#29701 Skrevet Oktober 1, 2014 Når starter knoksen med lørdagsåpent igjen? Skulle hatt noen småting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29702 Skrevet Oktober 1, 2014 Når starter knoksen med lørdagsåpent igjen? Skulle hatt noen småting Fra 1.10.14 har vi vinter-åpningstider: Hverdager: 08.00 - 16.00 Lørdag: 09.30 - 13.00 Merk: Ingen langdag i vinterhalvåret. (1.10.14 til 31.03.15.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29703 Skrevet Oktober 1, 2014 Detta e billigt gutta!! Hahahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29704 Skrevet Oktober 2, 2014 At den har gått igjennom hos finn.no!! Dog e d vel bare kjøp av "sånne tjenester" som isje e lov? Lide friskt å legga ut sånt med fult navn å alt uansett hehehe!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29705 Skrevet Oktober 2, 2014 Stor tro på at fyren ikje har lagt dette ut sjøl og Finn.no ser humoren i det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29706 Skrevet Oktober 2, 2014 Helt sikkert noe prank. En annen ting er jo 21:14, 7% left, Iphone. Day after 10:40, forgot to charge, still running, 17% left, Sony. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29707 Skrevet Oktober 2, 2014 Eg måtte såklart "facebooka" typen... uten å tråkka någen på tedene...d e faen'sje umuligt at d isje e tull!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29708 Skrevet Oktober 2, 2014 Der e møje rart der ute.. hørte på radioen igår om ei så hadde slutta me webcamstripping fordi hu tjente liga møje (5-600,-/t) på å se på mannfolk sine "camshow". Altså menn betale hu for å se på di, uden at di får se hu... Va og ein som hadde betalt for å få ligga på golvet me beinå hennas oppi ansiktet, i løpet av 3 episoder Big bang theory. 800,- takk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29709 Skrevet Oktober 3, 2014 Hente ut prøveskilter for lørdag eller søndag!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29710 Skrevet Oktober 3, 2014 Eller begge dager, spør på riktig måte så får du lov...:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29711 Skrevet Oktober 3, 2014 Blitt søndag, mer tid å skru på lørdag Skal fikse litt ting før turen. Har fått på flere dager flere ganger, no problem!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29712 Skrevet Oktober 3, 2014 De kan av og til gjøre seg vanskelige på det, av en eller annen grunn, jeg har måttet oppgi en god grunn til å få to dager... (og at man vil kjøre og kose seg med en uregistrert bil er ikke god nok grunn). Men jeg tenker ikke så mye på det, for min bil har lovlige skilter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29713 Skrevet Oktober 3, 2014 Er jo bare å kjøpe en dag først, trekke ny kølapp, litt motorolje i hår og tryne, jakka inn ut eller genserbytte og en annen dialekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29714 Skrevet Oktober 3, 2014 hvordan går man frem om man vil ha prøveskilt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29715 Skrevet Oktober 3, 2014 Du sier du skal ha prøveskilt for skiltnr xxxxxxx så får du, aldri mått forklare hvorfor. De spør om det er prøving eller flytting. Då pleier eg å si prøving:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29716 Skrevet Oktober 3, 2014 Må ha legitimasjon også. Koster 270kr dagen nå. Var vell 250kr ifjord? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29717 Skrevet Oktober 3, 2014 hvordan er det med forsikringen OM det skulle skje noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29718 Skrevet Oktober 3, 2014 Prøveskilt er inkl ansvarsforsikring. Ikke kasko. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29719 Skrevet Oktober 3, 2014 Vet ikke om jeg hadde turt å kjøre en dyr bil med prøveskilter... man kan trossalt gjøre en feil den dagen også... men kansje høre med forsikringsselskapet om du kan ha en gjeldene forsikring med prøveskilter. Er ansvarsforsikring i skiltene ja, det går via Tryg forsikring, og en kompis venter enda etter 4-5mnd på at de skal få tatt takst på en 96mod golf 1.6 bensin som fikk en lastebil i forskjermen på vei til EUkontrollen... treigere oppgjør skal man lete lenge etter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29720 Skrevet Oktober 3, 2014 Leide prøveskilter tidligere i uka, å det ble "avhør" hvorfor jeg trengte to dager..... "En EU kontroll tok bare en dag" fikk jeg beskjed om. Dem hadde skjerpet inn på reglene om utlån av prøveskilter...😳 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29721 Skrevet Oktober 3, 2014 Hvis det var ho utenlandske, jepp er noe shit å ha å gjør med. De andre damer er kjempebra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29722 Skrevet Oktober 3, 2014 Jeg har fått tre dager:-P fredag for å hente bilen hjem, lørdag for å kjøre den til verkstedet og skru, og søndag for å kjøre den til EU... Eller du skal til EU kvelden før, og tilbake neste dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29723 Skrevet Oktober 3, 2014 Hvor kan jeg kjøre bilen på vekt? Vegvesenet sin er ikke alltid på etter stengetid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29724 Skrevet Oktober 3, 2014 Kontrollstasjonen på sokn har døgnåpent vekt, men spørs om den er nøyaktig nok den registrerer kun hver 50 kg tror eg vis det ikke er 100 da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29725 Skrevet Oktober 3, 2014 Mmmh, kan jo prøves da. Må jo kjøre en plass med bilen, liker Rennesøy jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...