#29051 Skrevet November 18, 2013 Nogen så har 14" 4x100 stålfelgar klare t avhenting? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29052 Skrevet November 18, 2013 Har noen Golf 3 felger som "samler støv" (i grunn mer løv, da de ligger ute). Skulle du hatt noe fort og galt kanskje? Vet ikke helt når jeg skal over til byen igjen, men blir ila noen uker (jule-shopping med kona, "jippi" ......) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29053 Skrevet November 18, 2013 Hei alle i Stavanger-området Broren til en kamerat av meg vurderer å handle en bil som står i Sandnes, men den står på sommerdekk. Har noen her inne tilgang til dekkomlegging og/eller noen greie vinterdekk liggende? Tror det er 15", kan sjekke, og boltsirkel er 5x114.3. Om noen kanskje har noe stålisser liggende? PS, takk for sist Finni og Kluge :beer: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29054 Skrevet November 18, 2013 Har tilgang på omlegging og avbalansering, men tipper turen hjem til Oslo går via sørlandet (og ikke over fjellet)? Jeg bor litt feil vei ifht stavanger-sørlandet, men "rett" hvis en skal over fjellet (suldal --> røldal osv) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29055 Skrevet November 18, 2013 Hei alle i Stavanger-området Broren til en kamerat av meg vurderer å handle en bil som står i Sandnes, men den står på sommerdekk. Har noen her inne tilgang til dekkomlegging og/eller noen greie vinterdekk liggende? Tror det er 15", kan sjekke, og boltsirkel er 5x114.3. Om noen kanskje har noe stålisser liggende? PS, takk for sist Finni og Kluge :beer: Kommer ann på når hankommer, men jeg har tilgang til dekkomlegger i sandnes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29056 Skrevet November 18, 2013 Har noen Golf 3 felger som "samler støv" (i grunn mer løv, da de ligger ute). Skulle du hatt noe fort og galt kanskje? Vet ikke helt når jeg skal over til byen igjen, men blir ila noen uker (jule-shopping med kona, "jippi" ......) Sko hatt noge fort og gale ja... men ellers takk:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29057 Skrevet November 19, 2013 Någen så har 10-kant piper som passe på OZ skruer? Vett d "bare" e å handla på buktå, mn hvis någen her e intr. i selga elle leia ud sine, e d jo vinn-vinn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29058 Skrevet November 20, 2013 Noen som ska på årets isbanetreff i Drevsjø 24-26 januar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29059 Skrevet November 20, 2013 Noen som ska på årets isbanetreff i Drevsjø 24-26 januar? Det e neste år og ja eg ska 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29060 Skrevet November 20, 2013 Det e neste år og ja eg ska Du utfordrer skjebnen. Du har jo litt frynsete statistikk på disse transportetappene på disse banetreffå dine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29061 Skrevet November 20, 2013 Næsj da, kun hatt: - ett clutch havari på vei te Rudskogen - mista lappen ein gang på vei hjem fra Funäs - måtta snu ein gang på vei te Rudskogen pga. eksoslekkasje på manifold - motorbrann på vei te Rudskogen, Falken bil hjem igjen... (for så å fiksa bilen og kjøra te Rudskogen såklart ) ellers intet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29062 Skrevet November 20, 2013 Noen som ska på årets isbanetreff i Drevsjø 24-26 januar? Akkurat avklart med kånå sian termin e ikje langt unna då, men ska opp eg au. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29063 Skrevet November 21, 2013 Noen som ska på årets isbanetreff i Drevsjø 24-26 januar? Ser ut som det blir tur på meg også (krysser fingrene) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29064 Skrevet November 23, 2013 Er det Tess som gjelder når man trenger o-ringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29065 Skrevet November 23, 2013 Biltema? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29066 Skrevet November 23, 2013 10x1,8 litt spesiell størrelse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29067 Skrevet November 23, 2013 Er det Tess som gjelder når man trenger o-ringer? Hvis det er veldig spesiell dimensjon så er vel vestpak plassen å gå. Har de Ikkje så lage de. Hvis Ikkje så har wurth både løse ringer i mange dimensjoner, men de har og et kit kor du kan lage dine egne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29068 Skrevet November 23, 2013 Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29069 Skrevet November 23, 2013 DAMN! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29070 Skrevet November 23, 2013 Skål! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29071 Skrevet November 25, 2013 For alle O-ringer ville jeg snakket med: Tore Vagle i Sandnes og Allf I Larsen på Forus er good. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29072 Skrevet November 25, 2013 Er det noen som har en ekstern DVD brenner jeg kan låne, eller som har lyst å brenne ut to DVDer for meg? Jeg har lastet ned nye kart (fra en svensk leverandør) men til min store overraskelse hadde ikke pcen min cd-rom og jeg ønsker ikke installere daemontools på jobbpcen min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29073 Skrevet November 25, 2013 Episk kommentar til artikkelen, les de tre første/øverste kommentarene http://www.digi.no/924929/trodde-hun-saa-google-drone-paa-majorstuen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29074 Skrevet November 25, 2013 "Finni" prøvde å sjekke meg opp sist helg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29075 Skrevet November 25, 2013 Der tror du bare kan ta vekk " tegnå med ein gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...