#226 Skrevet Mai 20, 2008 Hipt å ikkje verr der Der stille me likt lillegutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#227 Skrevet Mai 20, 2008 E neste treff søndag 1 juni eller 8 juni? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#228 Skrevet Mai 20, 2008 HAHAHA, derfor du aldri ringte? Jepp, hadde jo regna med jeg var såpass savna at du ville ringe å vekke meg... men den gang ei: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#229 Skrevet Mai 20, 2008 E neste treff søndag 1 juni eller 8 juni? 1.juni... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#230 Skrevet Mai 20, 2008 Er jo treff 8 juni og, men det er på Våler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#231 Skrevet Mai 20, 2008 Regne me du stille på begge Roar??!?!?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#232 Skrevet Mai 21, 2008 "Noen her" i lokallaget som har imponert russen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#233 Skrevet Mai 21, 2008 Gale Frank er beryktet overalt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#234 Skrevet Mai 21, 2008 HAHA, den bilen så jeg faktisk. Nesten så jeg konsfiskerte den siden den sto i mit navn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#235 Skrevet Mai 22, 2008 tror ikke det er bare de med bussen som har blitt imponert;) såg denne "bilen" her en dag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#236 Skrevet Mai 22, 2008 Jamen, va det den du kjørte i dag Arne? HOHOOOOOOO 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#237 Skrevet Mai 24, 2008 tror ikke det er bare de med bussen som har blitt imponert;)såg denne "bilen" her en dag:) Det der er vel noe av det rareste jeg har sett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#238 Skrevet Mai 24, 2008 Tru d e ein av de få bilan eg faktisk bare he lyst å kjøra me ein monstertruck! ALT e feil me den fronten i forhold t bilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#239 Skrevet Mai 24, 2008 Hadde ikke eier råd til Audi A2 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#240 Skrevet Mai 24, 2008 tror ikke det er bare de med bussen som har blitt imponert;)såg denne "bilen" her en dag:) Djisus... DEN va faen støgg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#241 Skrevet Mai 24, 2008 Synes den der va ganske fin jeg, hadde jeg hatt sjangsen til å kjøpe denne, ville jeg aldri latt den gå ifra meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#242 Skrevet Mai 24, 2008 Av ein ellar annar grunn trur eg dg Christopher! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#243 Skrevet Mai 24, 2008 Av ein ellar annar grunn trur eg dg Christopher! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#244 Skrevet Mai 26, 2008 ka e dette her for noe da Frank?? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1898473 Blir det audi a2 nå?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#245 Skrevet Mai 26, 2008 A2 TQ R5... pent prosjekt.. Men andre planer klare..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#246 Skrevet Mai 28, 2008 Någen så har fikst turboa elle kjørt av veien i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#247 Skrevet Mai 28, 2008 Någen så har fikst turboa elle kjørt av veien i dag? Kan du vera greie nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#248 Skrevet Mai 28, 2008 Hb d ordne sg fort.. Hørt ng meir om dekke du mangle? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#249 Skrevet Mai 28, 2008 ke så har skjedd ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#250 Skrevet Mai 28, 2008 Kan du vera greie nå! Nå va det faktisk ikkje deg eg tenkte mest på, men han der andre treneven så ikkje kan kjøra.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...