Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Lasse, skru av autocorrect på mobilen, du skrive (Ford) Ka både på forum og SMS istedenfor ka med små bokstaver :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke kossen eg skrur det av ellers hadde det vært gjort for lenge siden...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nogen så vett om et firma så glassblåse felga, og evt. ke pris der e på sånt her i området ? (Sandnes/Stavanger/Jæren)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg undersøkte glassblåsing tidligere en gang fant jeg ut at NOT Overflatebehandling AS glassblåser felger.

Tror aldri jeg kom så langt at jeg spurte om pris på en slik jobb.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nogen så vett om et firma så glassblåse felga, og evt. ke pris der e på sånt her i området ? (Sandnes/Stavanger/Jæren)

Eg ska åg ha av gårde någen tønner og felgsenter til glassblåsing og lakk i løpet av vinteren. kan jo evt. samkjøra å prøva å få ein bedre pris? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg ska åg ha av gårde någen tønner og felgsenter til glassblåsing og lakk i løpet av vinteren. kan jo evt. samkjøra å prøva å få ein bedre pris? :)

Hive meg på denne her eg og :) har någen felger som sko vært glassblåst og lakkert

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bler 30 år 2. desember og tenkte å leia lokale i slutten av november. Någen vett om någen gydd lokaler i Sandnes og omegn? Pris?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka e mailen te delesalge te meca? no_ordre_sandnes får eg ikje svar på.. ei heller de eg har snakka me før..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok og ringe e lettest. Snakka med de faktisk sjøl tidligere i dag.

51684500

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du vet at du har lang arbeidsdag når du starter 07.00 om morgenen. Så kommer kvelds-skift 14.30. Du er fremdeles på jobb. Så går kvelds-skift hjem etter full dag + 0,5t overtid. Du er fremdeles på jobb. Så går du hjem kl 23.30. BLÆH!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Parklys skal for øvrig også brukes når du står parkert. Du risikerer bot om du står parkert med nærlysene på. Dette er fordi du blender andre trafikkanter.

Kanskje på tide å ta et oppgjør me taxi-industrien som står parkert me super-duper-bright xenon lys i rundkjøringen på toppen av torget og blende all trafikk på vei opp. For ikje å snakka om at de står me motoren i gang (gjerna me varmeapparate på fult sånn at de ikje fryse mens de røyge ut vindue..)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka e gale me at di står med motoren i gang då?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forurensningen? D e jo heila tiå snakk om at luftkvaliteten e for dårlig i sentrum, taxiene hjelpe ikje akkurat te..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg og vil bli med på denne hvis du finne en plass som kan ta felgene. Har ett sett så sko vert tatt i løpet av vinteren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg he au et sett som sko våre glassblåst kanskje..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite folk som glassblåser her i distriktet. Hør med felgfix de er billige og flinke ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg og kansje om di ikke blir solgt sånn som di er.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nogen så vett ca ka bbs rs 16" går for? Godt brukte felgar me nogen små merker på kantane...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det ann og kjøpe glass til glassblåsing? Me har en ganske stor maskin på jobb som det kan gå og skifte ut sanden med glass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det ann og kjøpe glass til glassblåsing? Me har en ganske stor maskin på jobb som det kan gå og skifte ut sanden med glass.

Ja, gasolin.no selge glass sand

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me bruke Ikkje den maskinen på jobb så ofte så det hadde gått fint og byttet ut sanden med glass hvis det er mulig. Hvis det går blir dokkor med og spleise på glasset? Blir jo mye billigere enn og få nogen andre te og gjør det. Tror nok Me trenge hvertfall 2 sekker, men sjekke dette i morgen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite folk som glassblåser her i distriktet. Hør med felgfix de er billige og flinke ;)

Felgfix e nedlagt tror eg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.