#29326 Skrevet Juni 20, 2014 Arne kor er tråden om golfen din håper du tar det med ett skeivt smil;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29327 Skrevet Juni 20, 2014 Åh herrefett - e alt det vekke og?! Haha, har kje sjekka ennå....koss kan dette ha skjedd egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29328 Skrevet Juni 20, 2014 Tråden på firergolfen min e gone og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29329 Skrevet Juni 21, 2014 Dette e vel ein backup itte ein hdd crash eller noge sånt? Rart at der ikkje e nyare backup dog... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29330 Skrevet Juni 21, 2014 Forstår de har hatt tidenes krasj. Mange tråder som e forsvunne, og mange - meg inkl. som ikje gidde å starta heilt opp igjen...ennå hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29331 Skrevet Juni 21, 2014 dokke får lage en oppsumering har gjort det på mine tråder gidder ikke gjøre så veldig mye ut av det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29332 Skrevet Juni 21, 2014 Ja, blir nok noe sånt. Men - e det bare meg som ikje komme inn via vanlig pc? Tapatalken funke, men får bare 'siden er under gjenoppretting' på PC'en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29333 Skrevet Juni 21, 2014 Talpatalken min virker ikke, men kommer inne på PC. Ang innleggene så kommer de ikke tilbake. Har ikke vært noen backup rutiner noe som betyr at eneste og nyeste backup de har er fra forum-oppgraderingen i juanuar, dessverre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29334 Skrevet Juni 21, 2014 Merkelig, hos meg er det motstatt. Og helt supert at 6 mnders forumaktivitet har forsvunnet som dugg for solen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29335 Skrevet Juni 21, 2014 Sjekk innstillingene deres, forum.vacn.no fungerer, forum.vwaudi-club.no fungerer ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29336 Skrevet Juni 21, 2014 Gull, da gikk det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29337 Skrevet Juni 23, 2014 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29338 Skrevet Juni 23, 2014 Noen som har testet Ross-Tech sin mobile løsning? Ser den koster 150usd mer enn vanlige, men er gjerne kjekkere om man kan gjøre det samme der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29339 Skrevet Juni 23, 2014 frustrerende. orker nesten ikke skrive prosjekttråd nå lenger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29340 Skrevet Juni 23, 2014 Nei, forsvant vel en god del der hos deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29341 Skrevet Juni 23, 2014 frustrerende. orker nesten ikke skrive prosjekttråd nå lenger... Bare å begynne på igjen. Dette skjer ikke igjen. Hvis det er noen trøst har vi mistet noen hundre timers jobb med innlegg i hovedstyrekategorien.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29342 Skrevet Juni 23, 2014 Forstår det er mye som er gått tapt for alle parter, ting tar seg nok opp igjen :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29343 Skrevet Juni 23, 2014 La inn noen innlegg her før hiddencrash som nå er borte vekk. Legger ut litt info på ny. Vil bare informere om at jeg har startet en liten bedrift som drives på kveldstid og helg, Svendsen Dekk. Har nettopp kjøpt ny omlegger, denne kommer etter planen denne uken. Nye maskinen skal iflg spesifikasjon klare 24" felg utvendig oppspenning. Har også hjelpearm på denne maskinen. Avbalanseringsmaskinen min er ca 1 år gammel, så er ikke gammelt utstyr jeg bruker. Avbal.maskin skal iflg spesifikasjon klare 22" felg, men den stopper ikke før på 24". Etter samtale med leverandør så skal denne da klare 24" felg. Normalt tar jeg 150,- pr hjul for omlegging og avbalansering + 50,- for av/på montering på bil. Dvs totalt 800,- for bytte av 4 dekk når hjula er påmontert på bil. For medlemmer i Stavanger lokallag så utgår de 50,- for av/på bil. Dvs 600,- for bytte av 4 dekk. Regner ikke med at det blir "den store trafikken" pga at jeg bor i Årdal, Hjelmeland kommune, men er nå greit å informere dere uansett. For de som ikke er så kjent innover her så er det da ferje fra Stavanger til Tau, ca 40 minutt så er det en liten kjøretur på 30 minutt. Er ca 30km fra Tau til Årdal. Eventuelt kjøre om Lauvvik-Oanes. Jeg skaffer jo dekk også fra Dekkonline, men jeg regner med de fleste her inne eventuelt kjøper dekk selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29344 Skrevet Juni 23, 2014 Jeg har ELbil itillegg til grom bilen og foreløpig er ferja gratis. Skal ikke se bort ifra at jeg hiver noen løser felger baki og besøker deg løpet av høste Freddy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29345 Skrevet Juni 24, 2014 Ja, med elbil så blir det en billig tur ja. Er vel stort sett bare tidsbruken det er snakk om da. Legger til at siden jeg ikke driver i noen stor skala (...enda...), så har jeg ikke lagerbeholdning på dekk. Vil ikke låse opp kapital med å ha mye dekk på lager. Så for de som eventuelt ville kjøpe dekk av meg så er det bare å ta kontakt, så bestiller jeg dekk etterhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29346 Skrevet Juni 25, 2014 Kor fant dokke utav at det var best å kjøpa batterier? Prøvte et eg hadde liggande i einzeren, men endte me å gå t jobb... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29347 Skrevet Juni 25, 2014 Alle "tråder jeg har deltatt i" har plutselig forsvonne fra listå, tungvindt å måtta leida di fram igen, eg vett sje kor mange av di ligge eingang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29348 Skrevet Juni 26, 2014 De drive med indexering og bjunne med 2004 fyst, så kan ta litt tid før nyere info komme inn. Bare å smøra seg me tolmodighet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29349 Skrevet Juni 26, 2014 Hei, nå har jeg startet ferien min. Har leiet et konge hus i Fjellerup, plass til 18 stk. Bassesng, boble bad, sauna,billiard,bordtennis,3 stk kjøleskap,to oppvaskmaskier,3 stk tv, trådløst, to stuer, 7 stk soverom.m.m. Kjørte en tur til Tyskland i dag, konge å prøve superb`en i rette omgivelser!:-) latterlig billig med øl og div. Andre ting!!!!!!:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29350 Skrevet Juni 26, 2014 Hekkan, alt mitt e vekke! va noen her så sko kjøpa et diagnose adapter te android, noen så kjenne seg igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...