#29676 Skrevet September 22, 2014 Konditorfarge e veldig konsentrert, fem-ti dråper i ein liter melk og ingen vil drikka det!:-P Ja, eg har gått på internatskole... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29677 Skrevet September 22, 2014 Aldri mer AN fittings sier jeg bare. Ut til hytech imorra. Noen flere alternativer? Tess utgår, får ikke noe rabatt der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29678 Skrevet September 23, 2014 Hydroscan AN fittings e bæsj... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29679 Skrevet September 23, 2014 Ka som e galt me AN fittings? Trodde de sko ver greie eg bare du kjøpte skikkelige... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29680 Skrevet September 23, 2014 Sikkert grei når det ikke er teflon. Gruer meg til å lage teflonslanger på passaten en dag... Sikkert 20+ der. Har fått litt tips nå etterpå, men er tom for fittimgs nå og vil ikke vente 2 uker på ny fittings igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29681 Skrevet September 23, 2014 AN ska jo ver greit d så lenge ein kjøpe skikkeligt (hos TESS og lignende hette gjengene JIC). Men ellers så har du jo NPT som tette på gjengene (konte gjenger) eller BSP (her må man bruke pakning om man ikke har annlegsflate å tette mot). "Problemet" med å gå på Tess og lignende e at de har hatt så mange tilfeller der folk kjøpe fittings og slange, så monterer de feil eller har kjøpt seg feil type slange og så går d i dass og Tess eller kem d e får ein gjeng me sure rånere på dørå di må sidda å hørra på maset t. Derfor gidde isje Tess å gi någen rabatter, for di e egentlig isje interessert i å selga slanger og fittings t privatbil. Det va jaffal greiå når eg jobba der ein gang i tiå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29682 Skrevet September 23, 2014 Eg får 60% rabatt gjennom jobben på ferdig presste PTFE/teflon slanger hos Hydroscan AN fittings e noe dritt å montera, spesiellt på stålomspunne PTFE slange. Dei e i aluminium så dei tåle null og niks. Oljetilførselen på Golfen min løsna og lagte motorbrann pga oljesøl på downpipe, det hadde aldri skjedd med ein banjo bolt i stål Hydroscan yte faktisk service sjøl te privatfolk. Tess e te å bli kvalm av... Vil ikkje, gidde ikkje, orke ikkje og kan ikkje. Bare dårlige erfaringer med dei. I tilegg e dei grapsdyre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29683 Skrevet September 24, 2014 Någen som ein gammal startmotor de ikje trenge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29684 Skrevet September 25, 2014 (endret) https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=838380076193116&id=100000633946630 Prøveturen startet kl 10 i dag, observert på vei ut mot sola kl 10:30. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29685 Skrevet September 27, 2014 Noen med vagcom som kan feilsøke min audi iløpet av kvelden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29686 Skrevet September 29, 2014 Noen som har vært borti: P0473 Exhaust Pressure Sensor High på en a4 b8? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29687 Skrevet September 29, 2014 Tett partikkelfilter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29688 Skrevet September 29, 2014 Noen som har vært borti:P0473 Exhaust Pressure Sensor High på en a4 b8? http://engine-codes.com/p0473.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29689 Skrevet September 29, 2014 Bilen funke optimalt, ringte verksted mesteren hos møller, han tvilte sterkt på at det va partikkelfilteret, han meinte eg burde sletta feilkodane så se ka som skjer. Konne verr sensoren som sitte på luftfilterboksen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29690 Skrevet September 29, 2014 Noen som har / har laget seg noe utstyr for trykktesting av luftlekasjer fra LMF / turbo og til innsugmanifolden? Sånn ca 2" & 3" blindplugger og alla bilventil tilkobling for lån? Skal prøve å finne ut hvor heen lufta mi blir av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29691 Skrevet September 30, 2014 siliconeintakes.com har denslags 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29692 Skrevet September 30, 2014 Colaflasker, silikonslanger, slangeklemmer og en bilventil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29693 Skrevet September 30, 2014 Någen som har ein ekstra motorbukk stående som kan lånes i noen uker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29694 Skrevet September 30, 2014 Har en extra i noen uker. Kom og hent! Er i lokalet snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29695 Skrevet September 30, 2014 Fruen meine eg har bestilt litt for mye turboer når DHL budet kjenne na igjen når hu e ute og går tur og vinke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29696 Skrevet September 30, 2014 No shit sherlock 5 som går på meg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29697 Skrevet September 30, 2014 Fruen meine eg har bestilt litt for mye turboer når DHL budet kjenne na igjen når hu e ute og går tur og vinke Hahahahaha!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29698 Skrevet September 30, 2014 Fruen meine eg har bestilt litt for mye turboer når DHL budet kjenne na igjen når hu e ute og går tur og vinke Hahhahaha Eg kjenne te det! Hos meg går de bare bag å legge eskå i bodå hvis der e ingen bila i gården, så får eg bare sms at pakken ligge på same plassen. Dragen skjønte lite når hu va på terrassen i sommer å en DHL mann bare jekk inn å la någe i bodå å jekk igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29699 Skrevet Oktober 1, 2014 Har en extra i noen uker. Kom og hent! Er i lokalet snart Sweet! Var ikke ute i går, men i dag eller i morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29700 Skrevet Oktober 1, 2014 Ring meg når du har tid til å hente den så treffes vi der ute. Men er nok litt ute idag og imorra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...