Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

noen her som konne hjelpt meg med å lokalisert/fiksa ein oljelekasje på bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen her som konne hjelpt meg med å lokalisert/fiksa ein oljelekasje på bilen?

 

Eg har grav du kan kjøra an oppå hvis ikkje noge anna e muligt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Psssssssst. Følger dere forsatt med?

http://myrveien.blogspot.no/

 

Eg gjør ihvertfall ikke, greit nok med biltråder men hustråder går grensen.

 

Uansett, godt jobba! Blir nok bra dette!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fusste del av den kommentaren va vel litt unødvendig, André?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordi enkelte ganger er det bedre å holde kjeft enn å måtte skrive noe. Det er akkurat som om noen ikke bryr seg i det hele tatt om bilen din,men synes du har gjort det bra. Alikevell MÅ de bare skrive at de ikke bryr seg. Ser ikke poenget med å dele den informasjonen iom at det ikke gagner noen.

 

Er du ikke enig? ;)

 

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som om eg sko sagt det sjøl Kjell, bare mye bedre! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e litt enige sånn i at dette e trossalt et bilforum, som burde ha biltråder. Finst vel husforum for hustråder og vel?

Men d e trossalt offtopic dette her, så syns d ska ver greit å ha "generell chat" å skrøyd av at ein e flinke t å pussa opp gamle hus å sånt.

Personlikt e eg her på dette bilforume for å sitta å lesa ka folk holle på me på bilane sine, ikkje ka di gjør me stuå å vinduene i huset.

Hadde eg eid et hus sjøl hadde d nok vore mer intressangt å få inspirasjon å sånt, då hadde eg melt meg inn i et husforum.

(Men eg har allerede blueprint av mitt framtidiga hus i håve å trenge ikkje stort mer ispirasjon enn ka eg får på jobb...

 

Sent from my GT-S5690 using Tapatalk 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folk bruker offtopictråden som/istedenfor google. DET er plagsomt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kan stilla te nestleder stolen, om ingen av styremedlemmene ønske den posisjonen og eg e velkommen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kan stilla te nestleder stolen, om ingen av styremedlemmene ønske den posisjonen og eg e velkommen:)

 

Du e hjertelig velkommen i nestleder stolen eller ka d bler t:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heh... Henta bremsecaliperen te passaten me motor te elhåndbrekk... Kosta 5000.- ... Alltid kult å få beskjed om at "nå var du heldig som fikke en så fort for det ryker så mange av dem at de klarer ikke produsere nok av dem" hvertfall mtp at det er en på hver side bak....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heh... Henta bremsecaliperen te passaten me motor te elhåndbrekk... Kosta 5000.- ... Alltid kult å få beskjed om at "nå var du heldig som fikke en så fort for det ryker så mange av dem at de klarer ikke produsere nok av dem" hvertfall mtp at det er en på hver side bak....

 

: eek : Får kryssa fingrane for at dei på 3Cen min vare lenge då :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e litt enige sånn i at dette e trossalt et bilforum, som burde ha biltråder. Finst vel husforum for hustråder og vel?

Men d e trossalt offtopic dette her, så syns d ska ver greit å ha "generell chat" å skrøyd av at ein e flinke t å pussa opp gamle hus å sånt.

Personlikt e eg her på dette bilforume for å sitta å lesa ka folk holle på me på bilane sine, ikkje ka di gjør me stuå å vinduene i huset.

Hadde eg eid et hus sjøl hadde d nok vore mer intressangt å få inspirasjon å sånt, då hadde eg melt meg inn i et husforum.

(Men eg har allerede blueprint av mitt framtidiga hus i håve å trenge ikkje stort mer ispirasjon enn ka eg får på jobb...

 

Sent from my GT-S5690 using Tapatalk 2

 

Ingen tvang om å trykka deg inn på linkene du finne i Offtopic-tråden heller :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flerne som digge klokker her??

 

 

 

: eek :: eek :: eek :: eek :: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte jeg riktig med 260.000 usd?

 

Rå klokke!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp, du hørte riktig!

 

Sinnsykt kul klokke:) lommeboka mi er dessverre ikke like kul:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då har me fått oss ny lokallagsmoderator, Petter Bukkholm :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.