#29551 Skrevet August 13, 2014 en bekjent av meg som selge den Ikkje någe eg ville kjørt rondt i rogalandstrafikken med hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29552 Skrevet August 14, 2014 Jeg møtte en sånn i rushet på Løkkeveien. Den sto mellom to TS-monster og følte seg nok litt malplassert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29553 Skrevet August 14, 2014 Ut fra bildene ser det nå litt ut som skiltene har vært diskutert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29554 Skrevet August 14, 2014 E Dr.Wax ein goe plass å shina bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29555 Skrevet August 14, 2014 Banekjøring på Reve nå på søndag kl.14:00, 250kr per bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29556 Skrevet August 14, 2014 E Dr.Wax ein goe plass å shina bilen? Ja veldig bra men det koster fort 4-5000 for ein skikkelig behandling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29557 Skrevet August 14, 2014 E d bare eg så ikkje komme inn via tapatalk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29558 Skrevet August 14, 2014 Tapatalk har ikke fungert optimalt i dag. Forumet har vært ustabilt siden crash'et.... Kom ikke inn tidligere Nå fungerer tapatalk hos meg iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29559 Skrevet August 15, 2014 Någen som har forslag te billig-felgmerke? Gir snart opp å finna brukte 17" som ikje e pussa ner av kantstein, vurdere å heller kjøba någe nytt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29560 Skrevet August 15, 2014 Clear hidden så fungerte det i tapatalk igen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29561 Skrevet August 15, 2014 Ja veldig bra men det koster fort 4-5000 for ein skikkelig behandling. Ok. D va d budsjette mitt va og. Men nå fant eg ein hyggelige kar på detailersclub som konne ta an. Han bruke flerne dager på jobben så då passe d fint mens eg ska på ferie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29562 Skrevet August 15, 2014 Kå hette ann? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29563 Skrevet August 18, 2014 Kå hette ann? Ole Kristian. Holde t i Åsedalen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29564 Skrevet August 18, 2014 Nogen så vett om eg får igen for barnesetene på forsikringå itte kollisjonen min? Di ska vel kasserast itte di har blitt utsatt for sånt? Å det koste jo trossalt ein del me nye... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29565 Skrevet August 18, 2014 Opp til 10000kr e det vell? De skal helst ikke brukes lenger nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29566 Skrevet August 18, 2014 Nogen så vett om eg får igen for barnesetene på forsikringå itte kollisjonen min? Di ska vel kasserast itte di har blitt utsatt for sånt? Å det koste jo trossalt ein del me nye... D sjekke du jo bare me forsikringsselskapet ditt. Og summen variere nok itte ka forsikring du har og hvilket selskap du e forsikra i... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29567 Skrevet August 18, 2014 Har snakt me di, di dekke viss eg finne kvittering... så va det det då... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29568 Skrevet August 18, 2014 D bør holda om du finne ut ka an koste og ka modell d e og sende et bilde av den du har t di hvis du isje finne kvitteringen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29569 Skrevet August 18, 2014 Sånn i grunn så trengs de vel ikkje byttas om der ikkje satt någen i setet? Ikkje at det e någe å gambla på vertfall ikkje hvis du får nye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29570 Skrevet August 18, 2014 Satt noen i begge setene. Men ja, sko bare senda bilde og ca pris. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29571 Skrevet August 19, 2014 Te de av dokkor som bruke Wurth sin Roststop Quattro spray så e den på tilbud nå te 79 kroner pluss mva... Og for de av dokkor så ikkje kjenne te denne så e det en fantastisk god grunning på sprayboks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29572 Skrevet August 19, 2014 Hørres ud så noge eg trenge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29573 Skrevet August 20, 2014 Roststop Quattro e supernice! Mange boksar av den på Jettaen, både gråe og svart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29574 Skrevet August 21, 2014 Någen som har ein viskerarm liggende te Golf/Bora MK4 førerside? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29575 Skrevet August 21, 2014 Har de ikje på knoksen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...