#29451 Skrevet Juli 24, 2014 Hvor stort batteri på 1,9? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29452 Skrevet Juli 25, 2014 Hvor stort batteri på 1,9? Dette står på Sønnak sine hjemmesider når du søker på reg nummeret Spenning: 12 V, Batterikapasitet: 80 Ah, Kaldstartstrøm EN: 700 A, Lengde: 315 mm, Bredde: 175 mm, Høyde: 175 mm, polstilling: 0, Terminal type: EN, Gulvfeste: B13 Teknisk informasjon: REFERANSE Batteri for - De fleste moderne kjøretøy - Standard utstyrsnivå - Normal kjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29453 Skrevet Juli 25, 2014 Hvor stort batteri på 1,9? har du handla nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29454 Skrevet Juli 25, 2014 E vinduene på fram dørene på passat 3BG sedan og stv lige? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29455 Skrevet Juli 25, 2014 har du handla nå? Bare ein VW Bora med gåen clutch. Billig bil. AGR motor og EBJ girkasse. Så trenge ny clutch mest sansynlig og såg på darkside. Vil handla EGR kit samtidig, så e det vel greit med ny oljeretur fra turbo? Ny temp sensor å et service kit. Hmm ka mer? Trenge også nytt batteri, e det Sønnak som e best på 80Ah batteri? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29456 Skrevet Juli 25, 2014 Eg har ett EGR kit til overs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29457 Skrevet Juli 25, 2014 Eg har ett EGR kit til overs. Hvilken motor? 130+ eller 110-? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29458 Skrevet Juli 25, 2014 EGR platene er alle likt hvis jeg ikke ta helt feil nå. Passer vell clutch fra VR6 da? 400NM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29459 Skrevet Juli 25, 2014 Agr, 110- kjøpte det før eg bytta innsug 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29460 Skrevet Juli 25, 2014 EGR platene er alle likt hvis jeg ikke ta helt feil nå. Passer vell clutch fra VR6 da? 400NM Dim på røret e vel ikkje likt. - - - Updated - - - Agr, 110- kjøpte det før eg bytta innsug Fine mye ska du ha for det? Kjøpe det eg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29461 Skrevet Juli 25, 2014 400, inkludert ett innsug som e nyvaska, så sleppe du den drittjobben Eg e veldig fornøyd me clutchen min, men hvis du ikkje ska trimma e det ikkje så mye vits med oppgradert trykkplata 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29462 Skrevet Juli 25, 2014 400, inkludert ett innsug som e nyvaska, så sleppe du den drittjobben Eg e veldig fornøyd me clutchen min, men hvis du ikkje ska trimma e det ikkje så mye vits med oppgradert trykkplata Deal Må plukke av girkassen først å se hvor mye som er skadet. Men bilen har gått 300k så er sikkert ikke dumt å handle nytt alt i sammen. Vertfall ikke når prisen er såpass god. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29463 Skrevet Juli 25, 2014 Jeg har noen brukte VR6 clutcher og trykkplater, plukk den fineste gratis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29464 Skrevet Juli 25, 2014 Hvis du kjøpe nytt ikkje kjøp VR6 clutch. Der e forskjellig senter på VR6 og TDI clutchene, sistnevnte har flytende senter og dempe mer vibrering. Har akkurat samme lamell belegg og trykkplata så tåle samme 400Nm. Kalles ofte for Sach Silent clutch kit. Enkeltmasse svinghjul fra 1Z/AHU/G60 e jo greit å ta samtidig, funke gull på dei girkassane. Eg har 10% på alt hos Darkside hvis du ska bestilla der Chip må an og få seg, mulig eg allerede har ei strekk-strikken-litt-ekstra fil liggande 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29465 Skrevet Juli 26, 2014 Fått hjem bilen, tror det e slavesylinder som e gåen i første omgang. Noen som har ein gammal liggende som eg kan låne/få for å sjekke? E det lik slavesylinder på bensin og diesel kassene? Ellers burde an sikkert fått seg ein chip ja Petter. Ka kan du levere? Må ein tur på knoksen te ugå å få tak i litt småtterier som kan byttas ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29466 Skrevet Juli 26, 2014 Ellers burde an sikkert fått seg ein chip ja Petter. Ka kan du levere? AGR lade originalt 0,95bar Standard chip så lade 1,1 bar og har bremsa 125hk Chip+ så lade 1,2 bar og har bremsa 131hk, kan ryka pittelitt, Selle kjørte med detta før ombygg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29467 Skrevet Juli 26, 2014 Greit fornøyd me 1.2 bar på min. Litt røyk, men det va nesten ingenting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29468 Skrevet Juli 26, 2014 Røyk!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29469 Skrevet Juli 26, 2014 Min røyker godt med .280 nozzler og ellers original. Fikk god hjelp av Lasse idag, nye turboen sitter i bilen, det værste er gjort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29470 Skrevet Juli 28, 2014 Noen med vagcom så har lyst å fjerna feilkodar å aent snacks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29471 Skrevet Juli 28, 2014 Ja, kan sikkert fiksa det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29472 Skrevet Juli 31, 2014 Någen så spandere denne t Passaten min? https://forum.vacn.no/showthread.php?268245-Passat-R36-%28VR6%29-motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29473 Skrevet Juli 31, 2014 Trenge du ny motor kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29474 Skrevet Juli 31, 2014 Mmmmmh... Interesting... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29475 Skrevet Juli 31, 2014 Trenge du ny motor kanskje? Nei, men d hadde isje gjort någe me 50hk t 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...