få hjelp av nå når d e forklart?;-) Kjell: e ikkje alle feil som komme kver gang, har vore borti feilkodar så dukke opp et par uker itte di blir sletta... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28540 Skrevet August 22, 2013 Ok, ikkje meiningå å ver negative altså, men kan godt ver folk e lettare å få hjelp av nå når d e forklart?;-) Kjell: e ikkje alle feil som komme kver gang, har vore borti feilkodar så dukke opp et par uker itte di blir sletta... Men då e det jo tilfeldig feil og ikje ein konstant feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28541 Skrevet August 22, 2013 Sant som Kjell seie. Eg har kabel men e offshore så e lite hjelp i meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28542 Skrevet August 22, 2013 Fint offshore? snart på vei hjem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28543 Skrevet August 22, 2013 Finsligt her ja satse på eg komme meg hjem på lørdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28544 Skrevet August 22, 2013 Kjører Oslo --> Stavanger i morgen. Hvis noen vi ha transportert noe. Har litt plass i bilen. Litt bensinpenger og jeg er fornøyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28545 Skrevet August 23, 2013 Fekk lyst på nytt hus http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=43543793 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28546 Skrevet August 23, 2013 Kjøb! Eg veit elise ikje he ng imod d. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28547 Skrevet August 23, 2013 Någen som ska t egersund idag???? Sko hatt ein del på rogaland bildeler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28548 Skrevet August 23, 2013 Kjøb! Eg veit elise ikje he ng imod d. Hu så sendte linken. Eg kjøpe å alle på Malheim flytte inn hos meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28549 Skrevet August 23, 2013 Eg kjøpe å alle på Malheim flytte inn hos meg? LETT!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28550 Skrevet August 23, 2013 Må ikkje legga ut sånne lenker eg og vil ha!!! Men får aldri fruen med på å flytta så langt fra bydn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...