Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Plastidip har noe til lykter tror jeg :)

Plasti dip på lykter blir ikek så good. Men du mener det er enkelt å gjøre det selv?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har gjort det selv en gang, men mye enklere lykter enn du har. Just try, man kan jo ikke ødelegge noe heller. Kjøp noe billiggreier først for å prøve litt. ebay.com har mye shit :D

Men hadde heller gjort det til sommern neste år? Blir jo bare mørkere og mørkere nå. Kan ikke tenke meg at lyset blir bedre av det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble forbi kjørt av en Tesla S på M44 på vei mot motorveien. Gjett hvem som ble stoppa rett før siste rundkjøring av sivilpoliti? :D

Svart MB E-klasse stasonsvogn med limo-sota vinduer. SL-skilt btw.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den mercå har vært fryktelig aktive di siste dagene!! Såg an hadde stoppa ein BMW i enden av motorveien (gandal) for 2 dager siden og så såg eg an me blålys i full fart på motorveien i går...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

M44 e "ein speseilt overvåka strekning", tror heller ikje politiet har någe i mot å stoppa nybakte tesla eiere ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sivilen er tvilsomt en student, var alene i bilen etter det jeg så.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va vel ingen så sa det? Bare nevnte det her for at nå e tiå for å kjøra meget pent for det laserkontroller i hytt og gevér, samt at dei stoppe alt og alle bare for å øva seg på det. Ingen sammenheng med sivilbilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

unnskyld, glemte at eg ikje e verdens senter.. :/

lett å glemme :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

liksomVACN.JPG

Trorkje VACN e tydelig nok på FB ka de jør på...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den de har på biltema funket overraskende bra te prisen hvertfall. Prøvd både den og Duxola og syns de funket like bra begge to.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vil kjøpe kjekk golf 5gti 3 dørs. Den går billig kjøper må ordne eu og godkjenning av senk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har de fått ennå en svart sivil merce?

De har jo en C-klass stasjonsvogn med SU95664 og B.O.S skiltplater.

Har studentene lov å bruke laser eller har de bare belte/mobil/sertifikat/vognkort/promille kontroller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har de fått ennå en svart sivil merce?

De har jo en C-klass stasjonsvogn med SU95664 og B.O.S skiltplater.

Har studentene lov å bruke laser eller har de bare belte/mobil/sertifikat/vognkort/promille kontroller?

Ble vel nevnt sist side, mercen har vært aktiv i det siste :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

[ATTACH=CONFIG]205307[/ATTACH]

Trorkje VACN e tydelig nok på FB ka de jør på...

Joda har full kontroll ;)

Men me e flerne som har tilgang og på fb har de tilgang til admin via privat kontoen. Da ser det ut som jeg har likt bildet sjøl :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.