#28676 Skrevet September 17, 2013 Plastidip har noe til lykter tror jeg Plasti dip på lykter blir ikek så good. Men du mener det er enkelt å gjøre det selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28677 Skrevet September 17, 2013 Jeg har gjort det selv en gang, men mye enklere lykter enn du har. Just try, man kan jo ikke ødelegge noe heller. Kjøp noe billiggreier først for å prøve litt. ebay.com har mye shit Men hadde heller gjort det til sommern neste år? Blir jo bare mørkere og mørkere nå. Kan ikke tenke meg at lyset blir bedre av det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28678 Skrevet September 18, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44061620 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28679 Skrevet September 18, 2013 Ble forbi kjørt av en Tesla S på M44 på vei mot motorveien. Gjett hvem som ble stoppa rett før siste rundkjøring av sivilpoliti? Svart MB E-klasse stasonsvogn med limo-sota vinduer. SL-skilt btw. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28680 Skrevet September 18, 2013 Den mercå har vært fryktelig aktive di siste dagene!! Såg an hadde stoppa ein BMW i enden av motorveien (gandal) for 2 dager siden og så såg eg an me blålys i full fart på motorveien i går... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28681 Skrevet September 18, 2013 M44 e "ein speseilt overvåka strekning", tror heller ikje politiet har någe i mot å stoppa nybakte tesla eiere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28682 Skrevet September 18, 2013 den stoppa meg også :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28683 Skrevet September 18, 2013 huffa.. dyrt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28684 Skrevet September 18, 2013 Politiaspirantane e sluppe laus i distriktet http://www.aftenbladet.no/nyheter/lokalt/stavanger/Mange-trafikkontroller-fremover-3255804.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28685 Skrevet September 18, 2013 Sivilen er tvilsomt en student, var alene i bilen etter det jeg så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28686 Skrevet September 18, 2013 Va vel ingen så sa det? Bare nevnte det her for at nå e tiå for å kjøra meget pent for det laserkontroller i hytt og gevér, samt at dei stoppe alt og alle bare for å øva seg på det. Ingen sammenheng med sivilbilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28687 Skrevet September 18, 2013 unnskyld, glemte at eg ikje e verdens senter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28688 Skrevet September 19, 2013 Politiaspirantane e sluppe laus i distriktet http://www.aftenbladet.no/nyheter/lokalt/stavanger/Mange-trafikkontroller-fremover-3255804.html Roa meg litt me svartrøyken framøve altså... Å gjerna ikkje setta på 16"felgar ennå, så sleppe di å stå å klø seg i håve me omregning av dimensjonar... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28689 Skrevet September 19, 2013 unnskyld, glemte at eg ikje e verdens senter.. lett å glemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28690 Skrevet September 20, 2013 Trorkje VACN e tydelig nok på FB ka de jør på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28691 Skrevet September 20, 2013 Noen som kan anbefalle skikkelig lakkfjerner? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28692 Skrevet September 20, 2013 Funket for meg, og jeg snakker ikke om VITA pro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28693 Skrevet September 20, 2013 Den de har på biltema funket overraskende bra te prisen hvertfall. Prøvd både den og Duxola og syns de funket like bra begge to. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28694 Skrevet September 20, 2013 Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28695 Skrevet September 20, 2013 Noen som vil kjøpe kjekk golf 5gti 3 dørs. Den går billig kjøper må ordne eu og godkjenning av senk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28696 Skrevet September 21, 2013 Har de fått ennå en svart sivil merce? De har jo en C-klass stasjonsvogn med SU95664 og B.O.S skiltplater. Har studentene lov å bruke laser eller har de bare belte/mobil/sertifikat/vognkort/promille kontroller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28697 Skrevet September 21, 2013 Har de fått ennå en svart sivil merce?De har jo en C-klass stasjonsvogn med SU95664 og B.O.S skiltplater. Har studentene lov å bruke laser eller har de bare belte/mobil/sertifikat/vognkort/promille kontroller? Ble vel nevnt sist side, mercen har vært aktiv i det siste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28698 Skrevet September 21, 2013 AWESOME!!! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43937534 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28699 Skrevet September 21, 2013 AWESOME!!! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43937534 Tror eg hadde sota framrutene og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28700 Skrevet September 21, 2013 [ATTACH=CONFIG]205307[/ATTACH] Trorkje VACN e tydelig nok på FB ka de jør på... Joda har full kontroll Men me e flerne som har tilgang og på fb har de tilgang til admin via privat kontoen. Da ser det ut som jeg har likt bildet sjøl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...