Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Go pro er rett og slett for dyr syns eg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Go pro er rett og slett for dyr syns eg.

Enig der, derfor jeg ble litt nyskjerrig på sette som på papiret er tilsvarende og i tester er bra nok for min del. Største spørsmålstegnet jeg ser nå, er lyden som i flere av filmene har vært dårlig/lav. Men igjen, sett film der den har vært bra..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg SJCAM SJ4000 WIFI. Holder massevis til mitt bruk (banekjøring og intrumentfilming) og koster rundt 800kr levert med DHL.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Komme vel veldig ann på bruken. Di billigste alternativå e generelt dårligare når det blir mørkt, og e treigare t å omstilla seg t nye lysforhold.

Eg har et billigt fra coop, uten wifi å andre fancy funksjoner. Filme greit i dagslys, men klare ikkje spela av fullhd-film på skjermen.

Lyden blir og heilt løyen når det vanntetta skalle e på, kansje det som e me dette og? Og den filmen du fant me greie lyd e uten skall på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Komme vel veldig ann på bruken. Di billigste alternativå e generelt dårligare når det blir mørkt, og e treigare t å omstilla seg t nye lysforhold.

Eg har et billigt fra coop, uten wifi å andre fancy funksjoner. Filme greit i dagslys, men klare ikkje spela av fullhd-film på skjermen.

Lyden blir og heilt løyen når det vanntetta skalle e på, kansje det som e me dette og? Og den filmen du fant me greie lyd e uten skall på?

Har fonne ganske mange filmer :P Men ein som va ein rein test film, dvs ein som filma me GoPro og AEE på likt og bytta mens han snakka, der kom AEE dårligst ut med lav lyd. Når han kjørte bil, så blei d nesten umulig å hørran. Mens når ein hadde de på bryste når han surfa, så va lyden faktisk bedre på AEE (dog minimalt). Der AEE har vist god lyd kvalitet, e ein film fra sykkeltur, der e nesten lyden krystallklar, sjøl når fyren snakke i fart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kan man kjøpe lamellgardiner til en grei penge?

Jeg ønsker ikke "jysk-kvalitet", men det trenger heller ikke være Rolls-Royce.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kan man kjøpe lamellgardiner til en grei penge?

Jeg ønsker ikke "jysk-kvalitet", men det trenger heller ikke være Rolls-Royce.

Skeidar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvor man kan få tak i en oljepanne til en Oettinger S16?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Todelte originale Oettinger bunnpanner e skjeldne/umulige å få tak i. Den Lasse linka te e replika støpt i ett stykke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og den er plenty god nok, men kansje ikke dyr nok:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, takk for forslaget men han jeg spør for er på jakt etter en original Oettinger bunnpanne :) Holder på å bygger en original Oettinger motor og fikk en original bunnpanne tilsendt ifra Nederland men den var ødelagt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så sivilpurken i dag. Svart B8(?) med RK69....-skilt (mener jeg..). Sota ruter og to ublås.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tips te kor eg finne relativt tørre større flater som passe te å kjøra RC bil? :) Va i nederste p-etg på kvadrat sist helg som fynka bra, tar i mot andre tips.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

perkeringshus hana sanz. men mye folk som bor der da. nok ikke å anbefale når det er bensinbiler. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Parkeringshuset me Biltilsynet;-)

4-5 tomme etasjar oppå kverandre...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Parkeringshuset me Biltilsynet;-)

4-5 tomme etasjar oppå kverandre...

Ikje feil! :) Sleppe te og me bommen då, e vel heller ikje mye trafikk i helgene som jør at d e få som drar me regne inn :)

E elektrisk, men ska gå opp i 55km/t, så trenge litt plass å boltra meg på :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har ein 30cc bensin RC bil stående kanskje eg snart skulle fyrt opp den igjen. Gamlingen blir galen for plenen hans ser ut som ei slagmark etter eg har kjørt litt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjør ein rens eller to, så burde d bli bedre. Tippe dysene e tette/tørka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye bruker du skriveren? Blekkskrivere har ikke godt av å ikke bli brukt. Uorginalt blekk/toner anbefales ikke. Jeg har akuratt vert på kurs i service av skrivere, og kursleder hadde mye erfaring med skader pga uorginalt blekk og toner, også såkalte refylte partoner/tonerkassetter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.