#30451 Skrevet Februar 10, 2015 Kjøp en slik og bytt kontakten hvis den gamle ikke passer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30452 Skrevet Februar 10, 2015 Jeg trenger metalldingsen som kontakten skrues fast i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30453 Skrevet Februar 10, 2015 Fikk en ny dings med UPS / Bring i dag. Synd vintertreffet er over..... Katten måtte sjekke at alt var med siden han trekker på alle fire hele tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30454 Skrevet Februar 10, 2015 Blir spennende å høre hva erfaringen din blir her. Litt lyst på den selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30455 Skrevet Februar 11, 2015 Hadde bilen inne hos AutoFix i går for å få tatt firehjulskontrollen, de fekk ikje bilen opp. Meinte an va for lav. E d standard størrelse/høyde på disse eller variere d? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30456 Skrevet Februar 11, 2015 Hørtes noe amatørmessig ut du slapp vel betale da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30457 Skrevet Februar 11, 2015 Har di ikkje råd t treklossar hos autofix? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30458 Skrevet Februar 11, 2015 De prøvde å bygga opp me treklosser (3 lag tror eg), men frontfangeren ville ta borti:P Betalte selvsagt ikje! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30459 Skrevet Februar 11, 2015 Autofix? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30460 Skrevet Februar 11, 2015 Rett me smarthotelle. Fekk go pris igjennom en kompis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30461 Skrevet Februar 11, 2015 Et mekonomen verksted på Lura. Ekje så veldig godt fornøyd med de. Virke som de e mange raske løsninger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30462 Skrevet Februar 11, 2015 Et mekonomen verksted på Lura. Ekje så veldig godt fornøyd med de. Virke som de e mange raske løsninger. Har du brukt de? E litt skeptisk, men for å ha et ark å visa BT, så bryr eg meg ikje så mye.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30463 Skrevet Februar 11, 2015 Ja, han eg kjøpte bmwen av brukte dei. Så den he våre inne et par gonge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30464 Skrevet Februar 19, 2015 http://forum.vacn.no/showthread.php?t=273769 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30465 Skrevet Februar 19, 2015 Trist at du flytter Søren men det er jo ikke lange biten! Noen som vet om man må ta to Eu kontroller når en bil har gått 2 år over fristen? Eller holder det med en for begge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30466 Skrevet Februar 19, 2015 en! ventoen var begjært avskiltet siden 2005 det går non fint med flyttingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30467 Skrevet Februar 19, 2015 Trist at du flytter Søren men det er jo ikke lange biten! Noen som vet om man må ta to Eu kontroller når en bil har gått 2 år over fristen? Eller holder det med en for begge? Det holde me ein ja Gjor d på S3'en Ninja-edit: Men om ein bil egentlig ska t ny eu neste år og du tar eu ett år for seint i år feks, så må du ta ny eu neste år igjen for å komma t bage t den normale syklusen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30468 Skrevet Februar 19, 2015 jepp, sånn som robin sier. dritt system, burde være EU når man vil eller innen fristen sånn som i tyskland. mye enklere å selge biler da. men var nettopp på eu med Kristin sin bil. Mai 2017 tidlig ute i år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30469 Skrevet Februar 23, 2015 Noen her som har en motorbukk jeg kunne lånt i noen uker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30470 Skrevet Februar 23, 2015 Har en du kan låne jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30471 Skrevet Februar 23, 2015 Noen som har tepperenser jeg kunne lånt/leid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30472 Skrevet Februar 23, 2015 Finni, det er ikke tilfeldigvis min du skal låne bort? Jeg lånte tepperenser hos fargerike for 290kr inkl såpe fra lørdag til mandag. Det var i Arendal da, men de har jo sikkert her oppe også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30473 Skrevet Februar 23, 2015 Ikke din nei Søren. Har egen nå som jeg fikk av Jan Nilsen i sin tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30474 Skrevet Februar 23, 2015 da gir du bare min til stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30475 Skrevet Februar 24, 2015 da gir du bare min til stian Jeg har ikke din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...