Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

D va ikje Hans, den bilen kjenne eg igjen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det er mulig å få tak i VACN skiltholder i regionen, eller må det skaffes på treff?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det er mulig å få tak i VACN skiltholder i regionen, eller må det skaffes på treff?

Jeg har dette liggende :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nogen som kan sunsa noge om 2.7tdi 190hk kontra 3.0tdi 245hk(?) som står i a6 c6? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Go 3.0tdi. Når du he prøvd begge då skjønne du koffor. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah :) Gamlå som vil ha nye bil, har sitt litt på en me 2.7, men då e d kanskje bare å skrinlegga d.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah :) Gamlå som vil ha nye bil, har sitt litt på en me 2.7, men då e d kanskje bare å skrinlegga d.. :)

Far mkn lurte på det samma når han kjøpte sin, men ette å ha prøv d begge så var valget lett i følge han. Men nå lige han litt ekstra power då. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2.7TDI 190hk

3.0TDI 204hk

3.0TDI 240hk

3.0TDI 245hk

3.0TDI 204hk utgaven e faktisk ganske så nice å kjøra! Har ein nyare generasjon turbo så spoole sykt fort opp i forhold te resten av bølingen ("Z" aksling og lagerteknologi) Perfekt som mammabil :) Med chip så e det plenty power og ;)

245hk varianten har og fått ein "Z" turbo, men den turboen e eindel større så då komme an ikkje i gang lika fort så 204hk varianten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du ka chip gir 245hk? Og ka turbo som står i 313hk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som he org understell til passat 3bg fwd eller audi a6 4b fwd liggande?

eg har någe liggande :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har någe liggande :P

Ska du bruge det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska du bruge det?

Tvile på det, ligge hjemma å støve hos gamlingane. Meine eg mangle ein bakdemper eller någe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tvile på det, ligge hjemma å støve hos gamlingane. Meine eg mangle ein bakdemper eller någe

Mangle!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koss klare du å roda vekk ein demper? E d sånn eg bør unngå å spør ka du har brukt an te? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2.7TDI 190hk

3.0TDI 204hk

3.0TDI 240hk

3.0TDI 245hk

3.0TDI 204hk utgaven e faktisk ganske så nice å kjøra! Har ein nyare generasjon turbo så spoole sykt fort opp i forhold te resten av bølingen ("Z" aksling og lagerteknologi) Perfekt som mammabil :) Med chip så e det plenty power og ;)

245hk varianten har og fått ein "Z" turbo, men den turboen e eindel større så då komme an ikkje i gang lika fort så 204hk varianten.

Takk for svar :D får tråla gjennom finn itte 3.0 å se om me finne nogen kjekke :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Woho, endelig fått meg original Vag-Com kabel og dedikert PC til formålet. : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pokker.. Skulle bedt deg handle en til meg når du var i junaiten..! Grrrr:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pokker.. Skulle bedt deg handle en til meg når du var i junaiten..! Grrrr:)

Ja, ein del billigere der, men kjøpte faktisk ikje min der, kjøpte den av en på forumet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koss klare du å roda vekk ein demper? E d sånn eg bør unngå å spør ka du har brukt an te? :P

Den røyg i båset for ann va fesen! meine eg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.